quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef socko het volgende:
[..]
Iets in de buurt van dat plaatje heb ik wel maar dan met een dikke brandplek erop... >:O
ik bied ¤ 1c inc verz.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:21 schreef socko het volgende:
[..]
Iets in de buurt van dat plaatje heb ik wel maar dan met een dikke brandplek erop... >:O
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:48 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb een 2000+.. ik hoef hem niet persé kwijt, maar hij is toch vrij warm voor mijn kamer..
cooler heb ik zelf al. tja... 35 euro ofzo?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:04 schreef Bat het volgende:
Ik heb nog een 2600+ liggen incl Zalman koeler die ik niet gebruik.... interesse?
wat heb je er voor over?
mailtje send.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef Bat het volgende:
dit is de 266 MHz versie volgens mij, ik heb hem niet meer draaien, dus kan zo 1-2-3 niet kijken...
Ik heb zelf een maand geleden een nieuwe processor gekocht + moederbord, omdat mijn Windows installatie steeds vastliep. Aangezien een processor bijna nooit kapot gaat, neem ik aan dat het aan het moederbord lag. Mocht de processor problemen geven, dan krijg je uiteraard je geld terug... 35 Euro vind ik prima, mailen kan naar ab_rietveld[at]hotmail
Nu dit afgerond is mag ik vast wel even van dit topic gebruik maken voor mijn zoektocht naar een AMD XP processor. 2000+ tot 2600+, 266 fsb, mag eventueel een mobile zijnquote:
ik wacht nog even op toestemming van opa. Wil namelijk niet zijn topic kapenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:18 schreef SneakyViper het volgende:
Zoals ik boven je al zei: ik heb nog een XP2000+ liggen, wat zou je er voor over hebben?
Aangezien een 2600+ in dit topic voor 35 euro van eigenaar wisselt denk ik dat 30 euro voor de 2000+ redelijk isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:18 schreef SneakyViper het volgende:
Zoals ik boven je al zei: ik heb nog een XP2000+ liggen, wat zou je er voor over hebben?
Prima, ik zoek nog even verderquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef SneakyViper het volgende:
Ik weet het nog niet zeker of ik er vanaf wil, die XP2000+ ga ik namelijk binnenkort weer gebruiken, maar dan komt ie wel in een Pc die dag en nacht aan zal staan, dus ik dacht dat het misschien het geld waard zou zijn om er een mobile variant in de zetten, maar dan moet ik die dus nog wel kopen en zo goed koop zijn ze niet. Je hoeft dus niet echt op mij te wachten met je zoektocht naar een Athlon XP processor.
Het_Biertje heeft nog een 2500+ Mobile te koop.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:18 schreef Je_Opa het volgende:
kick
Niet als ik er HD films vanaf pompquote:Op zondag 12 maart 2006 13:16 schreef SneakyViper het volgende:
Is een duron 700 niet snel genoeg voor een fileserver?
Je bedoelt het wattage? scheelt 25 watt ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 14:33 schreef SneakyViper het volgende:
Ik heb die processor nog ja en ik heb die inmiddels ook getest en hij doet het. Punt is alleen dat ik de pc waar ie nu in zit wil gaan gebruiken, dat wordt een bak die 24/7 aanstaat, dus ik dacht dat het misschien het overwegen waard is om er een mobile in te zetten, maar ik heb geen idee of dat veel zou schelen op bijvoorbeeld een jaar tijd aan staan. Bovendien zijn die mobiele processortjes niet zo goedkoop.
ok.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:44 schreef SneakyViper het volgende:
Waarschijnlijk niet dus.
25W is inderdaad niet echt de moeite om nog op zoek te gaan naar een andere processor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |