Wat een fucking gevoel.. die Gordon op deze pagina alleen al. Ik heb iets meer dan 2 jaar in Engeland gewoond en ik kan hier maar niet wennen sinds ik terug ben (en ik heb me hier sowieso nooit echt 'thuis' gevoeld). Sinds ik terug ben uit Engeland is het 'alien'gevoel 20x versterkt. Eerste gedachtes die in me opkwamen de dag dat ik hier weer arriveerde: legoland (alles 'perfect', schoon en georganiseerd), robots (de routines van mensen), claustrofobie (weinig ruimtelijke omgevingen, alles is bevolkt of in ieder geval er is iets... je zult hier niet snel een zootje van het een of ander vinden, alles hoort wel ergens)... ik voel me als een alien en dat is altijd al een beetje geweest als ik terugkijk, gek genoeg had ik hier in Engeland totaal geen last van. Toen ik daar was dacht ik "oh als ik me hier zo vrij voel, terwijl het hier groter etc. is, dan zou ik me in zo'n klein burgerlijk dorp als waar ik vandaan kom me veel zelfverzekrder voelen als ik terug kom"...maar dat is niet het geval, ik ben weer terug in het gat waar ik vandaan kom en ik heb nog steeds dezelfde gevoelens (nog sterker), kreeg straks nog hyperventilatie in een supermarkt....waarom krijg ik dat in een klein plaatsje en niet in een grote stad in het buitenland? Nu heb ik Nederland nog niet genoeg verkend om te zeggen dat het hele land me tegen staat, maar ik voelde me zoveel meer thuis in Engeland, zeker vergeleken met hier dan... moet ik dan maar gaan emigreren?? Ik denk zelf van wel.. Wat een kut gevoel. Ik voel me verstikt, en dat wilde ik even kwijt......
![]()
Someone who understands where I'm coming from??
[ Bericht 0% gewijzigd door saksia op 18-02-2006 01:03:40 ]