quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
... oke.
Maar in ieder geval, ik wil dat mijn as in een capsule de ruimte in wordt geschoten.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef Aarde het volgende:
ik wil opgaan in de aarde en worden gerecycled tot bloemetjes en beestjes![]()
Interessante site!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als ik het geld ervoor zou hebben, dan zou ik mezelf laten invriezen.
[afbeelding]
http://www.alcor.org/
Hehehe ja tering hehe ik heb er ook zojuist 30 minuten van mijn leven aan besteedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Interessante site!
Ik zocht naar prijzen maar die kon ik niet vinden, maar de rest is uiterst interessant.
Prijzen worden gewoon genoemd op hun site. Kijk maar eens bij de FAQ!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Interessante site!
Ik zocht naar prijzen maar die kon ik niet vinden, maar de rest is uiterst interessant.
Yep affakkelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef DrMarten het volgende:
De fik erin.
dat is geen vuur he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep affakkelen.
De meeste mensen nemen levend al teveel plaats in.
Nou voordat je doodgaat leggen ze je in een grote doos van plexiglas * zie gtst*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
hoe gaat dat invriezen eigenlijk precies
ff normaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
Nou, er gaat heel wat meer aan vooraf dan alleen ff de temperatuur naar beneden draaien...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:23 schreef Drumpie het volgende:
Staat allemaal op die site vermeld.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nou, er gaat heel wat meer aan vooraf dan alleen ff de temperatuur naar beneden draaien...
Er worden verschillende operaties gedaan na het overlijden, zodat al het bloed uit je lichaam gepompt kan worden en vervangen wordt door een bepaalde vloeistof die bevriezing (in de letterlijke zin van het woord) voorkomt. Je lichaam zit dus vol met chemicaliėn die voorkomen dat ondanks de temperatuur van rond de -120° C de weefsels niet kapotvriezen. Je cellen zijn dus geconserveerd maar er vormt geen ijs, wat vooral voor tedere weefsels als je hersenen schadelijk is. (ijs zet uit en op die schaal is de schade dus bijzonder groot)
Het idee is dat je over enkele tientalle jaren genezen kan worden van jouw ziekte die op dit moment nog ongeneeslijk is, het probleem is dat er nog niemand succesvol terug tot leven is gebracht![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |