Ey, jij bent toch die gozer die me gek gemaakt heeft over "het hele breedband in belgie" verhaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef maartena het volgende:
* maartena wacht alweer op de eerste kankerkachel plaatjes.....
Jah, en een knutselende slaapdronken boiler-reparateur houdt je niet uit je slaap...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bel de boiler-noodlijn, ik ben het nummer ff kwijt maar bel snel naar de boiler-noodlijn, die helpen je zo uit de brand...
Ja, en ik weet nog steeds niet welke provider GEEN limiet heeft omdat je me het nooit hebt verteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:27 schreef DeeCruise het volgende:
Ey, jij bent toch die gozer die me gek gemaakt heeft over "het hele breedband in belgie" verhaal?
Iedereen kan boilen, ook met een hulplijn....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jah, en een knutselende slaapdronken boiler-reparateur houdt je niet uit je slaap...
smart thinking![]()
Ik weet niet meer wat de hele discussie ook alweer was...Of jij nou beweerde dat ze allemaal Wel een limiet hadden, en ik zei van niet, of andersom....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en ik weet nog steeds niet welke provider GEEN limiet heeft omdat je me het nooit hebt verteld.
Ja, en ik ken iemand in Antwerpen die zit te springen om een provider zonder limiet..... Maar aangezien je mij die info nooit zal gaan geven, ga ik er vooralsnog vanuit dat er in Belgie geen consumentenproviders zijn zonder limiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de hele discussie ook alweer was...Of jij nou beweerde dat ze allemaal Wel een limiet hadden, en ik zei van niet, of andersom....
Pff...wat een tijdstip
Sjah, ik zit zelf bij telenet, maar die hebben idd ook een datalimiet...Knap klote dus...Ik zal eens voor je informeren. Mocht ik er ooit achter komen dan zie je wel een mailtje of een naamtopic verschijnen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en ik ken iemand in Antwerpen die zit te springen om een provider zonder limiet..... Maar aangezien je mij die info nooit zal gaan geven, ga ik er vooralsnog vanuit dat er in Belgie geen consumentenproviders zijn zonder limiet.![]()
Ach, in nederland is het precies eender tegenwoordig...En in californië, iedereen op t1?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:46 schreef maartena het volgende:
Belgen weten gewoon niets van Internet enzo.... met hun rare datalimieten
Toen ik in de topiclijst de TT zag wilde ik gelijk dat plaatje posten. Maar nu is de grap er al af dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef maartena het volgende:
* maartena wacht alweer op de eerste kankerkachel plaatjes.....
Een boiler is voor heet leidingwater uit de kraan. Je bent in de war met de CV-ketel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
Trek dan een extra trui aan, hoeft de boiler ook niet meer aan.
Verhip, dat is waar ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Een boiler is voor heet leidingwater uit de kraan. Je bent in de war met de CV-ketel.
ja het wat 3 uur s'nachts, dan ga ik niet ff dubbelchecken hoe dat ook alweer heetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Een boiler is voor heet leidingwater uit de kraan. Je bent in de war met de CV-ketel.
Ik quote niet jou maar jitzzzze, maarja het is (bijna) 20.00 's avonds, dan ga je het niet dubbelchecken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:34 schreef Re het volgende:
[..]
ja het wat 3 uur s'nachts, dan ga ik niet ff dubbelchecken hoe dat ook alweer heet
maar is dus de CV ketel ja
nee zag ook dat ik vanmiddag over je reactie had heengelezen, kwestie van niet dubbelchecken.... hij begint weer trouwens fffwoemmmmm ffffwoemmmmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik quote niet jou maar jitzzzze, maarja het is (bijna) 20.00 's avonds, dan ga je het niet dubbelchecken.![]()
18.05 uurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:34 schreef Candera het volgende:
Hier gister ook 'het vlammetje uit'. Geen warm water, geen kachelDe monteur zou tussen 13.00 en 18.00 uur komen, moeten jullie raden hoe laat hij er was
is t al stil?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:55 schreef Re het volgende:
fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffwoem fffffwoemmm fffwoem fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffwoem fffffwoemmm fffwoem fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffowem fffffwoemmm fffwoem fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffwoem fffffwoemmm fffwoem fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffwoem fffffwoemmm fffwoem fffwoem fffwoem fffwoemm ffffwoem ffffowem fffffwoemmm fffwoem
and no earplugs
neequote:
en je kent geen "mannetje" via via?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee, kan geen vrij nemen om te laten maken (veels te druk), wel earplugs nu... wat weer niet goed is s'ochtends
![]()
dat mannetje via via heeft hem de vorige keer gemaakt dus uhmmmmm neuhquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:25 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en je kent geen "mannetje" via via?
ff keys geven en voila![]()
anders trek je ff de stekker eruit snachtsquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:28 schreef Re het volgende:
[..]
dat mannetje via via heeft hem de vorige keer gemaakt dus uhmmmmm neuh![]()
![]()
![]()
maar ga toch proberen er doorheen te maffen ... komt volgende week wel... komt snel update
ahhh ideequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:30 schreef donnahvh het volgende:
[..]
anders trek je ff de stekker eruit snachts
extra dekentje maar wel goeie nachtrust![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |