is dit nog steeds mogelijk en hoe duur is een portofoon, lijkt me geweldig om dit een keer te doen!quote:Verder heb ik een zaterdagbaantje bij een bouwbedrijf, en we moesten eens vlak naast de Mac Drive een stuk stoep aanleggen, nou, nu werken we met van die portofoons, en toen zijn we op de zelfde frequentie gaan zitten als die dingen van de Mac... Bij elke klant iets extra's bestellen of gewoon zeggen dat ze de zoveelste klant zijn en dat het dus gratis is... aan het eind van de dag werd die miep zo gek, dat ze er een buiten hebben neergezet met pen en papier om alles te bestellen
Werkt dat draadloos dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef 1ofthefew het volgende:
ik zag in dit topic Hoe pest jij kassa meisjes graag #2
dat iemand:
[..]
is dit nog steeds mogelijk en hoe duur is een portofoon, lijkt me geweldig om dit een keer te doen!
ik ook niet, maar stel je voor. met een paar vrienden in de auto gaan zitten en bij de bestellingen de meest rare dingen zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Werkt dat draadloos dan?
Dat wist ik echt niet![]()
hoeveel kost een portofoon dan als het echt kan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:14 schreef Bigs het volgende:
Lijkt me wel wazig als zo'n grote toko als de McDonalds met standaard PMR/LPD spul werkt, maar het zou kunnen. Volgens mij zijn er verder ook geen vrije frequenties die je voor zoiets gebruikt.
Misschien dat ik een keertje met een PMR porto en scanner door de McDrive rijd als ik me verveel
Je moeder, zus en vriendin werken zeker bij de mac ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
2x is dat leuk, na een tijdje gaat het vervelen volgens mij
Ik heb er een van de Conrad van 30 euro. Werkt best aardig (ooit gekocht om op vakantie tussen 3 auto's te kunnen communiceren)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:18 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
hoeveel kost een portofoon dan als het echt kan?
werken? WERKEN?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je moeder, zus en vriendin werken zeker bij de mac ?
Of een beeldje kopen op de rommelmarkt kopen voor 50 cent, en dan vlak nadat je het hebt gekocht op de grond gooien en....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit vind ik net zo suf als aanbellen bij de buren en hard weg rennen.
matigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of een beeldje kopen op de rommelmarkt kopen voor 50 cent, en dan vlak nadat je het hebt gekocht op de grond gooien en....
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Of een beeldje kopen op de rommelmarkt kopen voor 50 cent, en dan vlak nadat je het hebt gekocht op de grond gooien en....
fok checkt de mac donaldsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:29 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik hoor die McDonalds mensen al roepen als er iemand loopt te kutten: stervende hoeren kankerportofoons
Nog meer Fok!-fads die we naar boven moeten halen?
Op Vrijdagavond is zoiets natuurlijk veel minder lolligquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef michelc85 het volgende:
Lijkt me leuk om te doen op zaterdagavond ofzo , volgens mij lig je helemaal in een deuk
Je kan ook een hoop lol hebben bij de gedachte dat ze je horen, maar dat je eigenlijk voor jan lul zit te zenden omdat ze een CTCSS toonslot gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef 1ofthefew het volgende:
fatal error en janathon spreken elkaar dus tegen?
in amerika is alles mogelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:18 schreef seto het volgende:
Ik heb ooit een filmpje gezien van een paar gasten in Amerika die dat steeds bij een fastfoodrestaurant daar deden, het is dus wel mogelijk
Je zal ten eerste moeten uitvinden van welk systeem ze gebruik maken, LPD, PMR of een ringleidingsysteem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:31 schreef 1ofthefew het volgende:
Fatal, weet jij een manier (goedkoop) om er achter te komen of ik met zo'n 90 euro ding de mac in de buurt kan gaan irriteren?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef 1ofthefew het volgende:
fatal error en janathon spreken elkaar dus tegen?
hoeveel gaat het me kosten om dit geintje voor elkaar te krijgen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:17 schreef BaggerUser het volgende:
ik weet niet bij welke mc jullie dit geflikt hebben maar het lijkt e best wel sterk, aangezien je wel hoort als opeens iemand anders iets zegt
ik werk zelf bij de mc en daarom vind ik het ook best een sterk verhaal, omdat je het verschil gewoon heel duidelijk hoort of een zelfde persoon aan het woord is of niet. en bij mensen die heel raar bestellen wordt ook nog vaak de bestelling herhaald. vind het een beetje sterkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef Jonathon het volgende:
Dit kan je doen bij elke Mac die een McDrive heeft..
En het is echt mogelijk,.. heb er veel lol mee gehad..
je kon zelfs Geldnet afluisteren(die hadden geen vaste frequentie maar gebruiken Trunking net)
[..]
Whahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef 1ofthefew het volgende:
ik zag in dit topic Hoe pest jij kassa meisjes graag #2
dat iemand:
[..]
is dit nog steeds mogelijk en hoe duur is een portofoon, lijkt me geweldig om dit een keer te doen!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
ik werk zelf bij de mc en daarom vind ik het ook best een sterk verhaal, omdat je het verschil gewoon heel duidelijk hoort of een zelfde persoon aan het woord is of niet. en bij mensen die heel raar bestellen wordt ook nog vaak de bestelling herhaald. vind het een beetje sterk
kun je ook communiceren met de spreekpaal bij de klant?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:36 schreef Jonathon het volgende:
Je zal het ook wel kunnen horen hoor.. en de Mcdrive heeft cameras dus ze kunnen zien of er echt wel een auto staat of niet..
Je kan er wel doorheen tetteren.. je bereikt er niets mee behalve slappe lach met een aantal vrienden...
Als je 16 ben en met een groep vrienden is dit juist leuk...
Die portofoon heb ik nog wel en een aantal van mijn vrienden ook nog steeds, dus bij welke Mac werk je? rijden we een keertje langs als we in de buurt zijn![]()
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
kun je ook communiceren met de spreekpaal bij de klant?
het leukste is dus om de klanten te naaien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |