abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35213994
Hij kleedt zich als Zorro tijdens de acties. Een bewuste keuze, want Zorro komt volgens Jos op voor het rechtvaardigheid en is kindvriendelijk
NCRV Dokument Een familie van vaders

http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=32710

En wij gaan door voor
1- Gelijk gezag bij geboorte !
EVRM en IVRK waaronder ook de reeds voorhanden jurisprudentie bij het Europese Hof, veronderstelt en bevestigt ons standpunt; gelijk gezag bij geboorte

2- Gelijkwaardigheid fiftyfifty Co-ouderschap dan kun je zorgplan pas echt waarborgen!

3- Dat De Raad voor de Kinderbescherming niet meer bij (echt)scheidingen betrokken worden. Die is en moet worden ingeschakeld bij strafbare feiten als Kindermishandeling Incest Ontvoering en Verwaarlozing."
4- Een Parlementaire Enquete: Een parlementaire enquête dient duidelijk te maken hoe het zo schandalig ver heeft kunnen komen. Erkenning en genoegdoening is noodzakelijk, eerlijk herstel zal het gedane leed en de ellende verzachten, ontzette families dienen herenigd te worden!

En met minder,
wordt door ons geen genoegen genomen !
  zaterdag 18 februari 2006 @ 08:26:54 #2
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_35214119
Je spammed wel heul erg veel he.
pi_35214183
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 07:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
2- Gelijkwaardigheid fiftyfifty Co-ouderschap dan kun je zorgplan pas echt waarborgen!
Oh mijn god! De grootste onzin die ik ooit gehoord heb!
Hebben jullie wel eens nagedacht over de belangen van het kind? Of staan alleen de belangen van de ouders hier voorop?
pi_35214262
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 08:47 schreef Croga het volgende:

[..]

Oh mijn god! De grootste onzin die ik ooit gehoord heb!
Hebben jullie wel eens nagedacht over de belangen van het kind? Of staan alleen de belangen van de ouders hier voorop?
Verklaar je nader
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:27:48 #5
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_35214370
Here we go again.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_35214381
Dit wordt vervelend.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35214408
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:05 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Verklaar je nader
incompetente ouders.
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_35214465
Raar dat ik niet incompetent ben zoals jij zegt,(die mij niet eens kent)voor mijn andere 4 kinderen en vijf kleinkinderen! Dus wat nu,zul je toch iets anders moeten verzinnen
pi_35214513
Kan je dit niet op een ander forum gaan spammen, nu weten we het wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 18 februari 2006 @ 09:50:10 #10
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_35214527
*checkt geschiedenis van TS*

Ga ergens anders propaganda voeren wil je

In politiek of zo zitten ze denk ik meer te wachten op dit soort gedoe.

Ben je wanhopig trouwens?
pi_35214633
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:50 schreef TR08 het volgende:
*checkt geschiedenis van TS*

Ga ergens anders propaganda voeren wil je

In politiek of zo zitten ze denk ik meer te wachten op dit soort gedoe.

Ben je wanhopig trouwens?
Wat is wanhopig,kinderen die hun ouders niet zien,ouders die hun kinderen niet zien,grootoudes die hun kleinkinderen niet zien,ja dat is wanhopig dat het gebeurd in deze maatschappij!

Wist je dit trouwens,dat is wanhopig-
kinderen die zonder hun eigen vader opgroeien op 54 verschillende aspecten van het leven slechter af zijn. Dit rapport,( http://www.civitas.org.uk/pubs/experiments.php ) gebaseerd op een analyse van 112 wetenschappelijke studies, eindigt met de negatieve effecten, waarbij vooral misdaad, geweld en de kosten voor de maatschappij in het oog springen.

http://www.civitas.org.uk/pubs/experiments.php
pi_35214976
Heel goed hoor Ga lekker op de Dam staan ofzo....
pi_35215088
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 09:05 schreef partijrechtenkind het volgende:
Verklaar je nader
Als een kind de helft van de tijd bij één ouder leeft en de andere helft van de tijd bij de andere ouder heeft het dus:
- Geen mogelijkheid sociale omgang te hebben met leeftijdsgenoten
- Iedere keer een andere school

Met mijn leken-hersenen hoef ik niet lang na te denken om te kunnen stellen: Bindingsangst! Ontstaan door het feit dat de ouders uit elkaar zijn en enorm versterkt door bovenstaande.

Weet je wat honder keer beter zou werken?
- Verbod op kinderen krijgen voor instabiele relaties
- Verbod op kinderen krijgen voor mensen die wraak gevoelens kunnen koesteren
- Verbod op kinderen krijgen voor mensen die vinden dat ze meer rechten hebben dan hun eigen kind

God wat kan ik kwaad worden over dit soort organisaties. Alle mannen die vinden dat ze hun kind vaker zouden moeten kunnen zien zijn slachtoffer van hun eigen blindheid waar het de vrouw aan gaat, en hadden waarschijnlijk om te beginnen al beter geen kinderen kunnen maken!

Ikzelf ben een kind van gescheiden ouders. Maar gelukkig waren die beiden slim genoeg om zich te realiseren dat ruzie maken het allerslechtste is voor het kind.

Als je nu als vader in zo'n situatie komt waarbij de moeder dwars ligt kun je nog beter gewoon opgeven dan blijven vechten. Tenslotte is het blijven vechten voor het kind vele malen slechter dan het zonder zijn eigen vader opgroeien.

Dat hele Civitas gebeuren slaat overigens ook nergens op. Er wordt alleen gekeken naar "Kinderen die opgroeien zonder hun biologische vader". Waar wordt dit vergeleken met "Kinderen die opgroeien zonder hun biologische moeder" of "Kinderen die opgroeien 50% bij de biologische moeder en 50% bij de biologische vader"?
Het enige wat er gesteld wordt is dat kinderen van gescheiden ouders problemen hebben die ze niet zouden hebben als de ouders niet gescheiden waren......
pi_35215117
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:34 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Heel goed hoor Ga lekker op de Dam staan ofzo....
Was ik al,
http://groups.msn.com/PARTIJRECHTENKIND/acties.msnw
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:47:05 #15
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_35215133
Ja kijk....ik ben het voor een groot deel wel met je eens en zo....

Maar toch vind ik je geschreeuw om aandacht hier wat vervelend. Het valt allemaal onder vrijheid van meningsuiting en je hebt het recht om voor je probleem aandacht te vragen, maar probeer in ieder geval alsjeblieft dit soort dingen in POL te houden.

Verder denk ik dat je hier mensen tegen je in het harnas jaagt met de manier waarop je de dingen brengt.
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2006 @ 10:48:06 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35215145
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 07:51 schreef partijrechtenkind het volgende:
Hij kleedt zich als Zorro tijdens de acties. Een bewuste keuze, want Zorro komt volgens Jos op voor het rechtvaardigheid en is kindvriendelijk
Lees ook even wat
Narcisme
quote:
Narcisme
Verliefdheid op en/of sexueel opgewonden raken door zichzelf.
Bij egofilie is sprake van een abnormaal positief oordeel over zichzelf (-ego).
Dit hoort toch echt in R&P partij voor eigen parochie.
pi_35215146
Gewoon niet scheiden.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:48:24 #18
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_35215149
Ik begin te snappen waarom je vrouw van je gescheiden is en je kindertjes nooit meer in je buurt wil hebben. Ik zou m`n kinderen ook niet willen blootstellen aan zo`n dwangmatige hysterica als jou.

get a life zeg
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_35215162
Tyf toch een eind op met je gezeik Partijrechtenkind.
Er zijn nog altijd meer kinderen die hun vader wel hadden willen zien, maar waarvan vader niet de moeite neemt hun te willen zien en het te druk heeft met z'n eigen leven.

Kan er geen algemeen topic worden gewijd aan Partijrechtenkind, dat gespam hier word ik een beetje moe van.
  † In Memoriam † zaterdag 18 februari 2006 @ 10:49:52 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_35215163
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:02 schreef partijrechtenkind het volgende:

kinderen die zonder hun eigen vader opgroeien op 54 verschillende aspecten van het leven slechter af zijn.
Ach, gelukkig zijn er ook kinderen die echt vele malen bezig af zijn als ze zonder een ouder met een ernstige psychische afwijking opgroeien, in jou geval zou dát best weleens de reden kunnen zijn .
pi_35215192
quote:
kinderen die zonder hun eigen vader opgroeien op 54 verschillende aspecten van het leven slechter af zijn. Dit rapport,( http://www.civitas.org.uk/pubs/experiments.php ) gebaseerd op een analyse van 112 wetenschappelijke studies, eindigt met de negatieve effecten, waarbij vooral misdaad, geweld en de kosten voor de maatschappij in het oog springen.
Ha, ha! En in minstens 75% van de gevallen komt dit door de vader, omdat ie zelf z'n kinderen niet wilt zien!
Zullen we het daar eens over hebben?
  zaterdag 18 februari 2006 @ 11:03:58 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35215375
spam en note gezet.

Beste Jos Aalders aka Zorro

Ik ga een vriendelijke maar duidelijke streep zetten in de vele [NWS]-discussies,
Ik heb vele topics van U voorbij zien komen waarbij u het kind primair op de eerste plaatst afgezet tegen al het (ogenschijnlijke) maatschappelijke onrecht.

Dat u deze misstanden aan de kaak wilt stellen is een zeer nobele gedachte. Dat u hierbij digitale media gebruikt is uw goed recht. Maar anderzijds hebben we ook te maken met een uniek discussie platform die juist de [NWS]-discussie in een zo breed mogelijk kader wil trekken op basis van actuele (al dan niet grappige) nieuwsfeitjes.

U zult het met mij eens zijn dat Fok! niet gebruikt mag/kan worden voor een zekere ideologische strijd te voeren tegen al het onrecht in de wereld op persoonlijke titel: = Spam

Een [NWS]-topic als "Kinderen zonder verblijfstatus worden uitgezet" met een valide ruim geaccepteerde nieuwsbron zou geen enkel probleem opleveren. Een zeer persoonlijke lading aan het nieuws geven zoals is gedaan bij dit topic , al dan niet in collectief verband is juist niet waar we bij [NWS] op zitten te wachten.

Ik kan legio groeperingen bedenken die graag hier hun persoonlijke boodschap willen achterlaten (in de vorm van een flyer die door iedereen gelezen kan worden). En de beoogde onderwerpen graag zouden willen verdeligen op basis van hun 'collectieve titel'. Maar u snapt het waarschijnlijk wel , als we op deze manier met iedereen rond de tafel zouden moeten zitten wordt het op een zeker moment een gebed zonder einde.
Om het heel kort door de bocht te zeggen is het [NWS] webforum een ruwe dwarsdoorsnede van diverse nieuwsberichten van allerlei media wat ons allemaal raakt. En daarin zo veel mogelijk nieuwe als reeds bestaande mensen wil binden aan ons unieke webforum.
U draait echter het verhaal om en wil zo veel mogelijk mensen betrekken voor uw 'collectieve ideologische strijd tegen al het onrecht en dat laatste is juist ongewenst. En daar zullen wij tegen moeten optreden. Hoe nobel uw gedachten ook mogen zijn (want aan dat laatste twijfel ik niet).

Met vriendelijke groet,
Drugshond, [NWS]-moderator,
i.o. met de (Forum) Admins.

[ Bericht 95% gewijzigd door Drugshond op 18-02-2006 11:13:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')