Ja ik hab zo'n trainingsbroek geval aan, draag ik thuis wel vaker.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Dat was geen beste broek die je aan hadWibra kwaliteitje zeker
de ervaren bureaustoelzitterdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
je moet natuurlijk ook eentje met leren bekleding kopen, ken je het er zo vanaf vegen
en een betere broek ... eentje waar je niet direct doorheen blaftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
je moet natuurlijk ook eentje met leren bekleding kopen, ken je het er zo vanaf vegen
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:18 schreef sjeppert het volgende:
nu wel dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uit![]()
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja maar bij het kopen van zo'n ding ga je nou niet echt van dit soort ongelukken uit![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef sjeppert het volgende:
[..]
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....
Dan had ik dus een week geleden in een winkel gestaan; Ja meneer de verkoper ik geloof best dat het een prima stoel is, maar wat nu als ik hevige darmproblemen krijg?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef sjeppert het volgende:
[..]
kijk ik zeg altijd maar zo: je moet op alles voor bereid zijn....
reageer dan niet, ik was juist blij met die nieuwequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:40 schreef Maikuuul het volgende:
Idd, is je bureau stoel lekker ingezeten van de jaren dat je erin hebt gehangengaatie opeens kapot en moetje wennen aan een nieuwe
Precies... vervolgens een beetje naar beneden laten kruipen, dagje laten zitten, eraf beitelen en je huid is weer als nieuwquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:20 schreef Mabelle het volgende:
[..]
en een betere broek ... eentje waar je niet direct doorheen blaft![]()
gathering of the pny lovers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Mabelle het volgende:
Dat was geen beste broek die je aan hadWibra kwaliteitje zeker
Want? Waar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:35 schreef JohanV. het volgende:
[..]
gathering of the pny lovers.![]()
@ TS: Lulverhaal trouwens. Je spreekt jezelf tegen in het topic.
Niet vloeken he!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:02 schreef Pony-Lover het volgende:
GODVER KUT, Bah Bah Bah![]()
Om te beginnen moet ik even melden dat ik me de afgelopen twee dagen al niet goed voelde en eigenlijk behoorlijk ziekjes ben.
Ik zat net vrolijk een beetje te fokken en m'n mailtjes van vandaag te beantwoorden, op mijn vorige week gekochte bureaustoel (duur, ergonomisch verantwoord en zeer lekker zittend) voor zo ver alles redelijk dus.
Ik dacht; laat ik eens een windje laten![]()
Beter van niet dus,het was een natte
en niet te zuinig ook.
Dwars door m'n broek, een hele lading in de bekleding van m'n stoelen de stank GADVER!!!
Goed ik voel me inmiddels iets minder vies, heb gedouched en de stoel staat op het balkon op het grofvuil te wachten![]()
![]()
Ik kan me leukere manieren bedenken om m'n stufi te verspillen.
Vanavond maar niet de stad in om biertjes te drinken, om mezelf en anderen verder (financieel) leed te besparen.![]()
KUT![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef Uiruru het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)252FQGwUCyX%26df%3D1
quote:Bij een snelle reactie, krijg je een gratis anti-aambeien kussen erbij (zie foto).
Ben je sneller dan snel, dan krijg je zelfs de bezem op de foto erbij.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef Uiruru het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)252FQGwUCyX%26df%3D1
quote:De wielen van de stoel zijn door een speciaal bedrijf (Unox Inc) getweaked.
Zeg maar gerust 200 euro en nee ook met grootmoeder trucje is dat ding nooit meer schoon en fris te krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:29 schreef RedDevil085 het volgende:
Aardig verhaal... maar uhmmm, had je die stoel niet met een of ander grootmoeders schoonmaak trucje nog schoon kunnen krijgen? Wat febreze erop en hop, weer 50 euro bespaard.
Damn, dan ben je flink los gegaan :Squote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 200 euro en nee ook met grootmoeder trucje is dat ding nooit meer schoon en fris te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Damn, dan ben je flink los gegaan :S
En voor 200 euro had je bijna 3 leren bureaustoelen kunnen kopen met zo'n fijne kantel-functie.
quote:De bureaustoel is stevig, zacht, met leer bekleedt en zeker weten stofvrij.
Hij heeft daarbij een extra hoge rugleuning voor het lang kunnen volhouden van een LAN-party. Daarbij is dit de enige LAN-party stoel, die gemod is.
De wielen van de stoel zijn door een speciaal bedrijf (Unox Inc) getweaked.
Er is namelijk een wieltje verwijderd, en bij de andere wieltjes extra kogellagers aangebracht, om de ideale gezichtsview te krijgen als je achter je PC zit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:05 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Damn, dan ben je flink los gegaan :S
En voor 200 euro had je bijna 3 leren bureaustoelen kunnen kopen met zo'n fijne kantel-functie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |