nee, niet bij iedere penetratie. hangt af van het standje, en een beetje van de vorm van de penis. de gspot ligt niet gewoon recht vooruit, maar een stukkie naar bovenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef Thrilled het volgende:
dat vind ik ook zoiets raars, de g-spot niet kunnen vinden, lijkt mij dat hij bij elke penetratie gestimuleerd wordt
Nope, het ligt er ook aan hoe het meisje zich beweegt... Dat heeft hele grote gevolgen voorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:27 schreef Thrilled het volgende:
dat vind ik ook zoiets raars, de g-spot niet kunnen vinden, lijkt mij dat hij bij elke penetratie gestimuleerd wordt
Al geprobeerd in verschillende standjes een holle rug te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alleen bij bepaalde standjes wordt hij gestimuleerd, al lukt het mij nog niet om een standje te vinden waarbij ik ook vaginaal kan klaarkomen (lukt nu alleen met vingeren).
Zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:33 schreef B-FliP het volgende:
Al geprobeerd in verschillende standjes een holle rug te maken?
Dan hoop ik voor die gozerd dat ze niet net als Cyntherea klaarkomt want dan is meteen zijn hele interieur geruineerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
een clitoraal orgasme en een vaginaal orgasme zijn 2 heel verschillende orgasmes en voelen ook heel anders aan. Een vaginaal orgasme is meestal veel heftiger, dus geloof ons nou maar, er is niks aan de hand, het doet geen pijn en als ze doorgaat dan komt ze gewoon lekker klaar. En als ze dan een g-spot orgasme krijgt en gaat spuiten kun je er eventueel een handdoekje onder leggen, maar het is dan geen urine wat er uitkomt, maar gewoon een geur en smaakloze vloeistof
Ok danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:24 schreef Thrilled het volgende:
Nja we blijven inderdaad gewoon proberen, en als het inderdaad haar G-spot is die ik stimuleer, vind ik hem elke keer... aangezien ze het altijd krijgt (dat gevoel..)
*ook jaloers*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:17 schreef MarMar het volgende:
G-spot verhaal is plausibel en als dat zo is, damn.. die had ik nog niet gevonden op mijn zestiende
*jaloers*
njaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:30 schreef martijn29 het volgende:
2 jaar verder nog nieuws ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |