Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
Ja dat nummer bedoel ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Bedoel je "Wereld zonder jou"? Wat een hekel heb ik aan dat liedje. Totdat Raffaëla het zong.
Ik kreeg vooral het idee dat ze ons wilde doen geloven dat ze ieder woord meende wat ze zong. Te geforceerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was echt heel bang toen ik hoorde dat ze dat nummer deed, want ik ben nogal gek op dat nummer. Maar ze heeft er zeker iets moois van gemaakt, en iets van haarzelf. Ik geloofde elk woord wat ze zong.
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deedquote:Op zondag 19 februari 2006 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wereld zonder jou.....het origineel vind ik al geweldig....en toen zong raffaëla het...ze gaf het iets eigens mee, en dat is zeker positief. ik vond dat ze dit numer heel goed deed
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat viel me ook al op, recht van voren zie je het maar nouwelijk, alleen als ze d'r van opzij filmen zie je het.
Wie weet 4 maart, vlak voor je neusquote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het nog echt duidelijk gaan zien.
4 maart gaat ze me aankijken vanaf het podiumquote:Op zondag 19 februari 2006 14:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wie weet 4 maart, vlak voor je neus
Ik denk dat ik het wel zou kunne, alleen heb ik geen caps, en geen idee hoe groot die dingen moeten zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Kan iemand trouwens een mooie wallpaper van haar maken? In het Fl00rtje topic staan er al een paar, dan verdiend Raffa het ook wel toch?
Lynx kan het vast wel, maar ik denk niet dat ie dat wil.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Kan iemand trouwens een mooie wallpaper van haar maken? In het Fl00rtje topic staan er al een paar, dan verdiend Raffa het ook wel toch?
quote:Met de achtste Liveshow voor de boeg organiseerde Idols op vrijdagavond 17 februari in Studio 22 opnieuw een Webchat. Ditmaal konden jullie 30 minuten lang vragen afvuren op Harm en Raffaëla. Wat dat opleverde, zie en lees je hier.
Hoewel ze tijdens de zesde Webchat nog vastbesloten meedeelde dat het 'echt de laatste keer' was dat de roemruchte babygeluidjes te horen waren, lijkt Raffaëla goed te beseffen dat de finale van Idols binnen handbereik is. Met een quasi-paniekerig "anders stemmen jullie niet op mij" geeft de zwangere Idols-kandidate gehoor aan de smeekbedes van de chatters en kirt ze nogmaals in de camera zoals alleen een pasgeboren kindje dat kan. Dit tot groot genoegen van de honderden bezoekers én medefinalist Harm, die tijdens de achtste Webchat als Raffaëla's compagnon fungeert. De doorgaans zo zelfverzekerd ogende Nijmegenaar lijkt even van zijn stuk gebracht. "Sjongejonge", zegt hij verbaasd. "Jij hebt helemaal geen baby nodig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |