Hoe kwam je daar nou opeens op?quote:
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En ik maar zoeken in mijn postgeschiedenis! Heb ik toch dat hele topic over het hoofd gezien.
Voorûût den mar!.
.
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
dat virtuele gezeik heb ik dus effe helemaal niks mee.
Ik wil een ubernatte-smak, midden op mijn bek!![]()
Zie sig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Hahahaha, ik doe het zo! Pas maar op!.
Zit Chantal daar ook bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik Lekker Simpel zijn?
hypocriet ben ik zeker niet....
Maar dat is er maar één (2) die dat kan bevestigen
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zie sig.
Kunnen de andere fokkers meegenieten.
Namen, pc eend, namen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:22 schreef PC eend het volgende:
Het valt me op dat de grootste reller, opeens niet meer zo wil rellen.
Zou dat iets te maken hebben met dat tann nu meeleest
Nee toch zeker, dat zou hypocriet zijn![]()
LS natuurlijkquote:
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet tegelijkertijd én zoenen én een screenshot maken?.
Dat is veelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Er zitten 170 mongolen naar HBB te kijken.
Er zal er vast wel eentje zijn die even een andere stream wil bekijken.
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
LS natuurlijk![]()
De rest van het klonencircus zoek je maar zelf uit
Ik wil ook niet echt, heb ik afgesproken, maar die afspraak kan misschien in het water vallen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ander keertje, eerst mijn schoonheidsslaapje.
170 screenshots!quote:
Wantquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chantal komt hier niet... ff teruglezen....
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
170 screenshots!![]()
En allemaal jaloerse dikke wijfen en vette kerels die jou zouden willen zoenen!![]()
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik neem het in overweging. Ik zit tegenwoordig wat krap in mijn tijd helaas.
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, we hebben beiden belangrijkere dingen te doen![afbeelding]
Euh, anytime?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, nee, jij kwam ermee, dus als ik een keer daar in de buurt ben moet je komen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |