Bezichtigen is geen probleem. Op afspraak natuurlijk, want ik zit tot over m'n oren in het kluswerk van het nieuwe huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef Mark_Boelen het volgende:
Mhh ziet er heel mooi uit
Woon in Roden, dus zou een mogelijkheid kunnen worden. Zoek namelijk nog spullen voor mijn uitzet.....
Ik ga is even wat overleggen en je hoort van mij.
Is het mogelijk om hem real life te bezichtigen?
Als in: topic-kick.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Schopje???
Mja, de prijs naar beneden... 199 Is niet teveel gevraagd dacht ik zo. Vier jaar oud en heeft ongeveer het vijfvoudige gekost.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:34 schreef Mark_Boelen het volgende:
In overleg met mijn vriendin doen we het toch niet, het is niet helemaal 100 % wat we willen en de prijs ligt niet in ons budget.
Mocht de prijs naar beneden gaan dan bekijken we het nog een keer.
Toch bedankt en suc6 met je verkoop.
Mocht je hem voor 26 februari niet kwijt zijn, neem dan gerust contact op, we kunnen altijd kijken wat het oplevert.
Ah zoquote:Op zondag 19 februari 2006 02:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als in: topic-kick.
Oftewel, een manier om het topic weer omhoog te krijgen in de Vraag&Aanbod lijst.
Prima slaap lekker dan voor vanacht, en ik hoop natuurlijk dat je je kast kwijt raakt voor het bedrag dat jij er graag voor wilt hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mja, de prijs naar beneden... 199 Is niet teveel gevraagd dacht ik zo. Vier jaar oud en heeft ongeveer het vijfvoudige gekost.
Maar wie weet, mocht de nood hoog genoeg worden.Ik ga er zo nog een nachtje over slapen.
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
Heb je er heerlijk over geslapen??
Ik weet nog wel een mooie wandkast.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:45 schreef Zweefvliegje het volgende:
TVP, wie weet wat voor m'n moeder
Jahaa.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:58 schreef Mark_Boelen het volgende:
nog 3 dagen en een beetje![]()
Dan moet ie weg zijn
Niet geïnteresseerd?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:07 schreef Zweefvliegje het volgende:
Jaja, ik heb het over die van jou... ik zal haar deze link even doorsturen.
Doe anders eens een bod?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
k hoop het wel voor je ArtyShock
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:15 schreef Dinus het volgende:
Ik vind 199 niks te veel.
Vriendje vindt um niet mooi![]()
Ja. Nou. Hij is dus gisteren gewoon meeverhuisd.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat wil jij er minimaal voor hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |