samen gaan wel het leven door/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef Kimske het volgende:
nietus jij bent semafoor! Met je vriendje dommel!
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk met jou?
Volgens mij ben jij een kloon van Linda.![]()
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
kom je er nu pas achter? vanavond feestje? zuipen, seks?![]()
![]()
![]()
is dat ding voelbaar dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, voel even bij die Machinist in zijn broekje, dan kan je ons vast vertellen of het echt Roel is.![]()
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben geen kloon van Dido.![]()
Ken je braille?![]()
Dohommel, lieve hond!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
samen gaan wel het leven door/
en maken heel wat rommel/
![]()
Hejje nog bruidsmeisjes nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een photoshop.
Geef mij die natte lebber om de site te kick-starten!![]()
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lekker boeiend weer, hou toch eens op met dat gejankzak van je.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
n00bquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, ga lekker lopen piepmiepen of je bruidsmeisje mag zijn![]()
Had ik jou iets gevraagd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ga terug naar je holquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met die mongolen in de SC heb ik al heel wat domme opmerkingen gezien, maar deze haalt toch zeker de top 10 wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als deMachinist Roel is en Suikeroom ook een ex-bewoner, waarom vragen jullie Tanja niet om mijn MSN, ze mag die geven, dan kan ik bevestigen of het echt is of dat jullie gewoon een kloon zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |