Ja ik hab zo'n trainingsbroek geval aan, draag ik thuis wel vaker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Dat was geen beste broek die je aan hadWibra kwaliteitje zeker
de ervaren bureaustoelzitterdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
je moet natuurlijk ook eentje met leren bekleding kopen, ken je het er zo vanaf vegen
en een betere broek ... eentje waar je niet direct doorheen blaftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
je moet natuurlijk ook eentje met leren bekleding kopen, ken je het er zo vanaf vegen
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
nu wel dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uit![]()
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uit![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef sjeppert het volgende:
[..]
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....
Dan had ik dus een week geleden in een winkel gestaan; Ja meneer de verkoper ik geloof best dat het een prima stoel is, maar wat nu als ik hevige darmproblemen krijg?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef sjeppert het volgende:
[..]
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....
reageer dan niet, ik was juist blij met die nieuwequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, is je bureau stoel lekker ingezeten van de jaren dat je erin hebt gehangengaatie opeens kapot en moetje wennen aan een nieuwe
Precies... vervolgens een beetje naar beneden laten kruipen, dagje laten zitten, eraf beitelen en je huid is weer als nieuwquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Mabelle het volgende:
[..]
en een betere broek ... eentje waar je niet direct doorheen blaft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |