abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:21:12 #201
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35688417
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:17 schreef Mindlight het volgende:
Mooi, hoe meer schorsingen en blessures, hoe beter, bij ons voorlopig alleen Zijm geschorst, en Hertog komt terug van een blessure
onsymphatieke teringzak
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:23:46 #202
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_35688487
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

onsymphatieke teringzak

kaartje binnen trouwens
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_35702597
Edwin de Graaff niets voor ons? In tegenstelling tot Luijten en Cales deed die het wel goed bij RBC....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35706471
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 06:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Edwin de Graaff niets voor ons? In tegenstelling tot Luijten en Cales deed die het wel goed bij RBC....
1 f, ik ken hem niet zo goed. Maar dit soort spelers zijn wel de spelers waar we op moeten richten. Je ziet er nu steeds meer die bij hun eredivisieclub volgend jaar niet meer terug hoeven te komen. Dat soort spelers kunnen wij goed gebruiken. (Alhoewel, Cales viel ook buiten de boot bij een eredivisieclub)

Maar ze moeten wel bij fc den bosch willen spelen. En hun zaakwaarnemers zullen de fc den bosch-boot zo lang mogelijk afhouden natuurlijk, en ook die spelers zelf zullen eerst nog hopen op een eredivisie club.

En laten we niet overdrijven, Cales heeft het in het jaar van promotie bij rbc best redelijk gedaan
pi_35707782
Cales werd destijds door ADO Den Haag verhuurd aan VVV en daar maakte hij ook al niet veel klaar. Altijd een onbegrijpelijke aankoop gevonden. 2007 loopt zijn contract af en dan zijn we er (hopelijk) vanaf.

Zo'n De Graaff lijkt me wel wat. Deed het bij RBC in de Eredivisie ook aardig en mag nu vertrekken bij Feyenoord. Bij ADO zal hij ook wel niet kunnen blijven, dus hij moet iets...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35709108
Welke positie speelt hij? Voor het komend seizoen werd vooral gekeken naar een rechtsback, een linksback, middenvelder(s), en 3 aanvallers. 6 posities.

Dat zou betekenen dat het doek valt voor prinske.
pi_35709218
Blij toe dat Prins Rampomar op gaat zouten. De Graaff is een middenvelder. Kunnen we nog wel eentje gebruiken want met Cales - Ten Heuvel - Biyadat - Luijten op het middenveld worden we zeker geen kampioen.
pi_35710283
Toch vreemd dat Rajcomar het niet kan waarmaken bij Den Bosch. Bij Fortune zag het er allemaal namelijk veelbelovend uit, en ook bij Utrecht blonk hij niet uit in pruts-gedrag. Wat hij dit jaar echter in Den Bosch laat zien, is echter niet best.
Of De Graaf deed het wellicht wel leuk bij RBC, maar dat was destijds een vrij ongecontroleerde boel. Flink op de aanval, vrij voetbal, en nog alles verliezen. Wellicht dat hij toen door soberheid opviel? ADO heeft al te kennen gegeven de optie tot koop niet te lichten. Met zijn 15 wedstrijden voor Den Haag tot nu toe is het aantal minuten dat hem gegund is, geeft dat wel aan op welke waarde zij hem schatten.
Je kunt je dus dus afvragen of hij wel bij Den Bosch past. Als er inderdaad sprake van is, dan alleen indien Feyenoord hem transfervrij wil laten vertrekken.

Wat ik ook wel een aardig spelertje vind is Kiran Bechan. Technisch vaardige, aanvallend ingestelde speler, die om de een of andere reden bij Groningen niet aan spelen toekomt. Bij Sparta deed hij het altijd wel goed, en ook in de jeugd van Ajax vond ik hem niet slecht. Of hij haalbaar is, is echter een tweede.

[ Bericht 16% gewijzigd door RaJitsu op 04-03-2006 14:41:18 ]
B.S.U.R.
pi_35710321
Ik vind het niet vreemd dat Rajcomar het niet kan waarmaken. Bij FC Utrecht werd hij niet voor niets Rampomar genoemd. Ik kreeg de indruk dat men blij was er vanaf te zijn. Bij Fortuna vond ik het al een verwaande kwast en een overschatte prutser. Ik was dan ook not amused toen bekend werd dat hij hier 'n jaar op huurbasis actief zou zijn.

De Graaf zal wel transfervrij vertrekken denk ik. Ik denk niet dat iemand er een transfersom voor over heeft.
pi_35710638
Vergeet Beekmans en Haemhouts niet en El Makrini komt eraan natuurlijk, CMT.
pi_35710656
Beekmans zullen we achterin hard genoeg nodig hebben denk ik. Haemhouts was ik even vergeten. Dat is dan de enige speler die in de Eredivisie eventueel mee zou kunnen. Beekmans ook, maar die zal wel achterin gaan spelen.
pi_35711023
Jij gaat er van uit dat Uneken stopt? Z'n contract loopt volgens mij inderdaad na dit seizoen af. Weet niet wat hij gaat doen? Hij is nu al jeugdtrainer bij fc. Dus ik denk dat daar zijn toekomst zal liggen, maar of dat al na dit seizoen is?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:06:41 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35711039
Maar Uneken is geen eredivisie materiaal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35711082
Uneken is wel aan de oude kant. Vorig jaar in de Eredivisie was hij één van de zwakkeren en ik moet nog zien of hij doorgaat. De slijt zit er aardig op.

Hij heeft toch in zijn contract staan dat hij na zijn actieve loopbaan wat anders gaat doen bij de FC... dan kan hij dat mooi na dit seizoen gaan doen.
pi_35711089
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:06 schreef DutchGooner het volgende:
Maar Uneken is geen eredivisie materiaal
Dat zijn maar weinig spelers bij ons. We hebben het toch over de selectie van volgend jaar of niet?
Ik ga er niet van uit dat we eredivisie spelen dan.
pi_35711128
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat zijn maar weinig spelers bij ons. We hebben het toch over de selectie van volgend jaar of niet?
De doelstelling is wel kampioen worden volgend jaar en dus promoveren. (Al riep Kersten dat ook voorafgaande aan dit seizoen ).

Kampioen worden we niet met Rimkus, Uneken, Cales, Luijten, Ten Heuvel, Biyadat en 'n hoop jeugd erbij.

Promoveren lijkt me helemaal geen goed plan dit jaar.
pi_35711177
Kersten heeft dat nooit gezegd, hij heeft gezegd dat de doelstelling is zo snel mogelijk terugkeren naar de eredivisie met daarbij de toevoeging dat dat dit seizoen kan zijn maar ook volgend seizoen.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:13:20 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35711212
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wel,altijd positief blijven
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35711215
Nou, ik heb het magazine hier nog liggen en daar staat het echt in. Sowieso draait de FC wel vaker de doelstelling bij als de wind wat de andere kant op dreigt te waaien...
pi_35711258
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:13 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik wel,altijd positief blijven [afbeelding]
Jij moet wel, voor je kratje sinas

CMT, zou kunnen hoor, welk magazine is dat dan?

Hier zegt hij iig wat ik zei:

http://www.dipo.tv/item.html?id=555 (en dan 1 van die 2 interviews van bert)
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:16:26 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35711297
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij moet wel, voor je kratje sinas
Ik zal je sterker vertelle,als de FC promoveert dmv de PO win ik er 2
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35711309
Het magazine dat uitkwam na de degradatie. Ik zal dat vanavond weleens opduikelen.
pi_35713539
Edwin de Graaf kan mee bij elke willekeurige eredivisieclub vanaf plek 5 of 6, dus die zie ik niet naar Den Bosch gaan hoor CMT.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35714917
Bij ADO Den Haag staat hij er toch naast en die staan in de onderste regionen.
pi_35715003
Dat heeft meer met kritiek op Adelaar te maken dan met zijn kwaliteiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')