abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36791033
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:08 schreef cultheld het volgende:
Zulke wagens?
[afbeelding]

Maar die staan zowat op elk kamp.
  Moderator zondag 9 april 2006 @ 15:41:26 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36793765
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:25 schreef EKG het volgende:

[..]

Oh plz..
Hier verderop zit ook een kamp, en zo lang als ik me kan herinneren terroriseren hun kinderen de rest. Slechts een enkeling gedraagt zich normaal, steelt niet alles wat los en vast zit en slaat geen andere kinderen in elkaar om onbenullige redenen. Dat was 15 jaar geleden zo, en dat is tegenwoordig nog precies hetzelfde. De ouders, daar hoef je niet bij aan te kloppen, die hebben gewoon schijt aan de maatschappij en ons "burgers".

Natuurlijk behoort niet elke woonwagenbewoner tot het schuim der aarde, en ze zijn lang niet allemaal geweldadig, maar wie durft te ontkennen dat een buitenproportioneel groot deel gewoon erg crimineel is opgevoed is een leugenaar.

Kampers zullen zich mijns inziens nooit wat aantrekken van deze kritiek, zolang hun maffia praktijken geld in het laadje blijven brengen om dikke Mercedessen en ander speelgoed te kunnen kopen. Tja, geef ze eens ongelijk... Toch niemand die er wat aan doet.
Groningen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 9 april 2006 @ 15:51:29 #153
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_36794066
quote:
Op zondag 9 april 2006 15:41 schreef Renesite het volgende:

[..]

Groningen?
Overal
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_37475514
Ze hebben geen klasse het is tuig. Het zijn geen mooie huizen, het zijn grote patservilla's met grote lelijke kitscherige beelden in de tuin die ze hebben gekocht van crimineel geld. Ze leven boven hun stand van crimineel geld. Als je ze kent zijn het aardige mensen, dat is altijd zo, maar tegenover de buitenwereld zijn ze asociaal.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:47:17 #155
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37475535
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:46 schreef Rizz00 het volgende:
Ze hebben geen klasse het is tuig. Het zijn geen mooie huizen, het zijn grote patservilla's met grote lelijke kitscherige beelden in de tuin die ze hebben gekocht van crimineel geld. Ze leven boven hun stand van crimineel geld. Als je ze kent zijn het aardige mensen, dat is altijd zo, maar tegenover de buitenwereld zijn ze asociaal.
M.A.W je bent jaloers ?

Btw de huizen wel kenker vet hoor
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37475632
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

M.A.W je bent jaloers ?

Btw de huizen wel kenker vet hoor
Maar jij bent dan ook kamper in hart en nieren.
pi_37475725
quote:
Jij snapt pas echt hoe de wereld in elkaar steekt. Knap van je. Ga zo door. Oogkleppen op een doorrauzen
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:56:53 #158
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37475741
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:52 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook kamper in hart en nieren.
Ik draag gewoon een mooie ketting, en die oorbel heb ik al sinds me 7de, ik woon gewoon in een normaal huis. Check maar in ONZ dat topic over de misgelopen meet, kan je zien van : hey die gast woont in een normaal huis.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37475903
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef BrandX het volgende:
Laat ik bij deze even een belangrijk onderscheid aanbrengen tussen kampers en woonwagenbewoners.

De eerste, kampers, dat zijn die lui die jullie op het nieuws zien, en waar hier in hoofdmoot over gepraat wordt.
Kampers zijn mensen die gewoon in huizen woonden, en zouden kunnen wonen, maar dit niet (meer) willen. Doorgaans zijn dit asociale mensen, dat klopt (let wel: niet allen, maar het gros wel).

Dan heb je de echte originele woonwagenbewoners (geen zigeuners). Dit zijn mensen die al generaties in woonwagens wonen en wel om de volgende reden: zij reizen kermissen en braderies af. Dit vind vooral in de periode van april t/m oktober plaats. Van november tot april staan zij op een vaste plek op een woonwagenkamp. Van deze mensen heeft de gemeente en de rest van de omwonenden doorgaans geen last (uiteraard heb je hier ook je uitzonderingen)
Gezien de groei van de welvaart enz. hebben ook veel van de originele woonwagenbewoners dusdanig mooie wagens, dat ze ofwel vast op het kamp staan, en ze een tweede hebben waar ze mee reizen. Maar de 'vaste' wagens zijn vrij simpel weer mobiel te maken. Bij kampers zijn het geen meestal mobiele wagens meer.

Kort door de bocht gezegd dus: Kampers zijn die asocialen met giga wietplantages die weigeren belasting te betalen, met 'woonwagens' die niet meer van hun plek te krijgen zijn, woonwagenbewoners zijn harde werkers die zich normaal gedragen en gewoon belasting betalen (en gas en licht enz.) waarvan hun woonwagens mobiel zijn.

woonwagenkampbewoner is zo lang, vandaar dat dat kortweg kamper genoemd wordt.

Dat die benaming ook gebruikt wordt voor mensen die asociaal zijn maar in een huis wonen, is een ander verhaal
pi_37476030
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Dan zou je in een gewoon huis kunnen gaan wonen, dan heb je al die problemen niet. Daarnaast is 90% van de kampers in mindere of meerdere mate crimineel, en ik kan me prima indenken dat ouders het niet leuk vinden als hun kinderen op een kamp lopen. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik kinderen zou hebben vrees ik
Uhhh... wacht even, dus ik moet in een huis gaan wonen om als mens behandeld te worden
Erg kromme redenatie, die overigens toch niet opgaat. Want voor de buitenwereld blijf je toch een kamper, of je nu in een huis bent gaan wonen of niet. Enkeling die de moeite wil nemen om de persoon erachter te kennen. Rest gaat alleen maar af op de vooroordelen.

Dat 90% crimineel is overigens ook totale BS, zitten er inderdaad genoeg tussen waar wij zelf ook niet mee om wensen te gaan, of zelfs maar mee wensen geassocieerd te worden Maar ook meer dan genoeg die op een normale manier hun boterham verdienen en die hebben echt niets met criminaliteit van doen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_37476088
Mijn ervaringen zijn,

lekkere wijfen
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:58:56 #162
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_37506792
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef FB-aight het volgende:
Mijn ervaringen zijn,

lekkere wijfen
Zekere. Maar je moet wel een echte daredevil zijn om er mee vreemd te durven gaan.
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:01:33 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37506865
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 13:51 schreef Brighteyes het volgende:

Oh, en als je ze aan jouw kant hebt staan zijn ze ongelofelijk hecht en gaan ze door het vuur voor je! Dat absoluut!
Ja, dat is top idd, echt een soort "Cosa Nostra"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 00:06:28 #164
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37563097
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, dat is top idd, echt een soort "Cosa Nostra"
Alleen tof als het in jouw voordeel is
pi_37564528
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 00:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Alleen tof als het in jouw voordeel is
Als het in je nadeel is, heb je het in veel gevallen aan jezelf te danken. Zoals gezegd ze gaan door het vuur voor elkaar en degenen die ze aan het hart gaan.
Waarom moet je altijd volgens het boekje leven om te worden geaccepteerd? Fuck It!
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:17:52 #166
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564561
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Als het in je nadeel is, heb je het in veel gevallen aan jezelf te danken. Zoals gezegd ze gaan door het vuur voor elkaar en degenen die ze aan het hart gaan.
Noh, ik ken iemand wie zijn telefoon afgejat is dmv. bedreiging met een mes. Hij heeft aangifte gedaan... Sinds dien kijkt hij altijd achterom
pi_37564624
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

Noh, ik ken iemand wie zijn telefoon afgejat is dmv. bedreiging met een mes. Hij heeft aangifte gedaan... Sinds dien kijkt hij altijd achterom
Daarom zei ik dus ook "veel gevallen." Helaas komen dit soort trieste zaken ook voor ja
Klote voor de persoon in kwestie. Wens die persoon veel succes toe in het omgaan met dit hele gedoe.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:24:27 #168
96356 cultheld
demagoog
pi_37564650
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:17 schreef Renesite het volgende:

[..]

En het had natuurlijk geen burger kunnen zijn?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:25:46 #169
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564667
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:24 schreef cultheld het volgende:

[..]

En het had natuurlijk geen burger kunnen zijn?
Hij kent ze.. En zij hem.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:26:54 #170
96356 cultheld
demagoog
pi_37564680
Ik bedoel meer hypothetisch natuurlijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:28:54 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564708
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:26 schreef cultheld het volgende:
Ik bedoel meer hypothetisch natuurlijk.
Maar, hypothetisch he, ze weten dat ze aangegeven zijn voor gewoon ordinaire straatroof met bedreiging blabla, denk je dat op zn minst je ramen nog heel blijven.
Bij de overburen is de tuin toendertijd helemaal omgeploegd, een plantje stond er nog in.
Bij een kennis van ons heeft de vader maar een krat bier voor ze buiten neergezet - ze zijn een aantal avonden gewoon voor het huis gaan staan

Het heeft zijn keerzijde.

Je moet ze gewoon niet tegen je hebben.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:31:17 #172
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_37564738
quote:
En toch zijn ze eerlijk!
klinkt gek maar als ze je mogen mogen ze je en dat merk je dan ook wel zo niet dan totaal niet!
Maar dan merk je dat ook!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:32:17 #173
96356 cultheld
demagoog
pi_37564752
Maakt dat alle kampers fout?
pi_37564756
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:32 schreef cultheld het volgende:
Absoluut niet
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:33:00 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564759
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:32 schreef cultheld het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen.
Maar dat is een groot nadeel om 1 km van een woonwagenkamp te wonen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:33:19 #176
96356 cultheld
demagoog
pi_37564768
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:32 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Absoluut niet
Mja, het was meer een retorische vraag aan die Rene .
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:33:40 #177
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564774
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mja, het was meer een retorische vraag aan die Rene .
Reedsch beantwoord
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:34:33 #178
96356 cultheld
demagoog
pi_37564784
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:33 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.
Maar dat is een groot nadeel om 1 km van een woonwagenkamp te wonen.
Het is ook een groot nadeel als je op 1 km van een achterbuurt woont. Ik zie het verschil niet zo tussen een woonwagen en tussen een goedkoop huurhuis (waar meestal een hoop tuig woont, maar waar ook goed volk tussen zitt).
pi_37564788
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En toch zijn ze eerlijk!
klinkt gek maar als ze je mogen mogen ze je en dat merk je dan ook wel zo niet dan totaal niet!
Maar dan merk je dat ook!

Als ze je wel mogen heb je er ook prima vrienden aan, dan zullen ze werkelijk alles doen wat in hun vermogen ligt om je te helpen indien nodig.
pi_37564807
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is ook een groot nadeel als je op 1 km van een achterbuurt woont. Ik zie het verschil niet zo tussen een woonwagen en tussen een goedkoop huurhuis (waar meestal een hoop tuig woont, maar waar ook goed volk tussen zitt).
Vaak zijn deze figuren juist nog vele malen erger, net als de kamper wannabe's.
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:37:28 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564819
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar, in die zin heeft een achterbuurt niet zoveel 'gekliek' , dat soort mensen kom je ook in mijn buurt tegen...
Het enige is dat het zich zo laat zien, vandaag ook bij de snackbar, stond helemaal vol, blinkende scooters, veel goud bling bling, veel 'dialect' - het heeft wat meer van daar neem ik afstand van. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar als je 1 op 1 staat wil doorgaans een woonwagenbewoner laten zien wie hij is, en zo'n jongen die uit een achterstandswijk komt laat dat niet gelijk zo zien is mijn ervaring...
Nee. Kan het niet uitleggen.
pi_37564962
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Maar, in die zin heeft een achterbuurt niet zoveel 'gekliek' , dat soort mensen kom je ook in mijn buurt tegen...
Het enige is dat het zich zo laat zien, vandaag ook bij de snackbar, stond helemaal vol, blinkende scooters, veel goud bling bling, veel 'dialect' - het heeft wat meer van daar neem ik afstand van. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar als je 1 op 1 staat wil doorgaans een woonwagenbewoner laten zien wie hij is, en zo'n jongen die uit een achterstandswijk komt laat dat niet gelijk zo zien is mijn ervaring...
Nee. Kan het niet uitleggen.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ken genoeg buurten waar ik als buitenstaander niet graag doorheen loop, laat staan dat ik er dichtbij in de buurt zou moeten wonen, juist omdat het wel 1 grote kliek is die geen buitenstaanders dulden in hun wijk.
  Moderator vrijdag 5 mei 2006 @ 01:48:29 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_37564974
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:47 schreef nomen_nescio het volgende:

[..]

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ken genoeg buurten waar ik als buitenstaander niet graag doorheen loop, laat staan dat ik er dichtbij in de buurt zou moeten wonen, juist omdat het wel 1 grote kliek is die geen buitenstaanders dulden in hun wijk.
Ja, nou, zolang ik die wijken hier niet echt tegengekomen ben heb ik die mening niet, sorry..
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:58:03 #184
22636 MUUS
Kiwi.
pi_37565084
Als kind vond ik die kampen al mateloos interessant, maar dat komt waarschijnlijk door het 'oeh eng' sfeertje wat er omheen hing. Ik ging ook altijd expres langs het kamp fietsen 's nachts enzo. .

Eigenlijk zou ik er wel eens heel graag willen kijken om de sfeer mee te maken, maar ik denk niet dat "hoi, mag ik eens komen kijken? Ik trek mijn schoenen uit hoor!" zo goed valt....
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 04:56:26 #185
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52640578
Aangezien ik geen zin heb om een heel nieuw topic te openen over woonwagenbewoners zet ik het maar even hier neer.

Ik woon zelf misschien net circa 10/20 meter achter een woonwagenkamp, dus ik heb het 1 en ander meegemaakt. Ik als ''allochtoon'' heb geen enkel probleem met de woonwagenbewoners die bij mij in de buurt wonen. Het is vaak zo: of ze mogen je, of ze mogen je niet. Ik kom er zelf dagelijks over de vloer, aangezien 1 van mijn vrienden een woonwagenbewoner is. Al moet ik zeggen dat het qua educatie 3 keer niks, vaak hebben ze geen diploma, en hebben hen school vroegtijdig verlaten. Dit betekent immers niet dat het geen harde werkers zijn, integendeel veel woonwagenbewoners werken in de schildersbranche of in de bouw. Al moet ik ook toegeven dat ik een paar keer heb meegemaakt dat de politie weer een inval deed bij het woonwagenkamp, en er vaak ook nog wat werd gevonden. Al beoordeel ik de woonwagenbewoners hier niet op, iedereen verdient zijn brood op zijn eigen manier, dit betekent immers niet dat ik het goedkeur.

Ik las een reactie van iemand die zei dat als je ruzie krijgt met 1 woonwagenbewoner er meteen 10 woonwagenbewoners op je dak staan, zelf zie ik hier het negatieve niet van in. Dit getuigt immers van broerderliefde en niet van lafheid.

Al me al heb ik dus geen problemen met woonwagenbewoners.
pi_52640618
Geen autohandel meer?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 05:42:46 #187
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52640685
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 05:15 schreef Hathor het volgende:
Geen autohandel meer?
Nee, hier bij ons niet. Ijzerhandel integendeel wel.
pi_52649354
Die kampwijven zien er vaak best wel ordinair geil uit. Zijn ze eigenlijk ook voor niet-kampers batsbaar?
pi_52661583
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 04:56 schreef AryaMehr het volgende:
Aangezien ik geen zin heb om een heel nieuw topic te openen over woonwagenbewoners zet ik het maar even hier neer.

Ik woon zelf misschien net circa 10/20 meter achter een woonwagenkamp, dus ik heb het 1 en ander meegemaakt. Ik als ''allochtoon'' heb geen enkel probleem met de woonwagenbewoners die bij mij in de buurt wonen.

Ik las een reactie van iemand die zei dat als je ruzie krijgt met 1 woonwagenbewoner er meteen 10 woonwagenbewoners op je dak staan, zelf zie ik hier het negatieve niet van in. Dit getuigt immers van broerderliefde en niet van lafheid.
Al me al heb ik dus geen problemen met woonwagenbewoners.

Precies de reden waarom de mensen die een hekel aan kampers hebben dit ook aan marokkanen, sommige groepen allochtonen die ook altijd hun familie nodig hebben bij ruzie, hebben

Waarom hebben ze trouwens nooit werk overdag?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:52:42 #190
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52668399
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Precies de reden waarom de mensen die een hekel aan kampers hebben dit ook aan marokkanen, sommige groepen allochtonen die ook altijd hun familie nodig hebben bij ruzie, hebben
Nodig? nee, ik heb geen 20 man nodig om een ruzie op te lossen. Het is gewoon zo dat wanneer er 1 iemand wordt aangevallen, het gevoel is alsof er een hele groep wordt aangevallen , zeg maar het één voor allen, allen voor één mentaliteit.

Amerika gaat toch ook niet naar Irak met 50 tanks en een paar honderd man die allemaal uitgerust zijn met kalasjnikov's omdat het anders niet ''fair'' zou zijn.
quote:
Waarom hebben ze trouwens nooit werk overdag?
Je suggereert alsof het een feit is, dat ze allemaal overdag niet werken. Ik ken genoeg woonwagenbewoners die overdag werken, er zullen vast ook wel woonwagenbewoners zijn die op een andere tijdstip werken. Ik begrijp trouwens wel waar je heen wilt. Maar het lijkt me beter als je voortaan je vragen een beetje beter formuleert.
pi_52669932
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:52 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nodig? nee, ik heb geen 20 man nodig om een ruzie op te lossen. Het is gewoon zo dat wanneer er 1 iemand wordt aangevallen, het gevoel is alsof er een hele groep wordt aangevallen , zeg maar het één voor allen, allen voor één mentaliteit.

Amerika gaat toch ook niet naar Irak met 50 tanks en een paar honderd man die allemaal uitgerust zijn met kalasjnikov's omdat het anders niet ''fair'' zou zijn.
[..]

Je suggereert alsof het een feit is, dat ze allemaal overdag niet werken. Ik ken genoeg woonwagenbewoners die overdag werken, er zullen vast ook wel woonwagenbewoners zijn die op een andere tijdstip werken. Ik begrijp trouwens wel waar je heen wilt. Maar het lijkt me beter als je voortaan je vragen een beetje beter formuleert.
Het is laf en achterbaks om als je een probleem met iemand hebt met een hele groep mensen langs te komen. Dat is exact de reden waarom in landen in het MO alle problemen zo uit de hand lopen. Misschien moeten jullie (kampers +MO bewoners+andere tokkies die hun hele familie erbij halen) een wat leren relativeren. Je hoeft niet altijd gelijk met een hele groep ergens op af te gaan, laat mensen lekker zelf hun problemen uitzoeken.

Het is natuurlijk wat onzinnig om een oorlogsituatie te vergelijken met een normaal privé conflict. De overheid is de enige die geweld mag gebruiken bij een conflict, jij dus niet, en daarom heb je niets aan je 30 neefjes die achter je staan.

Je zou natuurlijk ook naar school kunnen gaan om zo op een normale manier te leren met conflicten om te gaan, dan heb je geen 30 neefjes nodig als je ruzie hebt maar kun je dit op een volwassen manier oplossen.

Jij bent precies de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben, dan zouden ze al niet meer zulke domme dingen zeggen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:28:24 #192
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_52678325
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 08:43 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het is laf en achterbaks om als je een probleem met iemand hebt met een hele groep mensen langs te komen. Dat is exact de reden waarom in landen in het MO alle problemen zo uit de hand lopen. Misschien moeten jullie (kampers +MO bewoners+andere tokkies die hun hele familie erbij halen) een wat leren relativeren. Je hoeft niet altijd gelijk met een hele groep ergens op af te gaan, laat mensen lekker zelf hun problemen uitzoeken.

Het is natuurlijk wat onzinnig om een oorlogsituatie te vergelijken met een normaal privé conflict. De overheid is de enige die geweld mag gebruiken bij een conflict, jij dus niet, en daarom heb je niets aan je 30 neefjes die achter je staan.

Je zou natuurlijk ook naar school kunnen gaan om zo op een normale manier te leren met conflicten om te gaan, dan heb je geen 30 neefjes nodig als je ruzie hebt maar kun je dit op een volwassen manier oplossen.

Jij bent precies de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben, dan zouden ze al niet meer zulke domme dingen zeggen
Sorry?

Ik ben geen woonwagenbewoner, lezen is ook een vak.

Dus ik ben de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben?

Check mijn fotoboek eens, kijk eens wat er bij studierichting staat!

pi_52697386
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Sorry?

Ik ben geen woonwagenbewoner, lezen is ook een vak.

Dus ik ben de reden waarom mensen verplicht naar school moeten totdat ze minimaal hun MBO diploma hebben?

Check mijn fotoboek eens, kijk eens wat er bij studierichting staat!

Iedereen kan daar wel wat neerzetten

Als jij werkelijk een HBO niveau gehad had was je niet zo achtelijk geweest om geweld door grote groepen mensen normaal te vinden.
pi_52703199
Van buiten zien die wagens/huizen er tegenwoordig wel ok uit. Maar binnen struikel je nog over de porseleinen prullaria en de chesterfield banken.
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_52703396
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:08 schreef BigBadPete het volgende:
Die kampwijven zien er vaak best wel ordinair geil uit. Zijn ze eigenlijk ook voor niet-kampers batsbaar?
de meeste die ik gekend heb hadden gewoon een vriend van buiten hun gemeenschap.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52706812
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 01:15 schreef nomen_nescio het volgende:

Misschien kun jij me dan uitleggen waarom het volgende aan deze persoon zelf te danken was:

Jaren geleden, mijn broer bedenkt op een zondagavond dat hij zin heeft in wat snackvoer en vertrekt op z'n motor naar de snackbar. Op de terugweg met een gevulde zak aan z'n stuur rijdt hij terug naar huis als hij 2 "kampers" nadert. Wanneer hij vlakbij is springt 1 van de jongens plotseling de straat op, vlak voor mn broer z'n motor, die in een bliksemreactie uitwijkt en daarbij flink onderuit gaat. Vervolgens komen de 2 gasten op m'n broer afgestormd en beginnen hem voor alles en nog wat uit te maken en eisen geld van hem want "hij zou in z'n uitwijkmanoeuvre hun auto geraakt hebben en nu zitten daar krassen op en nu moet hij direct dokken"!
Op dat moment komt er een oudere meneer bij die zegt alles gezien te hebben en getuigt dat m'n broer daarbij de auto niet eens geraakt heeft. De man adviseert m'n broer om niet te betalen en desnoods de politie erbij te halen. M'n broer echter heeft een flinke klap gemaakt waardoor hij een behoorlijke bloedneus heeft opgelopen en er tanden loszitten. Hij heeft wat gemompeld en maakte zich snel uit de voeten, ook al omdat hij verging van de pijn. Een bezoekje bij de huisarts later op de avond blijkt z'n neus gebroken te zijn door de val.
De volgende dag echter stond de vrouw van de oude man bij ons aan de deur. Of m'n broer alsjeblieft aangifte wilde doen want wat bleek? De 2 schoften hadden waarschijnlijk nogal gebaald dat hun mooie plannetje niet gelukt was en waren de oude man met z'n hondje gevolgd en hadden de man enkele straten verderop flink toegetakeld. M'n broer heeft daarom alsnog aangifte gedaan, niet dat we daar ooit nog iets van gehoord hebben overigens. Voor zover wij weten zijn de heren nooit berecht voor deze laffe daad.
Noch mijn broer, noch de oude man kende deze woonwagenbewoners persoonlijk. De enige reden die wij kunnen bedenken is dat deze personen waarschijnlijk snel wat geld wilden maken en hoe maakt dit soort figuren blijkbaar niet uit.

Zo'n ervaring kleurt je kijk op deze groep mensen wel.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_61583938

[ Bericht 100% gewijzigd door skiksie-rolleman op 12-09-2008 19:43:24 (discriminatie) ]
pi_61584068
Leer eerst eens Nederlands. Hou dan eens op met het opblazen van electriciteitshuisjes en het aftappen van de bovenleiding voor je hennepkwekerijen en ruim al die kankerzooi op de Vinkenslag eens op. En probeer je DAN nog eens te gedragen als een, wat jij noemt, 100 % Nerderlander. Of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61584138
Goede kick.

Overigens zou ik best wel eens zo'n Roma-meisje willen doen.
pi_61584259
ow kick nie gezien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')