Je hebt gelijk. Het is pure frustratie. Je zou me eens moeten zien, met m'n Buddy Holly bril en spencer...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef thijsdetweede het volgende:
Krijgen we dat. Ga je je nou afzetten omdat je zelf niet in dat publiek kan zitten?
Geen idee, ben ook wel benieuwd. Ik bestel 7"'s altijd bij de cdwinkel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Enig idee of er een goede online winkel is om 7 inches te bestellen? Ik wil graag de 7" van Funny Little Frog bemachtigen, aangezien daar een tof nummer op staat: "The Eighth Station of the Cross Kebab House".
Volgens de Paradiso site wel ja (en ticketmaster.nl deelt ze ook niet meer uit)quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Is het al uitverkocht dan?
Waarom haal je niet gewoon de limited edition bij PP & co? Of heeft de OORshop ook de limited edition voor een mooie prijs?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Ik moet die laatste plaat nog steeds aanschaffen, wacht tot de OORshop het weer doet.
Denk het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:29 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Je was me net voor Z. Klinkt goed, dit concert! Vooral Your Cover's Blown. Hoop echt dat ze die in Paradiso ook spelen. Het interview met Stuart is trouwens ook wel de moeite waard.
Je bedoelt The Life Pursuit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef methodmich het volgende:
Nu ja, heb hem dan toch maar gekocht via Elbert van VO. Zit nu te luisteren, eerste twee songs zijn in ieder geval okee.
geen idee, dat is zo een idee dat je bij een bepaalde naam hebt. Heb geen flauw idee hoe dat zo gekomen is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Donker en grauw heb ik nog weinig to niet gehoord met betrekking tot B&S. Hoe kwam je daar zo bij?
Get Tigermilk!quote:[b]Op zaterdag 1 april 2006 18:48
If you're feeling sinister
Dear Catastrophe Waitress
Push Barman to open old Wounds
Rustig, rustig. Het geld groeit me niet op de rug.quote:
hehe, ik ken het. Ik heb nog geen een album van ze origineel, veelste duurquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:47 schreef nozem het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Het geld groeit me niet op de rug.![]()
Ga naar Leen, van Frisia. Dat is gemakkelijk, en niet duur!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:19 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
hehe, ik ken het. Ik heb nog geen een album van ze origineel, veelste duur![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 15:44 schreef methodmich het volgende:
Er zullen er toch ook wel een paar in de mid-price zijn zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |