Vraag me af,... denk niet dat je gewoon 8 uur lang kan stilzitten in een room !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:12 schreef Heintje het volgende:
Die acht uur is niet zo heel moeilijk. Moet je alleen niet vergeten de auto off functie na 6 uur uit te zetten. De rest is ook allemaal wel te doen, kost alleen wat tijd.
Die laatste is echt onmogelijk. (voor een stuk of 10 mensen zal hij denk ik wel mogelijk zijn maar voor de rest niet.)
Lijkt me ook niet iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag me af,... denk niet dat je gewoon 8 uur lang kan stilzitten in een room !
Ik denk het wel. Maar als je niks doet dan zal het doel door de andere bereikt worden en het aflopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag me af,... denk niet dat je gewoon 8 uur lang kan stilzitten in een room !
Als het een goed spel is dan zullen er ook heeeel lang wel rooms zijn hoor.. we zullen het gewoon moeten afwachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef Heintje het volgende:
Trouwens. door die achievements dat je 1000 games moet hosten zullen er zeker in het begin ruim voldoende games zijn.
Dan ben je wel weer een stukje dichterbij je 10000 kills. Dus helemaal voor niks was het dan niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Tain het volgende:
Je internetverbinding zou er maar na 7 uur ofzo uitvliegen
het is gewoon verplicht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:18 schreef PabloEscobar het volgende:
Hey,
Ik heb dus idd geen Harddisk kunnen vinden....maar weet iemand of een Memory card (64 MB) genoeg is om oude xbox spellen (zoals gta sa en pro evolution soccer 5) te spelen???? of MOET je echt een Harddisk hebben?
Alvast bedankt!
Je kon toch ook een DVD met die emulators bestellen bij Microsoft? Of was dat een gerucht en kan dat uiteindelijk toch niet?quote:
Dat is voor als je geen internetverbinding hebt. HDD blijft verplicht echter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je kon toch ook een DVD met die emulators bestellen bij Microsoft? Of was dat een gerucht en kan dat uiteindelijk toch niet?
Ah, okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Dat is voor als je geen internetverbinding hebt. HDD blijft verplicht echter.
Yup. Ken ik jou toevallig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Assen das mooi, das mss 15-20 minuten treinen vanuit Groningen
Als het zo goed speelt als Rainbow Six 3 dan hoor je mij echt niet klagen dat ze deze achievements ingesteld hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Mystikvm het volgende:
Lost Planet...Ik kij kerg uit naar die game, jammer genoeg komt hij pas volgend jaar.
Wat betreft GR: AW: Ik hou van uitdagende achievements, maar deze achievements gaan er vooral om dat je zo veel mogelijk online potjes speelt. Dat is niet leuk, zo wordt het een marathon.
Om er dan achter te komen dat je favoriete xbox games nog steeds niet speelbaar zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
thnx voor je reactie....en ik ben nu verplicht om paar weken te wachten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat je favoriete xbox games nog steeds niet speelbaar zijnIk heb nu toch niks verklapt he?
gewoon af en toe de mediamarkt/dixons bellen, grote kans dat ze binnenkort weer een levering krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed voor je.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef PabloEscobar het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |