quote:voor wie nog kaartje wil gaan halen voor Eindhoven: de hele ochtend heeft ticketbox er uit gelegen vanwege een storing.
bel eerst even naar verkooppunt of anders naar FC Den Bosch ( heb ik mijn kaartje ook gehaald )
Donderdag gehaktdag!
Met dit elftal echt nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef methodmich het volgende:
...plus dat Den Bosch wel in de eredivisie kan wat mij betreft.
Geen één volgens mij. VVV had ik er wel toe in staat geacht, maar die laten het flink afweten. Excelsior vind ik een schijtclub en hebben gewoon een kutelftal, en over de rest van de GGD praat ik niet eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar meer qua club. Volgens mij zijn er amper elftallen in de GGD die eredivisiewaardig zijn dit seizoen.
Qua club? Geen enkele club kan in de Eredivisie mee. Simpel zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar meer qua club. Volgens mij zijn er amper elftallen in de GGD die eredivisiewaardig zijn dit seizoen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
De kaartjes voor AGOVV en Eindhoven zitten weer in de pocket. Gehaald op de administratie.. nog steeds storing bij tickutbox.
Nee in het uitvak, duh... Zijn van die glazen wanden eh.. daardoor kun je die idioot ook zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ah je hebt de wilco show gezien? En je stond op de spinnenkop :s ?
88/99 was hij er iig nog bij. Jarig op 1 januariquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
Was rond 96/97 als ik me niet vergis, dus dat is alweer bijna 10 jaar terug ja.
Raymaekers is een goeie zaak, Ten Heuvel ken ik niet goed genoeg om er iets over te zeggen.
Ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Voor in de kantine is het zeker een goeie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |