Ey, jij bent toch die gozer die me gek gemaakt heeft over "het hele breedband in belgie" verhaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef maartena het volgende:
* maartena wacht alweer op de eerste kankerkachel plaatjes.....
Jah, en een knutselende slaapdronken boiler-reparateur houdt je niet uit je slaap...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bel de boiler-noodlijn, ik ben het nummer ff kwijt maar bel snel naar de boiler-noodlijn, die helpen je zo uit de brand...
Ja, en ik weet nog steeds niet welke provider GEEN limiet heeft omdat je me het nooit hebt verteld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:27 schreef DeeCruise het volgende:
Ey, jij bent toch die gozer die me gek gemaakt heeft over "het hele breedband in belgie" verhaal?
Iedereen kan boilen, ook met een hulplijn....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Jah, en een knutselende slaapdronken boiler-reparateur houdt je niet uit je slaap...
smart thinking![]()
Ik weet niet meer wat de hele discussie ook alweer was...Of jij nou beweerde dat ze allemaal Wel een limiet hadden, en ik zei van niet, of andersom....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en ik weet nog steeds niet welke provider GEEN limiet heeft omdat je me het nooit hebt verteld.
Ja, en ik ken iemand in Antwerpen die zit te springen om een provider zonder limiet..... Maar aangezien je mij die info nooit zal gaan geven, ga ik er vooralsnog vanuit dat er in Belgie geen consumentenproviders zijn zonder limiet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat de hele discussie ook alweer was...Of jij nou beweerde dat ze allemaal Wel een limiet hadden, en ik zei van niet, of andersom....
Pff...wat een tijdstip
Sjah, ik zit zelf bij telenet, maar die hebben idd ook een datalimiet...Knap klote dus...Ik zal eens voor je informeren. Mocht ik er ooit achter komen dan zie je wel een mailtje of een naamtopic verschijnen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en ik ken iemand in Antwerpen die zit te springen om een provider zonder limiet..... Maar aangezien je mij die info nooit zal gaan geven, ga ik er vooralsnog vanuit dat er in Belgie geen consumentenproviders zijn zonder limiet.![]()
Ach, in nederland is het precies eender tegenwoordig...En in californië, iedereen op t1?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:46 schreef maartena het volgende:
Belgen weten gewoon niets van Internet enzo.... met hun rare datalimieten
Toen ik in de topiclijst de TT zag wilde ik gelijk dat plaatje posten. Maar nu is de grap er al af dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 06:23 schreef maartena het volgende:
* maartena wacht alweer op de eerste kankerkachel plaatjes.....
Een boiler is voor heet leidingwater uit de kraan. Je bent in de war met de CV-ketel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
Trek dan een extra trui aan, hoeft de boiler ook niet meer aan.
Verhip, dat is waar ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Een boiler is voor heet leidingwater uit de kraan. Je bent in de war met de CV-ketel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |