Dors kost inderdaad "gin kut"quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
Is Dors niet "gratis" gehuurd?
Dors mocht transfervrij weg bij Vitesse (wat ik niet zo heel raar vind) en heeft hier voor één seizoen getekend.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef DutchGooner het volgende:
Is Dors niet "gratis" gehuurd?
Begin van de middag meldden verschillende sites het al. FC.nl, VI, enzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:36 schreef DutchGooner het volgende:
en Arthuro ten Heuvel dus voor 2 jaar naar ons volgens OB
wat boeit mij dat nou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Begin van de middag meldden verschillende sites het al. FC.nl, VI, enzo.
Geen idee. Jij zegt toch ook dat OB het meldtquote:
Zie Haarlem topic.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Iemand die ons kan vertellen wat we in huis hebben gehaald?
Aan 70 heb je genoegquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
VVV uit, Vrij vervoer, 350 kaarten.
quote:GAE uit, buscombi, ¤ 21,--, verkoop tot 8 feb.
Eredivisie waardige spelers kunnen we nou eenmaal niet betalen. En als we er eens 1 hebben dan kunnen we hem niet behouden. Dan kunnen we pas als we minimaal 1 jaar overleven in de Eredivisie, dus daar zullen we eerst heen moeten. En daarvoor lijkt mij een speler die redelijk kan ballen en er ook onder kan schoppen wel geschikt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het doel van het vijfjarenplan was een blijvertje worden in de Eredivisie, aldus Fred. Dat zullen we niet worden met dit soort spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |