abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68350192
quote:
Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef fathank het volgende:
Maat van me woont in een vrijstaand huis naast een woonwagenkamp. Huis is geen flikker meer waard voor de buitenwereld, maar die lui zijn de meest relaxe buren die kunt wensen. Als je op vakantie gaat hoef je de deuren niet eens op slot te doen want als ze ook maar iets horen staat de opperkamper met 2 dobermans en een dubbelloops jachtgeweer voor de deur om polshoogte te nemen.
Supertof
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 18 april 2010 @ 11:33:48 #277
299963 BellaVita88
Yess It's On B*tch!
pi_80440504
nou even om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen,
echt 90 % van wat jullie hier nu uitkramen is onzin.. jullie zeggen dingen wat jullie denken te weten terwijl jullie dat niet doen..
jullie hebben allemaal een mening terwijl 9 van de 10 niet eens in aanraking is geweest met een woonwagen bewoner..
ik ben een kamper en zoals jullie kunnen zien praat ik volgens mij redelijk beleefd..?
en al die onzin over wiet en wapens en troep..
indd miss is dat bij sommigen kampen het geval..
maar vergeet niet dat al die handel net zovaak bij jullie in de straat gebeurd als bij ons..
alleen bij de woonwagen bewoners komt het mega groot op de voorpagina te staan op zelfs op tv..
terwijl als het bij jullie in de straat gebeurd er maar een heel klein advertentietje in de krant staat wie je amper kunt zien, en over dat wij in dikke auto's rijden en zogezegd een uitkering hebben...
nou volgens wij beschuldigen jullie het verkeerde ras/volk !;)
Wij Werken Allemaal Heel Hard Voor Onze Centjes En Om Onze Ouders En Overgrootouders Te Onderhouden Maar Dat Die Mensen Anders Geen Geld Hebben Omdat Ze Van De Gemeente Niks Krijgen..
want dat gaat allemaal naar de turken en marokanen omdat ze niet aan werk kunnen komen omdat ze onze taal niet spreken, en ik ben helemaal niet tegen de buitenlanders maar dit is hoe het gewoon zit..
en dan ook nog is dat jullie ons vergelijken met de zigeuners..
dat zijn totaaal andere mensen.. mensen waar woonwagen bewoners 9 van de 10 keer niet eens contact mee willen.. en de renen zullen jullie vast zelf wel weten..

en dat wij niet sociaal zijn kan ik me amper voor stellen..
want wat ik me namelijk kan herrineren is dat bij welk kamp ik ook kom.. vreemd of bekend..
er altijd een extra bordje eten klaar staat.. er altijd voor gezorgd word dat jeje thuis voelt..
mijn vrienden uit een huis.. willen het liefste hier wonen..
en indd... wij zijn heel hecht met onze familie.. en als er 1 ruzie heeft word die gene ook geholpen en beschermd... vergeet niet dat wij door jullie gezegd woonwagenbewooners al JAREN worden uitgescholden voor uitschot terwijl jullie nooit om een verklaring hebben gevraagd,,
jullie in een huis horen net zo hecht te zijn met je familie als wij.. denk daar maar is over na..

en zogezegd zijn de dames van het kamp makkelijk te pakken qua seks etc.. nou miss moeten jullie is naar die hocky kutjes kijken wie de strengste ouders hebben van het land en die op elk hocky feest straal bezopen van het bier zich eigen als een del gedragen en op hun 16e al meer als 3 vriendjes over hun heen hebben gehad...

en het maakt eigenlijk allemaal geen flikker uit wat jullie zeggen... maar oordeel niet voordat je de waarheid kent..

want jullie zeggen het zelf al..je kunt er goedkoop auto onderdelen etc kopen..
nou als jullie de woonwagen bewoners zo erg vinden, dan moeten julllie ook geen onderdelen bij ons kopen

beetje scheinheilig of niet..?
pi_80440769
quote:
Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef BellaVita88 het volgende:
Yess It's On B*tch!
pi_80441415
Ricky - Genot

REMIXXX

Vreselijke woonwagenbewoner die Ricky
  zondag 18 april 2010 @ 12:27:00 #280
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80441743
Bij ons in de buurt is ook een woonwagenkamp. Jammer dat er nooit open dag is of zo. Zou best wel eens willen rondkijken hoe het leven daar nu is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 18 april 2010 @ 12:31:10 #281
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80441862
kampers
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_80441874
ik wil nog wel een keer een lekkere priscilla van het lokale kamp. ze zijn alleen zo schuw die kampers, haast niet tussen te komen.
  zondag 18 april 2010 @ 16:22:34 #283
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80448477
Bij mij in de buurt is een woonwagenkamp, buiten dat ze soms eens wat rotzooi in de struiken gooien heb ik er nooit last van gehad.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_80448945
quote:
veel letters
Jij bent de gene die hier onderscheid maakt tussen kampbewoners en anderen
pi_80450657
Mijn vriend is een woonwagenbewoner. Zijn familie woont al generaties lang op het kamp. Ze runnen enkele sloperijen en handelen (autos, onderdelen, etc). Ze rijden inderdaad allemaal een dikke bak ja, maar ze werken er ook hard voor.

Ik kan me geen leukere, hartelijkere, behulpzamere, gezelligere schoonfamilie voorstellen als de mijne. In het begin verliep het wat stroefjes, ze waren een beetje afstandelijk/op zichzelf, maar toen het ijs eenmaal gebroken was, werd ik meteen in de familie opgenomen.

Het stereotype beeld dat veel mensen van een woonwagenbewoner hebben, is sterk overdreven, maar niet altijd geheel onjuist.
Ja en dus?
  zondag 18 april 2010 @ 17:37:46 #286
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80450947
quote:
echt 90 % van wat jullie hier nu uitkramen is onzin.. jullie zeggen dingen wat jullie denken te weten terwijl jullie dat niet doen..
jullie hebben allemaal een mening terwijl 9 van de 10 niet eens in aanraking is geweest met een woonwagen bewoner..
ik ben een kamper en zoals jullie kunnen zien praat ik volgens mij redelijk beleefd..?
maar vergeet niet dat al die handel net zovaak bij jullie in de straat gebeurd als bij ons..
alleen bij de woonwagen bewoners komt het mega groot op de voorpagina te staan op zelfs op tv..
terwijl als het bij jullie in de straat gebeurd er maar een heel klein advertentietje in de krant staat wie je amper kunt zien, en over dat wij in dikke auto's rijden en zogezegd een uitkering hebben...
Wij Werken Allemaal Heel Hard Voor Onze Centjes En Om Onze Ouders En Overgrootouders Te Onderhouden Maar Dat Die Mensen Anders Geen Geld Hebben Omdat Ze Van De Gemeente Niks Krijgen..
want dat gaat allemaal naar de turken en marokanen omdat ze niet aan werk kunnen komen omdat ze onze taal niet spreken, en ik ben helemaal niet tegen de buitenlanders maar dit is hoe het gewoon zit..
dat zijn totaaal andere mensen.. mensen waar woonwagen bewoners 9 van de 10 keer niet eens contact mee willen.. en de renen zullen jullie vast zelf wel weten..

want wat ik me namelijk kan herrineren is dat bij welk kamp ik ook kom.. vreemd of bekend..
er altijd een extra bordje eten klaar staat.. er altijd voor gezorgd word dat jeje thuis voelt..
en indd... wij zijn heel hecht met onze familie.. en als er 1 ruzie heeft word die gene ook geholpen en beschermd... vergeet niet dat wij door jullie gezegd woonwagenbewooners al JAREN worden uitgescholden voor uitschot terwijl jullie nooit om een verklaring hebben gevraagd,,
jullie in een huis horen net zo hecht te zijn met je familie als wij.. denk daar maar is over na..

en zogezegd zijn de dames van het kamp makkelijk te pakken qua seks etc.. nou miss moeten jullie is naar die hocky kutjes kijken wie de strengste ouders hebben van het land en die op elk hocky feest straal bezopen van het bier zich eigen als een del gedragen en op hun 16e al meer als 3 vriendjes over hun heen hebben gehad...

en het maakt eigenlijk allemaal geen flikker uit wat jullie zeggen... maar oordeel niet voordat je de waarheid kent..

nou als jullie de woonwagen bewoners zo erg vinden, dan moeten julllie ook geen onderdelen bij ons kopen

Hulde voor deze post. Iets wat ik ook al eens eerder probeerde uit te leggen aan diverse Fokkers.
Ik heb ze gekent, ermee op school gezeten, bij ze op het kamp geweest. Zelfs een "kamper" in mijn peloton bij Luchtmobiel gehad.
"Kampers" zijn goede lieden die er een wat andere levensstijl op nahouden dan de gewone man. Waar familiewaarden ook nog hoog in het vaandel staan en men elkaar helpt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_80452224
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hulde voor deze post. Iets wat ik ook al eens eerder probeerde uit te leggen aan diverse Fokkers.
Ik heb ze gekent, ermee op school gezeten, bij ze op het kamp geweest. Zelfs een "kamper" in mijn peloton bij Luchtmobiel gehad.
"Kampers" zijn goede lieden die er een wat andere levensstijl op nahouden dan de gewone man. Waar familiewaarden ook nog hoog in het vaandel staan en men elkaar helpt.
Goed gezegd
Ja en dus?
pi_80458659
quote:

Ik heb speciaal voor jou de spelfouten eruit gehaald.

En bij ons in de straat worden geen wapens verhandeld, en wordt er geen wiet gekweekt .

Daarnaast vind je het vervelend dat er negatief wordt gesproken over woonwagenkamp-bewoners als geheel, enkel omdat er wat rotte appels tussen zitten. Vervolgens begin je over Turken en Marokkanen die allemaal uitkeringstrekker zouden zijn omdat ze geen Nederlands spreken.
Ik ben op mijn studie nog geen woonwagenbewoner tegengekomen, Turken en Marokkanen daarentegen..
Geen referral hier.
pi_80459492
Ik ken alleen woonwagenbewoners van op mijn lagere school: ik zat in groep 3 en 4 bij twee ervan in de klas. Hun gymspullen stonken omdat ze die nooit mee naar huis namen om uit te laten wassen, maar die bleven een heel jaar op school hangen (geen vooroordeel, maar een feitje). En nu het rare: ze waren 2x per jaar jarig. Is dat een gewoonte op het kamp om het ook te vieren dat je over een half jaar jarig bent?
  maandag 19 april 2010 @ 00:01:46 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80467222
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken alleen woonwagenbewoners van op mijn lagere school: ik zat in groep 3 en 4 bij twee ervan in de klas. Hun gymspullen stonken omdat ze die nooit mee naar huis namen om uit te laten wassen, maar die bleven een heel jaar op school hangen (geen vooroordeel, maar een feitje). En nu het rare: ze waren 2x per jaar jarig. Is dat een gewoonte op het kamp om het ook te vieren dat je over een half jaar jarig bent?
waarschijnlijk omdat ze de dag erna naar de tandarts moeten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80467358
Niks mis met woonwagen bewoners, mijn famillie komt van het kamp en ik heb 1 keer mee gegeten met de moeder van mijn oom, en dat was een hartstikke lief mens, we kwamen 10 over 6, ze was net aan het eten, maar het was meteen, ooh gezellig dat julie er zijn, moeten julie ook wat?

Ik werd wel op me vingers getikt WANT ik had mijn schoenen nog aan!..

Kamp
pi_80467448
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarschijnlijk omdat ze de dag erna naar de tandarts moeten?
Denk het niet, rotte tandjes. Geen vooroordeel maar een feitje.
  maandag 19 april 2010 @ 00:13:04 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80467508
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Denk het niet, rotte tandjes. Geen vooroordeel maar een feitje.
beter naar de tandarts gaan. een slecht gebit is vragen om een vroege dood.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80467572
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beter naar de tandarts gaan. een slecht gebit is vragen om een vroege dood.
Emile Ratelband zei eens dat als je naar een gekkenhuis gaat, je ziet dat bijna iedere patient scheve tanden heeft. Scheve tanden = verknipt karakter. Tsjakka.
  maandag 19 april 2010 @ 04:42:22 #295
136780 Nosh
hurpdurp
pi_80469416
Ik woon tegenover het kamp, IBB, studentencomplex in Utreg en dat staat garant voor de godsganse dag Radio Oranje in de zomer, eindeloze slippartijen met de quads in de winter en dag en nacht auto's die langskomen, maar ondertussen moeilijk doen als wij een feestje hadden.

Al moet ik toegeven, d'r valt prima mee te praten, de echte zeikerds zitten in de huurflats d'rnaast. En in principe zijn studenten niets meer dan veredelde volkswijkers, die ook de godganse dag buiten voor hun huis een beetje bier hijsen, dus werkt allemaal prima hier.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_80472795
Ik werk dagelijks met kampers. Ze zijn meestal wel direct en recht voor z'n raap. Verder ben ik niet positief over de kampers waarmee ik werk. Maar er zullen best wel goede en normale woonwagenbewoners bestaan. Ik ken ze alleen niet. Degene waarmee ik mee werk verdienen hun geld met hardwerken in het criminele milieu.

Maar ik generaliseer niet.... Er zijn ook slechte nederlanders/turken/marrokanen/etc.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_80473966
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ricky - Genot

REMIXXX

Vreselijke woonwagenbewoner die Ricky
Helaasch voor jou woont die niet in een woonwagenkamp...........
Hier paar straten verderop in een normaal huis
pi_81428630
ik denk eerlijk gezegd dat als je snel op je teentjes getrapt bent dat, dat in je aard ligt en niet aan wie je bent, of je nu een hollander, een marokkaan of een kamper bent.
pi_81428700
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:37 schreef 16lila het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat als je snel op je teentjes getrapt bent dat, dat in je aard ligt en niet aan wie je bent, of je nu een hollander, een marokkaan of een kamper bent.
Goeie kick
Ja en dus?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:39:52 #300
204987 9611Niels
berenpak9
pi_81431658

Gezellig.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')