Ja hoor, En jullie ook 11 man? In uitvak??quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Mindlight het volgende:
Jullie hebben toch wel 11 man?
Dat zou wel jammer zijn hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:20 schreef Yeahinho het volgende:
Dat het maar afgelast wordt.
De bus zit zo goed als vol voor zover ik begrepen heb, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja hoor, En jullie ook 11 man? In uitvak??
Jij ook op het uitvak of.....?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Mindlight het volgende:
[..]
De bus zit zo goed als vol voor zover ik begrepen heb, dus dat komt goed.
Maar ik hoop niet op afgelasting, we hebben een bijna complete selectie. Gelukkig gaf het weerbericht net geen enkele reden waarom er afgelast zou moeten worden morgen.
Natuurlijk niet, vanaf volgend jaar wil ik niets meer met die GGD te maken hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Neem je volgend jaar een seizoenkaart?![]()
Heb medelijden met je...quote:
Ik zit vanavond aan de overkant. Die van mij wil ook weer en wilde niet aan de overkant zitten. Dus heb ik mijn scc maar afgegeven en ga ik maar bij mn ouders zitten.quote:
Nee het is hier droog maar als ik naar buiten kijk zie ik wel een hele donkere lucht aankomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:46 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok.
Hmm even iets anders. Heeft het bij jullie de afgelopen uren ook zo geregend? Als het hier nog ff doorgaat zou het voetbal (mochten wij thuis spelen) afgelast worden denk ik.
Gaat gewoon door lijkt me.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:46 schreef Mindlight het volgende:
Ahh ok.
Hmm even iets anders. Heeft het bij jullie de afgelopen uren ook zo geregend? Als het hier nog ff doorgaat zou het voetbal (mochten wij thuis spelen) afgelast worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |