als ik hier kijkquote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
275 euro inc. btw en bezorgen...
hij is niet op voorraad tot ie tijd krijg ik een leengenerator
da's niet duur voor pijn in je rug...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
275 euro inc. btw en bezorgen...
Als ie nou ook nog eens heel stil is (De "Tactical-quiet"-genaratoren bij defensie kun je een fluisterend gesprek naast houden) zou het een top-apparaat zijn. Maar dat is voor die prijs een beetje te veel gevraagd vrees ikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik hier kijk
klik
dan werkt hij 8 uur op 1 volle tank
voor een paar tientjes heb je 100meter verlengsnoer.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog eens heel stil is (De "Tactical-quiet"-genaratoren bij defensie kun je een fluisterend gesprek naast houden) zou het een top-apparaat zijn. Maar dat is voor die prijs een beetje te veel gevraagd vrees ik
dan rolt hij weg door zijn eigen getril.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef lostminds het volgende:
echt vreemd dat er geen wieltjes onder die dingen zitten
daar hebben ze toch van die klemmetjes voor die ook op kinderwagens zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
dan rolt hij weg door zijn eigen getril.
je kan hem natuurlijk ook op een hondje zetten om te vervoeren.
oops... my badquote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef blackbully het volgende:
niet zo'n beest op poten maar dit dus
[afbeelding]
of strippen en meerdere keren lopen .quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
Over MSN vroeg iemand me net of ik niet zo'n tactical quiet kon regelen via mijn oude collega's. Per rugzak of zo.
Weet iemand een manier om een 200kW generator in een rugzak te proppen?
ehhh waarom meteen de 200kw versie?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
Over MSN vroeg iemand me net of ik niet zo'n tactical quiet kon regelen via mijn oude collega's. Per rugzak of zo.
wrom niet ? In Mash verstuurde Radar een complete jeepquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef RonaldV het volgende:
wiet kweekerijtje?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef blackbully het volgende:
[..]
ehhh waarom meteen de 200kw versie?
ik vrees dat het de lezers van passie weinig kan schelen of jouw rechterhand in beeld isquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef Kleintje het volgende:
Vrees dat ik mijn rechterhand niet zal tonen op de foto's of ik moet morgen een ander vinden voor 1 keer, voor 1 nagel.
Dan zie je de nagel weer niet, goed id dus!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:11 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik vrees dat het de lezers van passie weinig kan schelen of jouw rechterhand in beeld is![]()
tenzij je em ergens in stopt
Er op sabbelen werkt ook wel suggestiefquote:Op zondag 19 februari 2006 14:14 schreef Kleintje het volgende:
Het blijft een stijlvolle shoot, dus geen naakt, alleen lingerie of stijlvol naakt.
En anders moet ik die wijsvinger in mijn neus stoppen
WOW...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:21 schreef lostminds het volgende:
misschien staan hier nog wat poses tussen waarmee je je hand kan verbergen
http://www.photocrack.com/pages/download/ModelPose15.html
Wat doe jij met je bookmarks? Ik stuur m je om de andere maand of zo...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
WOW...
Tnx voor die site.
Die staat gelijk in de bookmarks
Nouhou, alles wat ik van voyeurweb heb opgeslagen ben ik ook kwijt, of ik kom op de beginpage.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:30 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat doe jij met je bookmarks? Ik stuur m je om de andere maand of zo...
eerst sara, toen kleintje, nu jij...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Met allemaal spannende dingen geloof ik
Ook een goeiemorgen trouwensIk kom net mijn bed uit
En heb nu last van mijn kop en van mijn nek
het bewijst maar weer: in bed moet je geen boeken lezen
Slecht voor de gezondheid
Wil je het echt weten.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef EchnaDarr het volgende:
voyeurweb, passie, waar ben jij eigenlijk mee bezig![]()
Ach joh....ik val zelfs op Zandvoort in slaap tijdens de DTM-racesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat ligt er maar net aan of je ze ook als kussen gebruikt. Dat wil mij nog wel eens overkomen.
Staat zelfs ergens iets van op foto. Val niet al lezend in slaap in gezelschap!!!
Het begint al weg te trekken gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
eerst sara, toen kleintje, nu jij...
forumgriep in plaats van vogelgriep (FOT5N1)![]()
Try me.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je het echt weten.
Kan jij tegen zulke spannende dingen?
Ik welquote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Wil je het echt weten.
Kan jij tegen zulke spannende dingen?
Ga weg..... we willen weten wat Kleintje gaat vertellenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:24 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV volgt de ontwikkelingen met argusogen
Tot nu toe gaat het nog goed. En dat wou ik graag zo houden. Dus volg ik dit.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga weg..... we willen weten wat Kleintje gaat vertellen
Wat ik me dan toch afvraag.. Hoe kom je er op om in de Passie te gaan staan ? En .. hoe komen ze aan jouw naam ?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Oke, mijn verhaal...
[knip weg speciaal voor RonaldV]
Dat detail had ik gemistquote:Op zondag 19 februari 2006 15:40 schreef Kleintje het volgende:
It's simpel. Je werkt in een bepaalde sector, hun zoeken in die sector meiden, en mailen mij.
mag wel wat drukker hoor...quote:
als ik het voor zaterdag morgen weet is het goedquote:Op zondag 19 februari 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
@pdehoog en BlackBully:
misschien is er voor volgende week een klein lichtpuntje aan de horizon. maar dat moet nog even blijken en heeft misschien wat regelwerk nodig.
U hoort er vanzelf meer over.
ik heb alleen maar dit soort bagger geschoten vandaagquote:Op zondag 19 februari 2006 19:32 schreef diedrick het volgende:
[..]
mag wel wat drukker hoor...![]()
![]()
ik heb maar es een paar foto's gezet in Ik heb vandaag een mooie foto gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |