Ik was eerst dakloos en was mn baan bijna kwijt en dat was allemaal zo geregeldquote:
Slotjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef Luchtbel het volgende:
....en ze leefden nog lang en gelukkig
tegenwoordig ben je bijna uniek met eenr elatie die al 10 jaar duurtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef jessie het volgende:
Tegenwoordig is dat juist niet meer normaal Belana, kijk maar om je heen het is juist zo gewoon en saai om naar t buitenland te vertrekken
Die is niet toevallig laatst op tv geweest?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:51 schreef moussy het volgende:
Peet zn oom heeft trouwens een meubelzaak (voornamelijk antiek) in New York
geen ideequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:23 schreef bibi het volgende:
[..]
Die is niet toevallig laatst op tv geweest?
Hier nog zo'n saai type met een "internetrelatie"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:19 schreef E.T. het volgende:
pfff.. wat ben ik dan saai met een 'internetrelatie' zeg
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier nog zo'n saai type met een "internetrelatie"![]()
Ik zit er best wel eens aan te denken om weg te gaan uit Nederland, maar ik zou geloof ik dan binnen europa blijven en richting Scandinavië gaan. Om de een of andere reden trekt dat me best wel. In elk geval meer dan Australië en Amerika.
Ik denk alleen dat mn schoonmoeder het absoluut niet leuk zou vinden, die vind nu al dat we ver weg wonen (2 uur rijden, het was eerst 5 minuten). Ik vind het wel lekker
.
Maar voorlopig blijven we lekker op ons plekkie zitten, manlief zit in elk geval nog ruim 2,5 jaar hier ivm zijn werk/opleiding en daarna zien we wel weer verder...
Eeeeh dat weet ik echt niet meer, maar was een man uit nederland die naar New York was gegaan en daar antiek verkocht. HIj was zelf geloof ik ook fotograaf.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef moussy het volgende:
[..]
geen ideeGing het over ene Gerard?
dat doe je gewoon "even" ? Mijn god, ik moet echt de kast gaan napluizen om alle papieren bij elkaar te zoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Lois het volgende:
Ik las dit net allemaal en heb gelijk maar even aangifte gedaan![]()
Ik ben echt geen neuroot ofzo maar ervaring heeft mij geleerd dat al die dingen die je nodig hebt zo'n beetje allemaal begin januari binnenkomen. Die leg ik dus gelijk op een aparte stapel op het bureau en dan is het alleen nog een kwestie van invullen als alles binnen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Belana het volgende:
[..]
dat doe je gewoon "even" ? Mijn god, ik moet echt de kast gaan napluizen om alle papieren bij elkaar te zoeken
Hahahaha bijna goed! Hier staan 2 computers, een tv, een heleboel apparatuurtechnischgedoe-spul van Jeroen. Daarnaast staan er allerlei lege dozen van eerdere genoemde technischegedoe, er staat een logeerbed en er liggen gigantische stapels post (waar niemand aan mag komen want het ligt wel degelijk gesorteerd ook al zou je dat niet zeggen) die ik nog steeds in de archief kast moet opruimen. Verder ligt er op het bureau nog te betalen rekeningen (veeeel te hoge stapel) chocolade, zuurtjes, foto's, geboortekaartjes, pennen etc. en dan ergens daartussen in lag een stapeltje voor de aangiftequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
Lois ik zie dan echt zo'n speelgoedravage voor me en dan ergens op een tafeltje een keurig stapeltje papieren met een paperclip erom![]()
![]()
Klinkt als ons computerhok!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Lois het volgende:
[..]
Hahahaha bijna goed! Hier staan 2 computers, een tv, een heleboel apparatuurtechnischgedoe-spul van Jeroen. Daarnaast staan er allerlei lege dozen van eerdere genoemde technischegedoe, er staat een logeerbed en er liggen gigantische stapels post (waar niemand aan mag komen want het ligt wel degelijk gesorteerd ook al zou je dat niet zeggen) die ik nog steeds in de archief kast moet opruimen. Verder ligt er op het bureau nog te betalen rekeningen (veeeel te hoge stapel) chocolade, zuurtjes, foto's, geboortekaartjes, pennen etc. en dan ergens daartussen in lag een stapeltje voor de aangifte![]()
Voor wie ben jij?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:19 schreef lady-wrb het volgende:
geen idee waar jullie het over hebben, maar luca en ik gaan komende 10 dagen met herman aan de slag
Vakantie ook al geboekt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef livelink het volgende:
Ik kijk Idols altijd later een keertje op mijn computer, dan heb ik tenminste niet die ellenlange reclames ertussendoor. En wij zijn volgens mij ook helemaal klaar met alle administratie![]()
![]()
De aangiftes zijn de deur uit, de kinderopvang is geregeld (zowel de afrekeningen van vorig jaar als de tegemoetkoming van dit jaar), de zorgverzekering is geregeld en ook de opzegging van de oude verzekeringen heb ik gedaan.
Zeg me alsjeblieft dat ik niks vergeten ben.
mjaah, zag het net in het herman topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:50 schreef bixister het volgende:
een 'herman brood' bakken gok ik?
Dank!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef poemojn het volgende:
Moet je daar niet dit programma voor hebben? http://www.toeslagen.nl/download/44.html
Angelique is dan ook "al" 34. Denk (hoop) trouwens dat het finale Floortje/Angelique wordt, maar wie er wint....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik begin Ellen steeds leuker te vinden. Floortje mooie stem maar zo Anita Meijer achtig. Raffaela is gewoon een leuke meid, maar een beetje te toneelspelerig, ook al zal ze van zichzelf wel zo zijn. Angelique is wel goed, maar vind ik zo ontzettend ouwelijk.
Ja Ellen, lekker nuchter, mooie stem. (en ik vind dr haar zo leuk)
Hier nog eenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben er goed ziek van dat Harm eruit is![]()
Hij wilde natuurlijk al jaren een krantenwijk, maar daar was hij nog veel te jong voorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef sjak het volgende:
Faat, goed van je smurf dat ie daarmee beginnen is hoor! Weet ie al wat hij wil gaan kopen van zijn eerstverdiende geld?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:07 schreef Faat het volgende:
[..]
Hij wilde natuurlijk al jaren een krantenwijk, maar daar was hij nog veel te jong voor
Puur toeval dat hij nu er tussendoor geglipt is, want je mag met 12 eigenlijk nog geen kranten
lopen, maar ze konden niemand voor dit wijkje vinden. Hij is de hele dag al berekeningen aan
het maken wat hij per week/per maand/per kwartaal/per jaar/per 10 jaar verdiend
Wellicht gaat het geld bij het niet-rookgeld, zodat hij een écht superdeluxe Zorropak kan kopen
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:32 schreef sjak het volgende:
ik was vroeger helemaal gek van Anita Meijer
en bedanktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef coolbabe het volgende:Harm opzouten
Nou volgende week Ellen er uit en dan kan de pret beginnen
Heeft dat jochie ook eieren vanaf de bakplaat op je bordje geschoten?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef lady-wrb het volgende:
spannend syrena
we waren al een tijdje geleden uitgenodigd door een vriend om mee japans te gaan eten.
dat hebben we vanavond dus gedaan. teppan yaki of zoiets.
er stond een jochie een beetje te goochelen met een mes en een pepermolen op een bakplaat.
t was best lekker, hoewel of het af en toe wel erg flauw vond. en natuurlijk het flamberen, wat nogal spectaculair werd gebracht.
Ik win niet met een plaat van dat mens van een roosje mijn roosje, ah Conny van den Bos zegt googlequote:Op maandag 20 februari 2006 10:08 schreef Tosca het volgende:
Ik had een lp van de Zangeres Zonder Naam, die kon ik meezingen. Win ik nu?
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef zeeuwse het volgende:
[..]
en bedankt![]()
ik dacht dat ik hier veilig zou zijn voor de uitslag. Ik heb het zaterdag opgenomen maar nog geen tijd gehad om helemaal te kijken. Heb het gisteravond gezien t/m de introductie van Floortje (Ruth Jacott met dat kapsel...) Ik had op grond van Harm's eerste optreden wel verwacht dat-ie moest vertrekken, nu weet ik het dus al.
hmm kan nu eigenlijk net zo goed naar het Idols forum gaan (*weer in lurkstand springt en naar Idols holt)
Een lila zolder is cool. Mag ik daar even over nadenken?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef Sugar het volgende:
Dus mijn mening van vandaag: een lila zolder is coooooool!!!![]()
Een lila zolder is héél cool!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef Sugar het volgende:
Spuug!![]()
Harm eruit is idd erg en Martijn heeft humor. Ik ben het geheel met u eens.![]()
Miss_D, Harm is ook de enige van wie ik idd een plaat zou kopen. Mooie stem, lekkere manier van zingen en ik hou sowieso niet zo enorm van vrouwenstemmen. Dus Harm was mijn idol!!!![]()
En ik ben helemaal voor het luid en duidelijk uitspreken van de eigen mening. Heurlijk, zeg ik. Dus mijn mening van vandaag: een lila zolder is coooooool!!!![]()
Mjaaaaaaa Viggoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:46 schreef dutchie het volgende:
Lekkere BN-er? Viggo Waas.![]()
(alleen jammer van dat stemmetje en dat ie altijd Peter Heerschop aan zijn broek heeft hangen)
in de politieserie van talpa vind ik hem gewoon lequote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef E.T. het volgende:
Tycho Gernandt![]()
Die pretoogjes.. die mondhoeken die altijd lachend omhoog staan..
Is geloof ik de enige BN'er waar ik wel een blokje voor om wil lopen..
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef m@x het volgende:
Ik bedenk er plotseling nog eentje: Daniel Boissevain
Zo klonk het niet, ze lijkt soms net niet te weten wat ze moet zeggen en dan zegt ze dit soort dingen. En als dat gebeurt denk ik elke keer: Zeg dan nietssssssssquote:Op maandag 20 februari 2006 13:13 schreef Sugar het volgende:
Dat is dus zo'n grap. Lijkt me.![]()
Ik vind het best humor.![]()
Misschien kan het vriendje van Syrena het eens aan haar vragenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:16 schreef sjak het volgende:
[..]
Zo klonk het niet, ze lijkt soms net niet te weten wat ze moet zeggen en dan zegt ze dit soort dingen. En als dat gebeurt denk ik elke keer: Zeg dan nietssssssss(en vaker roep ik dat nog hard op ook
)
Als ze dit soort dingen echt grappig bedoelt dan neem ik mijn woorden terug, en krijgt ze voor droge humor een 10+.
Ik geloof dat ie nog liever op de rails gaat liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Misschien kan het vriendje van Syrena het eens aan haar vragen![]()
Mooie echo's trouwens
![]()
Nou Sugar... jij hoeft iig niet meer over een kadootje na te denken!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef renzell het volgende:
Ik ga t-shirts laten bedrukken, met daarop: I love Bob Ross & David Copperfield!
En als ik dan jarig ben , ga ik met al mijn vriendjes en vriendinnetjes naar een cursus landschapsschilderen en dan moet iedereen zo'n t-shirt aan. Ps- na afloop doe ik dan een gooheltruc.![]()
Nooit gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Syrena het volgende:
dat was echt LEUK dat iedereen kan schilderen!
Alleen poepduur toendertijd
En als je klaar was had je zo'n lillijk ding![]()
Ik ga d'r eentje maken voor op mijn retro wc!!
Ik ben ook al hard op zoek naar een oranje pluchen wc-deksel warmer
![]()
Handywomanquote:Op maandag 20 februari 2006 13:50 schreef Luchtbel het volgende:
Scheef en lelijk! maar het hekje hangt en Jolie kan niet meer tijdens het spelen naar beneden donderen
Maak er maar grapjes over, tsssskquote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
t is in jouw geval : iedereen kan timmeren
Zoiets?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hebben we geen "ik ben zenuwachtig" smiley in omloop of eentje die nagelbijt. Ik zit nog net niet iedere 5 minuten mijn mobiel te checken of er al nieuws is uit Schiedam. Mijn dinnetje is aan het bevallen en ik ben rete nerveus! en nieuwsgierig.
Die was volgens mij om de gaatjes in de muur te verbergen van waar ooit een traphekje bevestigd wasquote:Op maandag 20 februari 2006 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ah kom op zegSowieso wat deed die eerste plank daar? Wie heeft dat in godsnaam ooit opgehangen en dan nog een halve tweede plank er tegenaan het slaat echt nergens op
waar ga je bij jullie een hekje maken dan?
Hee Faja, jij komt toch niet toevallig uit Schiedam? Je lijkt nl ontzettend op iemand die ik ken daar..quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hebben we geen "ik ben zenuwachtig" smiley in omloop of eentje die nagelbijt. Ik zit nog net niet iedere 5 minuten mijn mobiel te checken of er al nieuws is uit Schiedam. Mijn dinnetje is aan het bevallen en ik ben rete nerveus! en nieuwsgierig.
Ha nee dat dan net weer nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Die was volgens mij om de gaatjes in de muur te verbergen van waar ooit een traphekje bevestigd was![]()
Euh jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef snoopy het volgende:
LB, een hekje bij de trap naar de stuurhut. Is wel handig als de deur van de zomer openstaat![]()
Morris heeft z'n zwemdiploma nl nog niet![]()
zeg we gaan toch niet met zijn allen uit schiendam komen he?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee Faja, jij komt toch niet toevallig uit Schiedam? Je lijkt nl ontzettend op iemand die ik ken daar..
Nee, ik ben een geboren en getogen Amsterdamse. Tot mijn man het leger verlaat in 2008 en ander werk heeft gevonden, dan verhuizen we naar Hoofddorp. Maar mijn beste vriendin woont in Schiedam!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee Faja, jij komt toch niet toevallig uit Schiedam? Je lijkt nl ontzettend op iemand die ik ken daar..
Ik kom d'r niet vandaan, ik heb er alleen 10 jaar lang gewerkt en 4 jaar gewoond...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zeg we gaan toch niet met zijn allen uit schiendam komen he?
pssssst zie de link in mijn sigquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef renzell het volgende:
Ik ga t-shirts laten bedrukken, met daarop: I love Bob Ross & David Copperfield!
En als ik dan jarig ben , ga ik met al mijn vriendjes en vriendinnetjes naar een cursus landschapsschilderen en dan moet iedereen zo'n t-shirt aan. Ps- na afloop doe ik dan een gooheltruc.![]()
Hebben mijn pufjes toch nog geholpen. Gefeliciteerd Fajaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:14 schreef m@x het volgende:
Misschien voor de zekerheid nog een paar keer![]()
![]()
, Faja
ik ben rasechte schiedamsequote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik kom d'r niet vandaan, ik heb er alleen 10 jaar lang gewerkt en 4 jaar gewoond...
M'n ouders wonen er nu wel trouwens
Mmmmmm Hans Klok IS een lekker ding!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef dutchie het volgende:
Renzell, nog even en je gaat zeggen dat Hans Klok ook een lekker ding is.
Huh... Nieuwlandquote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben rasechte schiedamse
ik heb op een aantal plaatsen gewoond: nieuwland, woudhoek-noord en centrum-west
nope had ze paarsquote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef livelink het volgende:
Oh, dat is minder. Ik hoop ook dat ze zich snel weer wat beter voelt.
Evenstar, ik vind het een hele mooie foto, maar jij had toch altijd al zwart haar, of ben ik nu heel erg in de war![]()
En ik heb Erik van 't Hof wel eens door zijn haar gewoeld, Frank Boeijen gekust en Mental Theo in zijn blote niksie gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 17:08 schreef renzell het volgende:
Overigens..... Hans teeuwen...... ik heb die wel eens op de mond gekust....![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Ladybos het volgende:
En ik heb Erik van 't Hof wel eens door zijn haar gewoeld, Frank Boeijen gekust en Mental Theo in zijn blote niksie gezienNou jij weer !
Dat is echt ziek! Hoe kwam dat? Vertel het verhaal, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dit mag niemand meer overkomen. Mental Theo is echt eng.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Mental Theo in zijn blote niksie gezien![]()
Die tassen!! Leuk! René is in mei jarig, dit ga ik ff onthoudenquote:
En bloot is ie nog veel engerquote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dat is echt ziek! Hoe kwam dat? Vertel het verhaal, een gewaarschuwd mens telt voor twee. Dit mag niemand meer overkomen. Mental Theo is echt eng.
Ja gaaf he, ik ga d'r ook 1 voor mezelf maken uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef moussy het volgende:
[..]
Die tassen!! Leuk! René is in mei jarig, dit ga ik ff onthouden
Ik heb Henk Wijngaard in het echt gezien!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef renzell het volgende:
Wie kan hier overheen.... komt u maar.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef Ladybos het volgende:
[..]
En bloot is ie nog veel engerMrBos had door zijn werk contacten met MT, en we moesten natuurlijk een keertje naar een optreden komen kijken. Was in Lienden, een durrup bij Tiel, in de plaatselijke disco. Met maar 1 kleedkamer annex backstage room. Na het optreden zat ik dus aan mijn glaasje cola backstage en MT en Charlie Lownoise (of zo iets) moesten zich omkleden (want nat van het zweet). Na wat gedraal en rode hoofden gingen dan toch de broekjes naar beneden... Ik heb uiteraard de andere kant op gekeken toen ik door had wat er gebeurde
![]()
En eigenlijk lijkt hij gewoon heel erg op MrBeanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:21 schreef renzell het volgende:
Ja inderdaad, hij zag er ook heeeeeeel oud uit!![]()
Ik had er zelfs een hele tijd 3 mee en daarna sloot er nog 1 aanquote:Op maandag 20 februari 2006 18:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Mous, hoe was het post lopen? Ging dat een beetje met kinderen erbij?
Ik ook niet tot oktober 2002, toen heb ik hem vor het eerst gezien op en podium en ik was helemaal weg van tot mijn eigen verbazing. Op cd draai ik hem bijna nietquote:Op maandag 20 februari 2006 19:49 schreef Spuuglokje het volgende:
OwwwHa ja nou kan ik 'm er wel in zien ja!
Dat lijkt me heel leuk, als je erg fan bent van iemand, om zoiets mee te maken. Ik vind Bruce Springsteen persoonlijk helemaal niks aan
![]()
Ik heb hem ondertussen al 12x gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Kijk, dat kan ik me nou helemaal voorstellen, Anitra!Live kan iemand een enorme indruk maken, terwijl je de muziek maar mwoa mwoa vindt. Dus wie weet, als ik 'm eens in het echt zie...
Whehehehequote:Op maandag 20 februari 2006 20:13 schreef Sugar het volgende:
Ik heb hem namelijk ergens, dus als je het plaatje echt kwijt bent, roep dan even.![]()
Lui varken.
Ik lees dit toevalligquote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben benieuwd hoe het met Jessie gaat en ik wil ook wel weer eens wat van Easy-Going en Sven horen. Die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Je kan er zelf geenr eet mee, en dat weten die mensen ook, maar wettelijk gezien zijn ze fout.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Rottdog het volgende:
Jessie en de little ladies beterschap
Easy-going wel goed op jezelf passen hoor
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was in onderhandeling over een babykamer voor Zoë waren het eens over de prijs moesten alleen nog een datum plannen voor het ophalen. Nou heeft iemand anders een hoger bod gedaan via MP en nu gaat mevrouw plots met die ander in zee![]()
Bah wat een kutdageerst al de crematie en nu dit
![]()
Had ik ook met een fiets laatst. Prijs was rond, bezorgafspraak gemaakt. Mijn bod werd overboden, afspraak werd met een smoes afgezegd en vervolgens hoorde ik nooit meer watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Rottdog het volgende:
Was in onderhandeling over een babykamer voor Zoë waren het eens over de prijs moesten alleen nog een datum plannen voor het ophalen. Nou heeft iemand anders een hoger bod gedaan via MP en nu gaat mevrouw plots met die ander in zee![]()
Sugar heb je je computer expres zo opgesteld dat je kindje al vroeg leert wat lurken is?quote:
Ah jakkes... Loop je zo te rennen en te vliegen om alles in orde te hebben en dan komen ze op het laatste moment nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef Lishe het volgende:
Wij kregen vanochtend kijkers om 9.30u. Dus alles gepoetst, gisterenavond de vloer nog een keer gedaan en vanochtend met acrobatische toeren ons huisje verlaten. (Kind op arm, 2 tassen en dan je schoenen buiten aantrekken is heus niet zo makkelijk hoor!) Belt lief net.... De afspraak is vanochtend afgebeld bij de makelaar, vanmiddag bellen ze voor een nieuwe afspraak. Ik word daar zo boos van!!!Als ze dit nu gisterochtend wat hadden laten weten. De volgende keer ltrek ik de deur gewoon achter me dicht. Tssssk, alsof ik nog voor die mensen op ga ruimen.
![]()
![]()
Eej wat grappig, ik reed die dag vanuit Haarlem Noord richting centrum en werd volledig omgeleidquote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef renzell het volgende:
Mental Theo in z'n nixie gezien....nee, daar kan ik niet overheen.
En nee Sugar, geen schoolfeestje, maar bij Theo Maassen thuis....![]()
Ehm ehm ehm..... verder nog spannende mensen meegemaakt...?
Oh ja fuck! Ik heb (niet in z'n blote nixie helaas) Brad Pitt, George Clooney en Matt Damon gezien op het station in Haarlem, toen ze daar aant filmen waren voor Ocean's twelve.Geheel onverwacht!!! Ik ging zowat van m'n stokkie. Heb diret Sugar gebeld: "Sugar Sugar, je raadt NOOIT wie er nu voor mijn neus staat..... BRAD PITT" AAAAAAAH
Ik kan je vertellen dat ik in NIETS, maar dan ook NIETS meer kon behalve giechelen en trillen. Ha, gelukkig maar dat ik hem niet in een cafe tegenkwam. Ik had geen woord meer kunnen uitbrengen.
Wie kan hier overheen.... komt u maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |