Tis niet te hopenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:14 schreef Mindlight het volgende:
Maar vanavond toch wel neem ik aan?
Kan niet zeggen dat ik een fan van hem ben, maar ben er van overtuigd dat hij goed kan voetballen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben echt zijn enige fan he...
Is dit een quizvraag fannekequote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef fanneke het volgende:
Godverdomme verloren van die kutboeren![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is dit een quizvraag fanneke![]()
Dan weet ik het antwoord![]()
Hadden ze daar niet tot vrijdag mee kunnen wachten?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft gewoon goed gespeeld. (voor de verandering)
En bij Utreg ook al helemaal niet, dus ik ben benieuwd waar je overtuiging vandaan komt...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik een fan van hem ben, maar ben er van overtuigd dat hij goed kan voetballen.
Helaas is er dat bij ons totnutoe nog niet uitgekomen....
Als jullie dit onder goed verstaan.........quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap heeft gewoon goed gespeeld. (voor de verandering)
Denk aan je hart...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
Oja,Rajcomar,opkankeren
Uberprutser
In ieder geval een stuk beter dan jullie. Verder was het een matige wedstrijd inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jullie dit onder goed verstaan.........
Flikker toch op met je uberprutser.quote:
Was hij echt zo slecht dan? Kansen gemist?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Flikker toch op met je uberprutser.
Vanvond weer bewezen,gelukkig ziet Theo wel in dat ie hem niet moet laten starten.
Nu moet Theo nog leren om hem voortaan thuis te laten.
Matig was het zeker en wij speelde gewoon slecht, zoals in alle uitwedstrijden onderhandquote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter dan jullie. Verder was het een matige wedstrijd inderdaad.
ipv proberen mannetje te passeren een tikkie terug,ballen verspelen,ruimtes niet benutten,voet terugtrekken etc..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Was hij echt zo slecht dan? Kansen gemist?
Neuh goed vond ik het ook niet. Wellicht wel iets minder slecht dan andere wedstrijden van de laatste tijd. Btw ik vond het wel meevallen met de rollen omgedraaid bij de 1-0 ook toen waren de grootste counterkansen voor de Graafschap.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Matig was het zeker en wij speelde gewoon slecht, zoals in alle uitwedstrijden onderhandmaar als je het spel van De Graafschap "goed"vond heb ik medelijden met de De Graafschap supporters.
Als je had gewilt had je ons van het kastje naar de muur kunnen sturen.
Na de 1-0 waren de rollen omgedraaid.
De Graafschap heeft de grootste kansen voor de 1-0 gehad waaronder een bal die voor open doel gemist werd,na de 1-0 waren jullie er wel op de counter uit maar kansen hebben jullie amper gehad eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Neuh goed vond ik het ook niet. Wellicht wel iets minder slecht dan andere wedstrijden van de laatste tijd. Btw ik vond het wel meevallen met de rollen omgedraaid bij de 1-0 ook toen waren de grootste counterkansen voor de Graafschap.
Wie was trouwens jullie nummer 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |