Als het bij mensen dus net zo werkt (ongeveer) ben je dus na een jaar al vrijwel wegquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Hier het proces bij een varken.
http://www.deathonline.net/decomposition/decomposition/index.htm
een quote van die site:quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als het bij mensen dus net zo werkt (ongeveer) ben je dus na een jaar al vrijwel weg.
quote:Why piglets?
A 40 kg pig resembles a human body in its fat distribution, cover of hair and ability to attract insects. These factors make pigs the next best things to humans when it comes to understanding the process of decay of the human body.
Thnx 2low4zero, dat is al iets in de richtingquote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als het bij mensen dus net zo werkt (ongeveer) ben je dus na een jaar al vrijwel weg.
Graag gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Thnx 2low4zero, dat is al iets in de richting.
Inderdaad, het gaat sneller dan ik dacht.. en het ziet er ook minder goor uit dan in mijn verbeelding.
Die mensen leren er toch vanquote:Op maandag 20 februari 2006 14:47 schreef LedZep het volgende:
Nee maar wat het nut er dan van is, is ook een vraag![]()
Ligt volgens mij aan de kist die gebruikt wordt, als je een goedkope houten kist hebt, dat rot gewoon weg door de vochtige grond.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
Ja, maar onder de grond gaat dat niet zo snel, want daar kunnen niet zoveel organismen bij komen.
Ja maar dan nog komen al die vliegen en kevers er niet bij.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de kist die gebruikt wordt, als je een goedkope houten kist hebt, dat rot gewoon weg door de vochtige grond.
Het zal je echt verbazen hoe snel allerlei vage beestjes in die kist komen, wat voor beestjes weet ik niet, maar ze komen er wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja maar dan nog komen al die vliegen en kevers er niet bij.
Guzèllug toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Het zal je echt verbazen hoe snel allerlei vage beestjes in die kist komen, wat voor beestjes weet ik niet, maar ze komen er wel.![]()
we kunnen op de opleiding nog wel wat gebruiken hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Doe maar wat nuttigs, transplantatie, wetenschap of onderwijs dus
Körperwelten, ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik wil zo'n bodyworks kunstwerk worden, met m'n vel d'r half afgestroopt enzo. Ik ben op die tentoonstelling geweest en het lijkt me geweldig om daar zelf nog eens dood te staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |