ik hoop het niet.... ik denk dat ze dat verpest.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Raff is wat ik in een Idol wil zien. Vrolijkheid, gekheid, niet te serieus, niet bang om zichzelf te uiten, stoer, gewaagd, vertederend en gewoon diva-ig.
Ja, dat vind ik ook. Praktisch gezien is dat het beste voor haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!
ze was afgelopen zaterdag inderdaad heel goed bezig. Ze is in mijn ranglijst een plekje opgeklommen naar de derde plaats. En inderdaad: eerst uitzwangeren, en dan een leuke plaat maken. Als ze het net zo aanpakt als Hind kan ze nog wel ver komen denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa helemaal mee eens, gister was ze echt súper![]()
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nu die webchat terug te kijken, en ik vind Raffaela echt leuk zeg! Ze is echt grappig.
Ze heeft een vriend en straks een kindquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefd![]()
Ach die vriend dumpt ze over een maand of 2, je maakt wel degelijk kansquote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend en straks een kindIk maak geen kans.
Hoezoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat Raffaela erook dankzij mij nog inzit.
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaanquote:
Das nou jammer, je moest op Aaaangelique stemmenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaan.
.
Oh god, please NIET Don't Cha.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Maar dat is pas op 4 maart he, eerst nog bigbandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef superhero87 het volgende:
Als Raffaela Don't cha gaat zingen zal ze eruit moeten, dat liedje is echt te slecht![]()
big band is geweldig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah nee bigband!! dat vind ik dus geen reet aan
Ik vind haar ook niet nepquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Idols #80: Girl Powerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Dáár ben ik dus ook bang voorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben echt bang dat al die kutbakvisjes gaan stemmen op don't cha. Wat een verschikkelijk nummer.
Jaa dat had ik dus ook! Vond haar altijd zo verschrikkelijk haha.. maar toen ik haar in t echt meemaakte vond ik dr echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar nep, maar na een paar keer live gezien te hebben, vind ik haar niet meer zo nep
hoe weet je nou of ze zichzelf is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ze is niet nep, ze is gewoon haarzelf=maf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |