Amenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik kreeg vooral het idee dat ze ons wilde doen geloven dat ze ieder woord meende wat ze zong. Te geforceerd.
Dat vind ik tofquote:Op zondag 19 februari 2006 19:00 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela is op tv precies hetzelfde als in het echt.. helemaal gek![]()
![]()
Je legt de verkeerde verbandenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ze in het echt net zo is als op tv, dan is ze toch niet nep? Of leg ik nou de verkeerde verbanden?.
Kan je het dan eens haarfijn uitleggen hoe het dan zit?quote:
99,9% van de mensen kennen haar alleen van net voor, tijdens, en net ná de liveshows, of bij van die officiele gelegenheden als die premiere van Cabaret. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat in die "stardom" situaties Raffaela in haar rol stapt, en dus niet laat zien wie ze wérkelijk is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je het dan eens haarfijn uitleggen hoe het dan zit?.
Eh, dat is dan wel weer heel haarfijn. Moeilijk om me daarvan te weren, maar ik denk dat iedereen wel anders is rond de show en andere glamour aangelegenheden. Maar karakter kan je niet zo snel faken, en ik denk dat Raff's karakter hetzelfde is.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
99,9% van de mensen kennen haar alleen van net voor, tijdens, en net ná de liveshows, of bij van die officiele gelegenheden als die premiere van Cabaret. Ik kan me niet aan het idee onttrekken dat in die "stardom" situaties Raffaela in haar rol stapt, en dus niet laat zien wie ze wérkelijk is.
Kijk maar in de topic-reeksen van tijdens de uitzending. We hadden ook grote vermoedens jaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vond dat raf het geweldig heeft gedaan gister! Toppertje
En terecht dat Harm eruit is.
Wat een gedoe met de uitslag, maar hadden jullie nou ook niet meteen in de gaten dat de krukken voor degene die doorgaan waren? Ik had hem meteen door....
Ontzettend!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ja ik dacht: dan moet ik zo gaan zoeken... ik vraag het maar meteen!
Lui he!
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oleta Adams - New York State Of Mind
Doe het alsjeblieft nietquote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
Ik ga geheel strategisch op Don't cha stemmen.
Gemenerdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:21 schreef WithMe het volgende:
Jaa helemaal mee eens, gister was ze echt súperquote:Op maandag 20 februari 2006 00:06 schreef jessjuh het volgende:
Ik moet zeggen, voor het eerst, sinds het begin van de liveshows, vond ik Rafaella weer helemaal geweldig... Ze was eerlijk gezegd voor mij de grote kanshebster toen we de workshoprondes uitkwamen, maar ze ging minder presteren... Gisteravond was ze echt super...
ik hoop het niet.... ik denk dat ze dat verpest.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Raff is wat ik in een Idol wil zien. Vrolijkheid, gekheid, niet te serieus, niet bang om zichzelf te uiten, stoer, gewaagd, vertederend en gewoon diva-ig.
Ja, dat vind ik ook. Praktisch gezien is dat het beste voor haar.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk in. maar ze kan beter tweede worden, dan even van haar zwangerschap genieten en dan een geweldige single uitbrengen!
ze was afgelopen zaterdag inderdaad heel goed bezig. Ze is in mijn ranglijst een plekje opgeklommen naar de derde plaats. En inderdaad: eerst uitzwangeren, en dan een leuke plaat maken. Als ze het net zo aanpakt als Hind kan ze nog wel ver komen denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa helemaal mee eens, gister was ze echt súper![]()
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit nu die webchat terug te kijken, en ik vind Raffaela echt leuk zeg! Ze is echt grappig.
Ze heeft een vriend en straks een kindquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef superhero87 het volgende:
[..]
He Erik, volgens mij ben je een beetje verliefd![]()
Ach die vriend dumpt ze over een maand of 2, je maakt wel degelijk kansquote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend en straks een kindIk maak geen kans.
Hoezoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat Raffaela erook dankzij mij nog inzit.
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaanquote:
Das nou jammer, je moest op Aaaangelique stemmenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste stem ooit gedaan.
.
Oh god, please NIET Don't Cha.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt gewoon Don't cha, dat is de bekendste song.
Maar dat is pas op 4 maart he, eerst nog bigbandquote:Op maandag 20 februari 2006 20:50 schreef superhero87 het volgende:
Als Raffaela Don't cha gaat zingen zal ze eruit moeten, dat liedje is echt te slecht![]()
big band is geweldig!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah nee bigband!! dat vind ik dus geen reet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |