Niets tegen 'boer'winkels hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:46 schreef Renesite het volgende:
Welkoop toch proberen!
In Roden tegenover de Vrijbuiter zit er ook eenAl is dat zo'n 'boer' winkel...
Zo 1 2 3 kan ik er niet opkomen welke nog meer...
O daar gaan we ook altijd naar de Gamma!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:59 schreef Lienekien het volgende:
In Groningen zelf zit ook een Welkoop, aan de Atoomweg, op het bedrijventerrein bij het Hoendiep.
Ja geweldig die Jumper!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:04 schreef Lienekien het volgende:
Btw: leuk plekkie waar jullie gaan wonen. Ik kom altijd door die straat als ik vanuit mijn werk naar de Jumper fiets voor kattenbrokjes. (De Jumper zit praktisch bij jullie om de hoek.)
Helaas geen website (was even benieuwd).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:26 schreef inkie1010 het volgende:
De Jumper heeft erg veel idd, verder zit in winkelcentrum paddepoel nog een vrij grote dierenspeciaalzaak (De Dierenriem).
Geen tijd. We zijn een huis aan het opknappen en tegelijkertijd aan het verhuizen. Hok moet er gewoon pats-boem staan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:30 schreef Nonneke het volgende:
Waarom haal je niet bij de Gamma in Groningen (waar je altijd komt) een paar planken en wat rollen gaas ? Dan kan je het net zo groot en mooi maken als jij zelf wil, en tis een stuk goedkoper denk ik dan bv een grote kippenren
![]()
Ik wou het niet zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen tijd. We zijn een huis aan het opknappen en tegelijkertijd aan het verhuizen. Hok moet er gewoon pats-boem staan.
En hé, dat is waarschijnlijk gelukt. Bij De Dierenriem. Met dank aan de poster voor die tip!
We hebben een hok met ren (sterker: het is vandaag door de nijnen in gebruik genomen zelfs!) maar kijken nog steeds naar iets groters en degelijkers. Dus je link kijk ik zeker even in. Dank!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:56 schreef Fiorenza het volgende:
http://www.dierenzaakaduard.nl/frame.htm
In Aduard.. (routenet zegt dat dat vlak bij groningen is.)
En ik zie nu dat ik te laat ben...![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen tijd. We zijn een huis aan het opknappen en tegelijkertijd aan het verhuizen. Hok moet er gewoon pats-boem staan.
En hé, dat is waarschijnlijk gelukt. Bij De Dierenriem. Met dank aan de poster voor die tip!
Ik zag zo met een schuin oog alleen maar visjes eigenlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik het altijd zo zielig om beestjes in kooien te zien dat ik er expres niet op probeer te lettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef inkie1010 het volgende:
[..]![]()
Best mooie zaak he, ik vind alleen de beestjes er altijd een beetje zielig en stinkerig bijzitten..
De zaak in Ederveen waarvan je al eerder een link plaatste heeft naar mijn mening de mooiste hokken. Volgens mij kun je ze zo groot laten maken als je zelf wil.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hebben een hok met ren (sterker: het is vandaag door de nijnen in gebruik genomen zelfs!) maar kijken nog steeds naar iets groters en degelijkers. Dus je link kijk ik zeker even in. Dank!!
Ja de katten kregen er behoorlijk van langs toen mijn konijnen nog los liepen in Den Haag!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:11 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
De zaak in Ederveen waarvan je al eerder een link plaatste heeft naar mijn mening de mooiste hokken. Volgens mij kun je ze zo groot laten maken als je zelf wil.
Ik ken het probleem, het is altijd te klein. Het hok wat in onze tuin staat is 1.70 x 0.80 met een ren van 1.50 x 2.00 meter.
Het liefst zou ik ze altijd los laten lopen door de hele tuin, maar helaas is dat wat gevaarlijk wegens katten. Nu lopen ze los in de tuin wanneer we thuis zijn en het licht is.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja de katten kregen er behoorlijk van langs toen mijn konijnen nog los liepen in Den Haag!![]()
![]()
Zo ging het hoor. De katten waren bang voor de nijnen en niet andersom.
Omdat het in de nieuwe tuin echt niet kan. Daar ligt gras (graaf-graaf) en staan houten schuttingen (verder graaf...).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:53 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
stoere nijnen heb jij !
![]()
Waarom laat je ze nu niet los lopen dan?
Zo dat is een mooi hokje!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Zo een hebben we nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |