Doet ze meestal, degene die het eerste klaarstond om Christon, Aaron etc. te troosten was zij. Ik vond het ook wel stoer dat ze het water inging voor het tussenfilmpje, terwijl ze bang is voor water. Ook haar kijkersinterview met Harm van laatst was hilarisch. Harm en Raffa hebben gewoon deze idols gemaakt en als ze een plaat uitbrengt met lyrics van enig niveau (wat bij vorige kandidaten niet echt zo was) kan het zeker wat worden....quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe is dat nou nep? Ze was gewoon strontzenuwachtig, wat best begrijpbaar is bij het ontmoeten van iemand als Marco Borsato.
En ik vond d'r ook niet irritant, en ze dacht ook nog eens aan de andere kandidaten.
ik hoop het welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
Vast welquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, als Raffaëla een platencontract krijgt word het zeker wat met haar, maar de vraag is of ze een contract krijgt
jah maar die hebben het al gemaakt.... raf nog nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Der zijn genoeg artiesten die moeder zijn en hebben een platencontract![]()
Die kans is vrij groot hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ja, ik weet zeker dat ze er wel uitkomt. Eerst nog een paar liveshows (ik hoop echt dat ze er 4 maart nog bij is)
ik denk dat ze dat prima kan, als ze maar wel de goede nummers uitzoekt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
big band is geweldig!
Misschien is dit wel wat nadelig voor Raf
platenmaatschappijen zouden gek zijn als ze het niet doen. Je kunt immers sowieso een jaar teren op de Idols-gekte. En zeker bij Raffy... bij bijvoorbeeld een Marescha zal dat dan minder zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lulquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
whahaha gister HJ in Jensen
Jensen wou alles weten over het hakkie-takkie-weg-is-zakkie van HJ
GEWELDIG
Wordt hij zelf een keer lekker voor LUL gezet
Wilde t net zeggen, hij vond het helemaal niet ergquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Daar praatte hij gewoon makkelijk over hoor, HJ zet je niet zo makkelijk voor lul![]()
is idd alleen maar voordelig voor haar geweestquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
Weet je, het zo me niet eens verbazen als ze ver komt, al was het alleen maar om de hele heisa die rond haar is losgebarsten.
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het verontrustend als ik zeg dat ik voor Raffaela vrees aanstaande zaterdag?![]()
.
Ik blijf voor Ellen vrezen. Maar ik zou niet echt kunnen zeggen wie van de overgebleven kandidaten nou het slechtste is en eruit zal vliegen. Van Floortje verwacht ik wel dat ze doorgaat, maar tussen Angelique, Ellen en Raffaela durf ik echt niet te zeggen wie er uit zal gaan zaterdag. (wel gedaan voor de prono natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Verontrustend niet, maar je hebt wel gelijk. Raffaëla & Big Band is iets waar ik me weinig bij voor kan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |