Als je een dame echt onbevredigd achter laat terwijl je haar wel echt goed opgewonden heeft dan kan ook een dame fikse buikpijn krijgen ervan ja...quote:
Damn.. wist ik niet joh, zo leer je nog 'ns wat op je vrije dagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je een dame echt onbevredigd achter laat terwijl je haar wel echt goed opgewonden heeft dan kan ook een dame fikse buikpijn krijgen ervan ja...
Duidelijk de reactie van een vrouw!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:29 schreef Djep het volgende:
als ze niet wil, dan moet je het NIET doen.
Zo simpel is dat.
Ik snap ook niet dat iedereen zegt dat je maar gewoon door moet gaan. Tuurlijk, wil je verder komen, dan moet je stappen zetten. Maar wel in haar tempo, wat heb je eraan om haar door haar angst heen te dwingen en vanzelf maar laten zien dat er zó 'n geweldig orgasme komt. Als ze verder wil, dan in haar tempo, en zodra er angst komt kijken bij het vrijen, doen dan alsjeblieft voorzichtig. Je kan zoveel kapot maken. Tussen jullie, maar ook bij haar, vooral op deze leeftijd. Seks zou iets leuks en speciaals moeten zijn....Laat dat het vooral ook zijn.
Ik weet niet op wie je doelt. Maar het kan zijn dat je op mij doelt.... Het was niet mijn bedoeling om aan jou te laten weten dat je te ver gaat of iets dergelijks. Ik doelde meer op andere reacties op jouw bericht. Namelijk de reacties dat je maar gewoon door moest gaan en dat het dan 'geweldig' zou worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Thrilled het volgende:
heb ik gezegd dat ik wil doorduwen en daarmee geen rekening houd met haar? Nee, dus weet niet waar je dat vandaan haalt. Dat is het laatste wat ik wil, waar we nu mee bezig zijn is informeren, en zij probeert zelf af en toe wat uit op haar eigen. Ik forceer niks en dram helemaal niet door, alles op zijn tijd...
Ok, dan slik ik mn woorden inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je doelt. Maar het kan zijn dat je op mij doelt.... Het was niet mijn bedoeling om aan jou te laten weten dat je te ver gaat of iets dergelijks. Ik doelde meer op andere reacties op jouw bericht. Namelijk de reacties dat je maar gewoon door moest gaan en dat het dan 'geweldig' zou worden.
Nee, sterker nog, ik vind dat je nu een goed standpunt hebt ingenomen.
Nogmaals, het was niet tegen jou.
En als je een man na hem helemaal goed op gegeild hebt onbevredigd achter laat, dan kan deze enorme pijn in zijn ballen krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je een dame echt onbevredigd achter laat terwijl je haar wel echt goed opgewonden heeft dan kan ook een dame fikse buikpijn krijgen ervan ja...
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Laat staan last van gehad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef erodome het volgende:
[..]
We gebruiken geen condoom, zij slikt de pil en we zijn elkaars eerste (sexuele) partners...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:
Het kan ook een urinebuisontsteking zijn trouwens. Of een schimmelinfectie die mild verloopt. Dat kan ook nog. En die kan weer veroorzaakt worden door zaadodende dingen in de condoom, de condoom zelf, de reactie op penetratie, hormonale veranderingen, sperma die achteblijft en nog 1001 reden.
tru truquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:17 schreef drowsycreature het volgende:
[..]
En als je een man na hem helemaal goed op gegeild hebt onbevredigd achter laat, dan kan deze enorme pijn in zijn ballen krijgen![]()
dat geef ik weinig kans.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
Kan het ook niet zo zijn, dat je door de seks haar blaas stimuleert en dat ze daarom wel echt moet plassen, ookal is ze net geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |