Ja, en leuk en spontaan, grappig en andersquote:
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Rafquote:
Wat jij wilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus ik krijg mijn zin? Iedereen voor Raf.
quote:De VVD afdeling van Emmen dacht donderdagavond laat hét hedendaagse visitekaartje van Emmen in huis te halen, ter versterking van de verkiezingscampagne. In café Markant zou Idols-kandidate Raffaëla Paton openlijk haar steun betuigen aan de Emmer liberalen, maar dat feest ging op het allerlaatste moment niet door. Dat meldt ZIJonline.
De plaatselijke VVD afdeling had bedacht dat ze met het inzetten van de bekende Idols zangeres wel eens op wat meer publiciteit zouden kunnen rekenen. De bedoeling was dat Raffaëla samen met doorbrekend fotomodel Angela Willemsen, eveneens uit Emmen, voor het oog van een legertje fotografen de plaatselijke VVD-voorman Harry Leutscher op de wang zoenen. Maar het mocht niet zo zijn. RTL 4 greep in. De zender die Idols op de buis brengt staat niet toe dat deelnemers aan de nationale talentenshow op eigen houtje in de openbaarheid treden, laat staan zich openlijk mengen in politieke debatten.
Ik heb 't gehoord. Giel kon haar naam maar niet goed uitspreken en bleef d'r 'Ra-fa-elja' noemen. Hebben het even over haar zwangerschap gehad en ze had 'niet verwacht' dat ze nu al een kind zou krijgen van haar vriend NEE MAAR, RAFAELLA EERLIJK WAAR?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:52 schreef -Hans- het volgende:
Was volgens mij vandaag in de ochtendshow van Giel Beelen op 3FM te horen, not sure hoor. Giel noemde in elk geval de naam van Raffa, en dat hij haar zou bellen oid. Heeft iemand het toevallig op de radio gehoord?
KL%te voor haar (en voor ons als fans.....) Laten we het beste hopenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
JA! inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh God, wat zal HJ smullen. Nou komt ze weer in het nieuws met een kunstje.
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Riparius het volgende:
Raffaëla schijnt griep te hebben(geen wonder, want dat heerst, en dan vooral in het noorden van het land). Als dat maar goed gaat morgen...
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk, dan gaat ze zielig doen en heeft ze weer een excuus enzo.
De mensen die dat deden waren van die zielige stumpers die nog geen noot zuiver konden zingen en qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Doet me lichtelijk denken aan de audities. De een na de andere kwam er binnen met het verhaal griep te hebben of wat anders aan het keeltje.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
qua uitstraling nog niet eens in de schaduw van een aardappel konden treden.
Waarom moet ik meteen weer aan Serge denkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
... in de schaduw van een aardappel konden treden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |