tsja.. ik vind mezelf gewoon stoer dat we gaan.
Het is spannend en eng en leuk en geweldig en ik heb er heeeeeeeeel veel zin in
![]()
het voelt daar gewoon beter dan hier, ik weet niet.. en ik weet wel dat als we nu niet gaan terwijl Rene zo'n mooi aanbod heeft gekregen dat ik het mezelf misschien altijd kwalijk zal nemen. Het is nu nog allemaal zo "makkelijk" te doen met Dylan etc.
En natuurlijk ga ik iedereen hier vreselijk missen. Tis echt niet zo van "he ja leuk, we gaan, tot ziens, ik spreek je nog weleens" Het zal heus wel gepaard gaan met heel veel tranen, maar die zijn het voor mij gewoon waard. Ik zal mn moeder en broertje en vriendinnetjes heel erg missen, maar tis niet alsof ik ze nooit meer zie en spreek als ik daar ben. Er is gewoon telefoon, internet/webcam en er zijn ook heel veel vliegtuigen die er landen en opstijgen... En dat het gras over een paar jaar weer ergens anders groener is, dat gaat niet voor ons op. Amerika is op de een of andere manier gewoon voor ons bestemd
![]()
Ja, en dat Rene daar bijna het 3dubbele gaat verdienen speelt ook wel een beetje mee.. niet dat dat de reden is, maar het was wel een extra zetje die kant uit.
Hij werkt trouwens voor een groot internet/progammeer/ict bedrijf, een bedrijf van Microsoft wat heel groot is in Amerika. Daar werkt ie nu voor in NL en hij word dus overgeplaatst naar Chicago, waardoor het allemaal zo snel geregeld is met het verhuizen/visum etc.
Canada vind ik trouwens ook echt prachtig. We zijn daar 2 jaar geleden op vakantie geweest in Ottawa en het is echt een prachtig paradijsje daar. De natuur en de rust
![]()
heerlijk was dat...
Engeland vind ik dan weer iets minder, behalve Londen, dat vind ik wel heerlijk! Maar dan om lekker bij de Next uit mn dak te gaan met kleertjes kopen voor Dylan.. wat een coole winkel is dat toch!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd