Voor
199 euro!
![]()
Mail:
gavekast@itcan.be.
Ik... Nee dat zeg ik verkeerd.
Wij (m'n muze en ik) gaan twee huishoudens samenvoegen. Gevolg is, dat er te weinig huis voor een teveel aan meubilair is. Dus één van de onderdelen van m'n bachelor inrichting gaat het veld ruimen.
![]()
In de aanbieding: één beuken wandkast met los verrijdbaar tv meubel in dezelfde stijl. Handig als je bij de kabels moet van je tv/dvd-speler/spelconsole, whatever.
Hoogte: 212cm
Breedte: 238cm (kolommen 50cm, tussenstuk 90cm, laag kastje 47,5cm)
Diepte: 40cm
(klikbaar voor grotere versies)
![]()
![]()
![]()
Extra info:
De wandkast is opgebouwd als een modulair systeem, dus als het nodig is kan het lage kastje aan de rechterkant links gemonteerd worden, of als een deurtje een andere kant op moet openzwaaien, is dit ook mogelijk met slechts wat schroefwerk. Ook de hoogte of indeling van plankjes is aan te passen.
De verlichting is later toegevoegd en is een standaard 3-lamps halogeen systeem met transformator en schakelaar.
De kast is zo'n vier jaar oud en heeft geen beschadigingen.
Het tv/audio kastje is 86 cm breed en kan (zie foto) een 82cm beeldbuis huizen.
NB 1. Ik wil er graag vanaf vóór de 26e februari. Dan verlaat ik namelijk m'n huidige woning.
NB 2. Met mijn kleine Ibizaatje zonder trekhaak ga ik deze kast niet kunnen vervoeren. Zelf meenemen dus graag. Helpen met sjouwen is geen probleem. ![]()
NB 3. Het is in Groningen...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?