Gewoon resizen met photoshop/the gimp? Anders mail ze me maar, dan doe ik het en zet ik ze in de OPquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil wel een paar mooie maken... hoe krijg ik ze op dit formaat?
En oppassen he!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef LedZep het volgende:
[..]
Alsof wij die rare puber als UI willen hebben![]()
Resize dan ook gelijk ff je eigen webiconquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wil wel een paar mooie maken... hoe krijg ik ze op dit formaat?
Hé, is dat niet het plaatje - maar dan onbewerkt - dat je altijd en eeuwig op die humor-sites ziet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Nevje het volgende:
Voor iemand die geen icon heeft:
[afbeelding]
ze mogen ook jouwe pakken toch?quote:
nee, dat doe jij alleen als je stoned bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ze mogen ook jouwe pakken toch?
ik raak nooit drugs aan manquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, dat doe jij alleen als je stoned bent
Hmm.. zou heel goed kunnen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:34 schreef Kurk het volgende:
[..]
Hé, is dat niet het plaatje - maar dan onbewerkt - dat je altijd en eeuwig op die humor-sites ziet?
[afbeelding]
Deze dus?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
en in principe was die plaatje veel te groot, dat hier is beter:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Nee dat zijn ze niet!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef the_witch het volgende:
Deze icons zijn leuk!
ajb:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Hij is ook gewoon helemaal weg, mijn usericon.. verdwenen uit mn account en van de computer
De jouwe is nog kapoetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Moet je als 10-jarige niet al een tijd op bed liggen ?
Mijn toupet zit beter.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:49 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
mij bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
die zet ik erbij in de OP, mag dat?
Zoiets?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geef dan is een beetje idee wat je zou willen dan![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dat ook zo ziet?![]()
dat kan ook, maar dat wordt over het algemeen niet zo gewaardeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:01 schreef PatjeDoN het volgende:
je kunt ook gewoon iemand anders zijn icon stelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef DrDentz het volgende:
dat maakt stelen niet minder gay
is dit dan wat?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog steeds niet iets gezien waarvan ik dacht dat die geschikt is als usericon.
Misschien ook een beetje luiheid.. Dus voorlopig ga ik icoonloos door het leven.
Opbouwende kritiek:quote:Op zondag 19 februari 2006 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
is dit dan wat?
[afbeelding] of [afbeelding]
mensen mogen best zelf wat creatiever zijn, tis meer een statement in de richting van de lamzakken die nu nog steeds geen isericon hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek:
Al die icons die je nu maakt zijn dezelfde kleuren, dan wordt het een beetje eenheidsworst zeg maar. Misschien een ideetje om wat meer kleuren te gebruiken?
Welk thema?quote:
Suc6 ermeequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:01 schreef PatjeDoN het volgende:
je kunt ook gewoon iemand anders zijn icon stelen![]()
![]()
Hee ja ik ga m gebruiken..quote:Op zondag 19 februari 2006 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
is dit dan wat?
[afbeelding] of [afbeelding]
GA POTJANKOFFIE ER EENS 1 MAKEN ZEGquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:00 schreef Quistis het volgende:
[..]
wees potverdorie eens iets duidelijker!![]()
![]()
JE HEBT ER NOG GEEN 1 (!!!!) GEMAAKTquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
is het nou verdulleme een keer goed?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JE HEBT ER NOG GEEN 1 (!!!!) GEMAAKT![]()
LAMME TAK.. MAKEN, NU
![]()
![]()
![]()
NEE, ik zie 't nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef Quistis het volgende:
[..]
zie je het plaatje niet? ben ik onwijs druk mee geweest...
![]()
heul leuk, maar hij doet ut niequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:17 schreef Quistis het volgende:
[..]
ja daaaag![]()
http://i36.photobucket.com/albums/e32/QuistisTrepe/isava.gif die kun je krijgen..![]()
ej, op je beurt wachten jijquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef OG-Loco het volgende:
Heeft er iemand een UI over voor mij?
ik ga er nu vandoor.. morgen uitzoeken wat er mis mee is.. hai he..quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja die ja, die doet 't nie.. echt nie![]()
JA HEEEJquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik ga er nu vandoor.. morgen uitzoeken wat er mis mee is.. hai he..![]()
tis nu "morgen".. tis na 12en dus HIERRRR DAMIT.. JETZTquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:38 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik ga er nu vandoor.. morgen uitzoeken wat er mis mee is.. hai he..![]()
quote:
En voor de rest.. er is een topic in general chat waar je icons kunt laten makenquote:
is die voor mij?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:51 schreef Quistis het volgende:
[afbeelding]
als ie het nu nog niet doet.. snap ik er niets meer van..
Yup, ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen tijdelijk he, totdat je een betere hebt!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef nonzz het volgende:
Ik heb het balhaar icoon genomen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |