Deze game hou ik ook al sinds die is aangekondigd is in de gaten, wordt echt lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Retuobak het volgende:
Vervoersbewijzen alstublieft voor de Dead Rising hype train.
http://www.gaming-age.com/cgi-bin/previews/preview.pl?sys=xbox360&game=deadrising
[..]
Ik moet die game gewoon hebben![]()
quote:Achievement; Game Complete
The game has been fully completed!!
10 uur maar :|, das Fable levensduur, op een 360 game :|quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo Kameo nu helemaal uitgespeeld. Heb al het Fruit , potions en cristals gevonden
10 uur over gedaan ofzo
[..]
Idd, maar ik denk wel dat het 10 veel leukere uren waren dan je in Fable kunt krijgen. Fable was dan ook echt een bagger game die naast mooie graphics en een leuke sfeer helemaal niets te bieden had en daarnaast ook nog eens rete simpel was.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
10 uur maar :|, das Fable levensduur, op een 360 game :|
Naja, Kameo ga ik toch niet voor full price kopen, was ik al niet van plan.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:49 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Idd, maar ik denk wel dat het 10 veel leukere uren waren dan je in Fable kunt krijgen. Fable was dan ook echt een bagger game die naast mooie graphics en een leuke sfeer helemaal niets te bieden had en daarnaast ook nog eens rete simpel was.
Bij Kameo zou hij wel enkele keren dood gegaan zijn en/of overnieuw gedaan moeten hebben.
Netjes zegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Zo Kameo nu helemaal uitgespeeld. Heb al het Fruit , potions en cristals gevonden
10 uur over gedaan ofzo
[..]
quote:Sonic via Xbox Live Arcade
Het wordt voor veel publishers heel interessant om oude games nog eens terug te laten komen op Xbox Live Arcade, zo blijkt. Sega heeft namelijk aangekondigd dat het een deel uit de Sonic the Hedgehog serie als download beschikbaar zal gaan stellen voor de 360. Over welk deel het hier gaat en wanneer de game komt is helaas nog niet bekend. We mogen binnenkort ook nog een 'echte' next-gen titel van Sonic verwachten.
Was dat niet een beetje laat vroeg?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:23 schreef piet_pelle het volgende:
Iemand zin in een potje PGR3? Nu kan ik nog nu ik weer een maand gold trial heb.
Tofquote:
Dat hoor je op zondagquote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef Wessiej het volgende:
Ik hoor net opeens dat ik -doordat mijn school 25 jaar is- 9 en 10 maart vrij ben![]()
.
4 dagen non stop GRAW-en.
Paar klasgenoten zeiden het.quote:
Hehe, zou ik dan niet doen nee. Agh, shooters trek ik zelden, maar voor Halo maak ik nog wel een uitzondering, geen idee waarom, want om nu te zeggen dat de game geniaal is, neequote:Op zondag 19 februari 2006 14:46 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb Halo2 nooit uitgespeeld en de MP trok me ook totaal niet. Is blijkbaar niet mijn soort spel. Ik laat me dan ook niet meer verleiden om Halo3 te kopen.
Denk dat de game ook te simpel en eentonig is.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:50 schreef H.Flick het volgende:
Shooters als Far Cry en CoD2 vond ik wel erg leuk. Het ligt denk ik aan die space-setting.
Ja klopt, ik was uiteindelijk tot een uur op 6 bezig. Een waardig alternatief als je geen geld hebt om uit te gaan .quote:Op zondag 19 februari 2006 12:17 schreef Lampie_ het volgende:
[..]
Was dat niet een beetje laat vroeg?Ik was zelf nog aan het PGR'en. Ik ben meestal wel in voor wat potjes PGR. Dus geef maar een gil, m'n gamercard staat gewoon in het GT topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |