Je was idd ook erg goed in trash talking.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zuig daarentegen in Tokyo (dat kunnen GokuSFE en twi beamen), en ook daar won ik met bijna 10 secs.
Hier wordt je toch helemaal GEEEK vanquote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef kepler het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6448718435424680005&q=K4rn4ge
echt ziek hoor
Fifa is best vermakelijk, maar eigenlijk alleen in multiplayer, met vrienden enzo. Voor singleplayer footie wacht ik op Pro Evo. NHL heb ik al sinds 99 niet meer gespeeld.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef MMaRsu het volgende:
Het ergste is dat hij zulke kutgames ook leuk vind, Fifa en NHL
zozoquote:Op maandag 20 februari 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
Dead rising lijkt me toch vrij eentonig eigenlijk.. alleen maar slaan en met dingen gooien. Hoe leuk de afwisseling er ook mee is, want met een cactus gaan slaan is humor. Maar vrij kleine gameplay lijkt mij.
Locatie is natuurlijk ook niet echt afwisselend...een warenhuis.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:01 schreef Bastard het volgende:
Dead rising lijkt me toch vrij eentonig eigenlijk.. alleen maar slaan en met dingen gooien. Hoe leuk de afwisseling er ook mee is, want met een cactus gaan slaan is humor. Maar vrij kleine gameplay lijkt mij.
Ik, alleen zaterdag kon ik niet. Deze week kan ik elke avond.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef Wessiej het volgende:
Wie heeft hier nou eigelijk Full Auto en heeft zin om vanavond wat te raggen?
Ja dat kanquote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef piet_pelle het volgende:
Dat bankshot billiards is ook een vette arcade game of niet. Ik weet alleen nog niet of je ook je kracht kan reguleren maar een dergelijke game vind ik wel erg vet.
Dan luidt de volgende vraag, hoe ?quote:
Uhm, kijk effe bij opties.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Dan luidt de volgende vraag, hoe ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |