Nu bezig dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
Straks in NOVA een interview met Joran en z'n vader, 22:15 uur Ned.3...
Wel zo wanhopig, maar je reageert niet zoals die familie. Het is echt een groot ding in amerika, de hetse tegen Aruba en ook Nederland (een land vol met kindermoordenaars, drugs, hoeren en geweld) is echt belachelijk..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef N.icka het volgende:
Maar goed , het zou je dochter maar zijn die verdwenen is , ik denk dat ik net zo wanhopig zou zijn
Das helemaal waar, maar om je dan maar helemaal vast te pinnen op iemand zonder enig bewijs, is behoorlijk onredelijk. Alsof het aanwijzen van een schuldige meteen alles goedmaakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef N.icka het volgende:
Maar goed , het zou je dochter maar zijn die verdwenen is , ik denk dat ik net zo wanhopig zou zijn
Dat was dus duidelijk een valstrik, maar het pleit wel voor die jongen als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
hij is zelf naar New York gegaan op uitnodiging van ABC voor een interview. hij heeft er dus zelf ook wel zin in, die Joran
idd, en dan beweert hij dat het hem niks uitmaakt wat andere mensen van hem denken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
hij is zelf naar New York gegaan op uitnodiging van ABC voor een interview. hij heeft er dus zelf ook wel zin in, die Joran
Da's het enige dat dat leipe wijf nog heeft, dat kun je haar niet kwalijk nemen. Het vervelendste is het voor die Joran, mits hij echt onschuldig is natuurlijk, waar ik wel ff vanuit ga.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das helemaal waar, maar om je dan maar helemaal vast te pinnen op iemand zonder enig bewijs, is behoorlijk onredelijk. Alsof het aanwijzen van een schuldige meteen alles goedmaakt.
"ik had dit natuurlijk nooit kunnen verwachten"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat was dus duidelijk een valstrik, maar het pleit wel voor die jongen als je het mij vraagt.
Zo werkt het in dat land. Met geld is alles daar te koop, zelfs een gevoel van rechtvaardige vergelding.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Dwaashaas het volgende:
Waarom eisen die ouders van Holloway nou smartengeld van Joran S. ? Ik bedoel als er iemand is die een ander door het slijk gehaald heeft is het die pitbull van een Twittie wel.
Da's misschien ooit de volgende stap.quote:Joran zou dus bakken geld kunnen vangen van haar. Helemaal áls alles ooit uitkomt en blijkt dat Joran echt geen fuck met haar verdwijning te maken heeft. Let op: als![]()
Heb je een linkje ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:44 schreef broodmonkeh het volgende:
Volgens z'n blog is ie weer terug in Aruba.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje lopen knoeien die tape. Dat is dus vastgesteld door het NFI.
Op het moment dat er echt helemaal geen enkele aanwijzing meer is dat Joran hier ook maar iets mee te maken heeft, kunnen ze ongelofelijk hard terugslaan. Ik heb het hier over miljoenen euros schadevergoeding door alle negatieve publicaties. Misschien is dat wel precies waar papa op aanstuurt, want laten we effe niet vergeten dat meneer in eerste instantie een rechter is, iemand die alle mazen van de wet kent. Als de van der Sloots er echt niks mee van doen hebben, en ze spelen nu puur voor de cash, heb ik nog respect voor ze ook. Dat is nou eenmaal de Amerikaanse manier van wetgeving, je gebruikt hem, of niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Dwaashaas het volgende:
Waarom eisen die ouders van Holloway nou smartengeld van Joran S. ? Ik bedoel als er iemand is die een ander door het slijk gehaald heeft is het die pitbull van een Twittie wel.
Joran zou dus bakken geld kunnen vangen van haar. Helemaal áls alles ooit uitkomt en blijkt dat Joran echt geen fuck met haar verdwijning te maken heeft. Let op: als![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |