Ik was vooral blij verrast dat ze The State I Am In speelden....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Z het volgende:
Dat 'jaren 80' nummer heet trouwens 'Your Cover Is Blown'. Waren jullie ook zo verrast dat ze 'Electronic Renaissance' speelden?
Electronic Renaissance was echt goed! En Your Cover Is Blown kende ik helemaal nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Z het volgende:
Dat 'jaren 80' nummer heet trouwens 'Your Cover Is Blown'. Waren jullie ook zo verrast dat ze 'Electronic Renaissance' speelden?
Je bent ook naar The Black Crowes geweest dan? Die speelden bijna 3 uurquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:01 schreef Q. het volgende:
Ik ben verwend.
Toen stond ie echt RECHT voor mijn neus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:41 schreef Fransie het volgende:
Erg grappig toen die nog even het publiek "indook" om te constateren dat Nederlanders echt groot zijn..
Ik stond meer naar rechts. Die gozer met dat rooie shirt stond links voor me. Zat één iemand nog tussen ofzo.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:44 schreef peaceman het volgende:
Was jij die gozert met dat rode shirt?
Terwijl ik toch net tot de conclusie was gekomen dat er zo vreselijk veel kleine meisjes B&S fan zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:41 schreef Fransie het volgende:
Erg grappig toen die nog even het publiek "indook" om te constateren dat Nederlanders echt groot zijn..
God het is dat je het zelf zegt. Was je dat echt, die gozer die z'n sigaretten gaf?quote:
Compleet met Stevie's rare robot-moves ja, erg leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Z het volgende:
Die staat op de EP Books.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef Z het volgende:
Dat 'jaren 80' nummer heet trouwens 'Your Cover Is Blown'.
Hehe gelukkig maar, ik heb me namelijk ook best aan 'm geergerd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:25 schreef Q. het volgende:
Nee man. Heb me dood zitten ergeren aan die gast. Niet te zuinig, wat was die vervelend.![]()
quote:Just got back from the Amsterdam concert.
I don't know the order, and I might be forgetting one or two songs.
Amsterdam, 8 May 2006:
-Expectations
-Another sunny day
-She's losing it
-The blues are still blue
-To be myself completely
-Dress up in you
-Fox in the snow
-The loneliness of a middle distance runner
-White collar boy
-Electronic renaissance
-Sukie in the graveyard
-Woman's realm
-Funny little frog
-Your cover's blown
-Jonathan David
-Dog on wheels
-I'm a cuckoo
-The state I am in
-If you find yourself caught in love
-The boy with the Arab strap
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef menjo het volgende:
Ik ga naar Belle & Sebastian en ik neem mee:
- Spencer
- Hoornen bril
- Labrador
- Vriendin met overgewicht
- Boom
- Dylan's Blonde on Blonde
- Verzameld werk van Oscar Wilde
- ...
Zoals al vermeld, er stond een videocamera achterin, maar waarvoor? Misschien eigen opnames van de band?quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:28 schreef Auticia het volgende:. Ik stond naast Qyroz. En Ré.
Ik kwam hier per abuis via Google weer langs, weet iemand of er ergens geluidsopnamen zijn gemaakt? Foto's? Waar kan ik ze vinden?
Is toch meer folktronica?quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:02 schreef bigshadow het volgende:
Laatste cd van gravenhurst, en het eerdere werk zijn zeer goed te behappen. Alleen snap ik niet waarom ze bij B&S in het voorprogramma staan, beetje misplaatst imo. Dus geef ze nog een keer een kans is wat ik wil zeggenLive heb ik ze nooit gezien, dus daar kan ik niks over zeggen.
In alle recensies die ik van Gravenhurst lees wordt ie folkie genoemd. Op een electronicalabel, dat was hem.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:43 schreef -Dries- het volgende:
Wel, ik kon er weinig folk invloeden in vinden hoor..
Misschien zal dat op plaat zo zijn, maar live was dat gewoon zeker niet het geval. Dit was net zo folk als Belle en Sebastian Inuatische keelzang is (heb ik toevallige gister een lezing over gehoordquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
In alle recensies die ik van Gravenhurst lees wordt ie folkie genoemd. Op een electronicalabel, dat was hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |