Wat ben je toch een ongelovelijke jankert ook he?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al gezegd dat dit topic dicht moet?
Ben je voor Den Bosch of ben je een azijnpisser? Jankmoel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Hup Rajcomar.
Oké. Ik ga tot slot nog wel even een TT-change aanvragenquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap eens met die klets.
quote:FC DEN BOSCH VERLENGT CONTRACT WIM RAYMAEKERS
FC Den Bosch heeft het contract met Wim Raymaekers verlengd tot 1 juli 2008. De oorspronkelijke overeenkomst met de 20-jarige speler liep aan het einde van dit seizoen af. De centrale verdediger blijft nu nog twee jaar aan FC Den Bosch verbonden.
Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn is tevreden over de ontwikkeling van Raymaekers. ,,Wim heeft na een aanpassingsperiode een basisplaats veroverd als centrale verdediger, die hij goed invult. En wij hebben er alle vertrouwen in dat hij de komende twee jaar nog meer progressie zal gaan maken.’’
Wim Raymaekers, geboren in het Belgische Hasselt, voetbalt sinds dit seizoen voor FC Den Bosch. Hij speelde tot nu toe 24 competitiewedstrijden in de Bossche hoofdmacht. Daarvoor kwam hij uit voor het Belgische RC Genk. De linksbenige centrale verdediger is meer dan 50 keer geselecteerd voor diverse Belgische nationale jeugdteams. En momenteel komt Raymaekers uit voor België Onder 21.
Rustig Yehinho, rustig. Nog een paar posts en dan sluit het vanzelf.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:53 schreef Yeahinho het volgende:
Daarom juist. Ik post al die zooi, zodat ie zo snel mogelijk dicht isquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Rustig Yehinho, rustig. Nog een paar posts en dan sluit het vanzelf.![]()
Nope,voor het eerst sinds anderhalve week weer werken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef LadyFCDB het volgende:
DG vanavond ook eindhoven???
FC Den Bosch haalt buitenshuis dramatische resultaten. Jammer, hadden goede zaken kunnen doen deze week.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Beschouw het volgende:
Verliezen van De Graafschap en van Eindhoven. Tel die verloren zes punten eens op bij het totaal en zie wat ze hebben laten liggen in DB.![]()
Ja woensdag een gesprek gehad en is positief afgelopen gelukkig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Lady, de jouwe mag weer zag ik???? Goede zaak!!!
Zei je wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanavond gaat Eindhoven er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |