Okee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit zo goed gezongen.
Kleding was dus goed uitgezocht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vorige weekzag ik hem duidelijk hangen maar nu ziet ze er superslank uit.
Dat liedje was goed gezongen hoor. Het is een uitbundig liedje. Een gevoelig liedje en een feestlied....ze kan ze beide zingen.quote:
Ja, dat had ik dus ook wel, ze maakte er iets te veel een feestnummer van.quote:
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?quote:
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zeg nou zelf lynx, je kan er niet omheen dat ze goed heeft gepresteerd vandaag. Toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Naast wat schoonheidsfoutjes deed ze het best goed
Ze mag van mij deze week nog wel door hoor.
Ja! Ik vond dat ook, kreeg ook zin om te springen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was gewoon een uitnodiging om mee te doen. Ze had me echt helemaal te pakken..
Ik sluit me aan!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Andiyan het volgende:
ze mag er gewoon niet uit. Anders ga ik toch schelden en stampen hier!
Maar ik denk positief. Harm gaat eruit, en als het niet zo is: zwáár, maar dan ook
ZWAAR onterecht.
Inderdaad, maar ik heb ook het idee dat ze er zelf geen zin meer in heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Charmian het volgende:
Ik vind d'r steeds minder geweldig, een beetje saai en eentoning, zelfde beweginkjes en het lijkt net of ze het publiek ontwijkt (te veel ogen sluiten en opzij kijken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |