Maar wat is het verschil dan? Ik heb gewoon 10 minuten die deur van het vriesvak open gehouden om te kijken wat het verschil was.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:37 schreef MiestOr het volgende:
de goedkoopste, meer waar voor je centen!
Dus in een nieuwe verpakking wordt iets twee keer zo duur? Interessant....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:44 schreef FFantaghiro het volgende:
oude verpakking en nieuwe verpakking?? ik noem maar wat
Kijk naar Coca cola!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus in een nieuwe verpakking wordt iets twee keer zo duur? Interessant....
stuur opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef De_Ananas het volgende:
Geachte Albert Heijn,
Ik ben een vast bezoeker van de Albert Heijn en ben erg gesteld op de frikandellen die u verkoopt. Er is laatst echter een nieuw pak frikandellen bij gekomen, eentje die bijna twee keer zo goedkoop is als de vorige. De verpakking ziet er bijna hetzelfde uit, een oranje met wit en een paars met wit, en het opschrift is ook bijna identiek. Er zit geen verschil in gewicht en aantal en ik heb ook geen andere verschillen kunnen ontdekken. Wat is dan precies het grote verschil tussen deze twee pakken?
Bij voorbaat dank
En stuur gelijk even een fotootje mee van hun "verse" citroenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:26 schreef Roellio het volgende:
Stuur gelijk even een mailtje over die coca cola.
De ellende is gewoon dat mensen het blijven kopen. Ik zal geen fles coca cola meer in huis halen maar zo lang mensen het kopen accepteren ze die bullshitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Het is echt zo he. We worden genaaid waar we bij staan.![]()
Allebei de termen bestaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, zal ik dan maar?
Tis frikAdellen... Fuck die N.
Scheelt 20 cent terwijl ze minder lekker zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
neem die van de aldi, die zijn maar 1.79 voor 20
Daar heb ik nou geen woorden voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En stuur gelijk even een fotootje mee van hun "verse" citroenen.![]()
[afbeelding]
Dan wel die doos van 40 stuks hé?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef HendrikJan het volgende:
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar frikandellen van Beckers
Die vriezen tenminste niet aan elkaar vast in de doos en heb nog geen ander merk frikandellen kunnen ontdekken die zo lekker smaken![]()
Het is slachtvlees in een lekker gefrituurd jasje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Scheelt 20 cent terwijl ze minder lekker zijn.
Ze zijn minder dik en er zit minder smaak aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is slachtvlees in een lekker gefrituurd jasje.
Hoe kan dat nou minder lekker zijn?
Jij kookt altijd zonder zout en kruiden?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is slachtvlees in een lekker gefrituurd jasje.
Hoe kan dat nou minder lekker zijn?
Bij de duurdere zit er zo'n plastic dingetje tussen maar dat kost toch niet 1.30?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef Agiath het volgende:
Volgens mij zijn ze bij de duurdere allemaal 1 voor 1 verpakt, en bij de goedkopere is het zeg maar een klont aanelkaar gevroren frikandellen...
Ik heb er ook al een keer naar lopen kijken
Ik hoop dat ik twee gratis dozen krijg om te testen wat het verschil isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:07 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik ben benieuwd wat hieruit voortkomt![]()
maak dan meteen een fotoreportage zodat iedereen hier mee kan genietenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik twee gratis dozen krijg om te testen wat het verschil is![]()
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij de duurdere zit er zo'n plastic dingetje tussen maar dat kost toch niet 1.30?
remember lan, in mei.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je was er helemaal niet bij!
Leugenaar![]()
Ik heb ze allebei gegeten maar ik merk niet zoveel verschilquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:18 schreef Zeppieleddelin het volgende:
mn moeder koopt atlijd de psaarse
laat mij eens keuren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gegeten maar ik merk niet zoveel verschil![]()
Tevens alsmede ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef Kurk het volgende:
Beckers Frikadellen in zo'n grote blauw-witte horecadoos van de Makro![]()
![]()
![]()
jupsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:52 schreef Dipollo het volgende:
Bij de Lukas Klamer gewoon de bik-frik of de goud-frik frikandellen, 40 stuks in een doos
4 kilo frituurplezier![]()
Dat zeg ik, overigens zit bijna overal paardenvlees in, het is alleen een kwestie van veel of weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:36 schreef eellie het volgende:
Het verschil volgens mij is het soort vlees. De goedkopere zit paardevlees in, de duurdere zit koeien-, varken-, kalkoenenvlees in
Die krengen van de Aldi verschrompelen veel te snel zodra ze op het droge zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vind zelf de goedkope van bijv aldi wat minder lekkerder dan bijv beckers. Wat het precieze verschil is weet ik niet. Trouwens de beckers zijn in de aanbieding bij de plaatselijke konmar hierzo!!
Van bier weet ik het niet, niet naar gekeken![]()
idd dan verneuke ze helemaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die krengen van de Aldi verschrompelen veel te snel zodra ze op het droge zijn.
Het antwoord is al gegevenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:09 schreef SHERMAN het volgende:
Die oranje doos zijn de oude euroshopper frikandellen.![]()
Inderdaad, en ik als gezonde potente 30 jariger hou nie van verschrompelde dingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die krengen van de Aldi verschrompelen veel te snel zodra ze op het droge zijn.
Zoek jij ff de ES frikandellen dan, zelfde prijs zelfde plek..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En daarom staat er AH op. Dat is knap.
Zijn die in oranje doos niet stiekum van Mora, en die die paarse gewoon huismerk? vandaar het prijsverschil?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:32 schreef De_Ananas het volgende:
Bij de AH heb je 2 pakken frikandellen. 1tje van 1,99 en 1tje van 3,29 (zo uit m'n hoofd). Wat is het verschil hiertussen? Ze zijn allebei 1400 gram met 20 stuks erin. De verpakking ziet er verdacht hetzelfde uit met de tekst ''lekker gekruid''. 1 pak is oranje met wit en de andere is paars met wit. Ik ben nieuwsgierig wat het verschil is en welleke ik moet kopen![]()
Het staat ook in CUL maar daar is het niet zo druk
De paarse zijn duurder en het is allebei van de AHquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef KeessieK het volgende:
[..]
Zijn die in oranje doos niet stiekum van Mora, en die die paarse gewoon huismerk? vandaar het prijsverschil?![]()
De ES hebben ze niet meer volgens mij. Ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:10 schreef Boink het volgende:
[..]
Zoek jij ff de ES frikandellen dan, zelfde prijs zelfde plek..
Maar niet teveel anders kots je de hele pan vol of nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:52 schreef Dipollo het volgende:
Bij de Lukas Klamer gewoon de bik-frik of de goud-frik frikandellen, 40 stuks in een doos
4 kilo frituurplezier![]()
Is dus niet exact het zelfde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef Mtijn het volgende:
Ik zie niet in hoe "zou ik ¤1,30 extra betalen voor exact hetzelfde?" een dilemma is?
Bij die van beckers zit er niets tussen, gewoon los in de doos, maar toch vriezen ze niet aan elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij de duurdere zit er zo'n plastic dingetje tussen maar dat kost toch niet 1.30?
Daar hebben ze jarenlang onderzoek naar gedaan, wat vertaalt in de prijs.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Bij die van beckers zit er niets tussen, gewoon los in de doos, maar toch vriezen ze niet aan elkaar.
Hoe kan het dat die goedkope eigenmerk frikandellen enzo altijd wel als een klont aan elkaar zitten en die van beckers niet.![]()
ik gok apart ingevroren en toen samengevoegd, bij de goedkope merken vriezen ze alles bij elkaar in 1 keer.... maar das gwoon een gok he...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Bij die van beckers zit er niets tussen, gewoon los in de doos, maar toch vriezen ze niet aan elkaar.
Hoe kan het dat die goedkope eigenmerk frikandellen enzo altijd wel als een klont aan elkaar zitten en die van beckers niet.![]()
super een merk van de albert heijn? Volgens mij ben je in de war met de konmar ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
Super is nu hun nieuwe huismerk dacht ik, ik weet niet of ES nu van naam is veranderd of dat AH een andere fabrikant heeft gecontracteerd....
Laten we het aan Meki vragen![]()
kan kloppenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef Radjesh het volgende:
super een merk van de albert heijn? Volgens mij ben je in de war met de konmar ofzo![]()
Of met de Super.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:56 schreef Radjesh het volgende:
[..]
super een merk van de albert heijn? Volgens mij ben je in de war met de konmar ofzo![]()
Welk ga je halen? die oranje met wit of paars met wit?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Nu heb ik dus gewoon trek in een frikadel.
onzin... fricandellen worden gemaakt van vlees dat bij het uitbenen overblijft, en wat te klein is om er normale lappen vlees van te snijden. Het wordt ten orechte afval genoemd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
De oranje bestaan uit alleen maar afval vlees met nog een berg andere dingen, kruiden enzo.
De paarse bestaan uit wat "normaal" vlees, wat afval vlees en de andere dingen.
Meteen het verschil in de prijs. De oranje is goedkoper omdat het voor het grootste gedeelte uit "afval" bestaat.
Het is maar hoe je afval omschrijft. Dergelijke vlees kan je namelijk niet meer verkopen als vlees, dus maakt men er frikandellen, gemalen vlees of iets anders van, zo niet dan beland dit gewoon tussen het afval. Dus in het volksmond afvalvlees. Het is natuurlijk geen half opgegeten vlees dat weer terug op het bord komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
onzin... fricandellen worden gemaakt van vlees dat bij het uitbenen overblijft, en wat te klein is om er normale lappen vlees van te snijden. Het wordt ten orechte afval genoemd.
Ik heb ze gewoon standaard in de vriezer liggen. Altijd een paar reserve.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welk ga je halen? die oranje met wit of paars met wit?
Er is een groot verschil tussen uitval en afval. Frikandellen worden van uitval gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het is maar hoe je afval omschrijft. Dergelijke vlees kan je namelijk niet meer verkopen als vlees, dus maakt men er frikandellen, gemalen vlees of iets anders van, zo niet dan beland dit gewoon tussen het afval. Dus in het volksmond afvalvlees. Het is natuurlijk geen half opgegeten vlees dat weer terug op het bord komt.
Hoef je mij niet te overtuigen, maar de rest van Nederland.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen uitval en afval. Frikandellen worden van uitval gemaakt.
Indd Beckers zijn de lekkerstequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef HendrikJan het volgende:
Ik koop tegenwoordig alleen nog maar frikandellen van Beckers
Die vriezen tenminste niet aan elkaar vast in de doos en heb nog geen ander merk frikandellen kunnen ontdekken die zo lekker smaken![]()
en zo hoort het.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon standaard in de vriezer liggen. Altijd een paar reserve.![]()
Dan heb jij echt een slechte Lukas Klamer want hier (Nijmegen) zijn ze nog volop verkrijgbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef Roellio het volgende:
De Bik-frik en Goud-frik zijn uit het assortiment, Dipollo!
Doe mij die maar...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:42 schreef borisz het volgende:
ik zou die goepkope nemen
Had ff bij de ingredienten gekeken!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:32 schreef De_Ananas het volgende:
Bij de AH heb je 2 pakken frikandellen. 1tje van 1,99 en 1tje van 3,29 (zo uit m'n hoofd). Wat is het verschil hiertussen? Ze zijn allebei 1400 gram met 20 stuks erin. De verpakking ziet er verdacht hetzelfde uit met de tekst ''lekker gekruid''. 1 pak is oranje met wit en de andere is paars met wit. Ik ben nieuwsgierig wat het verschil is en welleke ik moet kopen![]()
Het staat ook in CUL maar daar is het niet zo druk
Ik weet zeker dat nog nooit iemand daarop is gekomen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef doraantje het volgende:
als ze in de doos aan mekaar gevroren zijn moet je die doos gewoon ff op de grond mieteren. grote kans dat ze gewoon los gaan dan
Ik weet zeker dat nog nooit iemand daarop is gekomen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Dipollo het volgende:
tegen de rand van het aanrecht aantimmeren is ook een zeer beproefde methode
Heerlijk zo'n gebroken frikandel in tweeën.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef doraantje het volgende:
als ze in de doos aan mekaar gevroren zijn moet je die doos gewoon ff op de grond mieteren. grote kans dat ze gewoon los gaan dan
dat is nu juist het rare, WAT je er ook mee doet, ze zullen niet doormidden breken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n gebroken frikandel in tweeën.![]()
Laten ze dat dan even netjes op die dozen vermelden, weten de consumenten waar ze aan toe zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef De_Ananas het volgende:
Geachte heer Ananas,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Het betreft hier een kwaliteitsverschil; de
ene doos is van het A-merk, de andere een C-merk.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Shannon Goudriaan
Wat is er dan mislukt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:33 schreef Kazu het volgende:
Waarschijnlijk komen die dozen allebei uit dezelfde fabriek, alleen de goedkopere zijn de mislukte dure
Tenminste, dat is wat ik denk
En we moeten dr voor betalen ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Het is echt zo he. We worden genaaid waar we bij staan.![]()
Bullshit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer rond maar vierkant....
Ja echt ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:14 schreef SolidasRock het volgende:
Nee meen je niet he...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:25 schreef gohan16 het volgende:
frikandellen? kadaverstaven bedoelen jullie zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |