Ik vind haar ook niet nepquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Idols #80: Girl Powerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Dáár ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt bang dat al die kutbakvisjes gaan stemmen op don't cha. Wat een verschikkelijk nummer.
Jaa dat had ik dus ook! Vond haar altijd zo verschrikkelijk haha.. maar toen ik haar in t echt meemaakte vond ik dr echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar nep, maar na een paar keer live gezien te hebben, vind ik haar niet meer zo nep
hoe weet je nou of ze zichzelf is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ze is niet nep, ze is gewoon haarzelf=maf
Jaaa echt die opmerkingen van dr.. té droogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ze nep is speelt ze het wel leuk.![]()
Volgens mij is ze ook gewoon lekker gek.![]()
Ze was bloednerveus, ja! En dat is haar manier om dat te uiten. Dat ís Raf. Ze heeft iets eigens. Dat is niet nep en irritant.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef superhero87 het volgende:
Ze deed wel weer ontzettend Nep en Irritant toen naar Marco Borsato ging...![]()
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Haha..quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa vond ik schattig, ik zou ook doodnerveus zijndat ben ik al als ik Ellen zie
![]()
IK vond het juist wel grappigquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
Zo hallo relaxed neem een joint... jesus...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee hoor, ik ken haar niet, volg haar sinds ze in Idols zit, ik vind dat ze nog steeds zo is als in het begin
En wat Tha Erik ook al een keer aangaf: je vindt haar geweldig of je ergert je kapot
Jij ergert je dus kapot, en ik ben fan
Ik vind dat iedereen niet zo moet oordelen over haar, ze wordt aan alle kanten door het slijk gehaald.... niet nodig lijkt me
Maar ja dat zegt de fan he
Nu jij weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |