Nee hoor, mijn baas is best aardig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Maar peri, zijn het bij jouw albert heijn ook zulke slavendrijvers?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar wie moet dan tegengas geven? Laat je ons over aan MMaRsu?![]()
Kutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
ik heb even een kleine aanpassing gedaan: er stond De X is van Xylofoon, dat is een instrument dat Frankenstein bespeelt. Ik heb er even een i tussengezet, die fout irriteerde me een beetjequote:
En je wilt niet weten wat Daggla allemaal gebruikte.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef Frankeinstein het volgende:
roken al onze mods wiet? Het gaat slecht goed met GAM![]()
Thank youquote:
Like duh.quote:Ik heb vandaag ook een aardige cijferlijst gekregen, eindexamen wordt koekie.
Daggla gebruikt nog steeds, die gozer slaat me een wartaal uit zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
En je wilt niet weten wat Daggla allemaal gebruikte.
Volgens mij hebben de GAM mods altijd al wiet gerookt.
Daggla is tof (maar hij gebruikt volgens mij wel nog steeds jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daggla gebruikt nog steeds, die gozer slaat me een wartaal uit zeg. Als we het over dezelfde hebben iig.
Neen, GAM mods zijn gewoon altijd relaxte lui.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Frankeinstein het volgende:
je voelt het dus meer als je plicht als GAM mod?
Hard werken aan school dit weekendquote:
Goeie planning gehad zo te lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet dus, met 5 andere, de hoogteroerbesturing van 3 vliegtuigen onderzoeken, er een A4 schets van maken, verschillen aanwijzen etc. En Pakket van Eisen en functieblokdiagram is al bijna af, dus dat scheelt. Bijna, op mijn deel dan na he. Ik mag ff alle regels van instanties gaan doorspitten zoeken naar eisen die ze stellen aan zo'n ding.
Dit was de best denkbare planning. Ook de beste planning die we konden maken dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goeie planning gehad zo te lezen.![]()
quote:
Ik niet, ik kan alles.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Wacht maar tot jij een studie volgt, dus ook echt onderwijs doet. Zonder loop je vast, dood en ga je eraan als je niet oppast.
Ben je alweer stoned?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan alles.
(En nu kan je zeggen dat het niet zo is, maar het is lekker toch wel zo)
Jeetje. Drukke zooi dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit was de best denkbare planning. Ook de beste planning die we konden maken dus.
120 uur met 6 personen is het minimale wat we de komende weken zullen besteden aan het project. 120 uur per week dus. 20 uur per persoon per week. Naast de andere activiteiten van school, reistijd en je eigen leven.quote:
Nee, nog niet, zit wel aan het bier, LOL.quote:
Verkeerde keuze gemaakt qua vraag stellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, nog niet, zit wel aan het bier, LOL.![]()
Maar jij kan helemaal niet schilderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Ik ga vanavond zoiets bouwen (misschien iets kleiner), vriend van me is gisteren 18 geworden, moeten we vieren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef mordradead het volgende:
verkapt wiet topic
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij kan helemaal niet schilderen.![]()
Gewoon. Noemenswaardig wereldnieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef peristilius het volgende:
Wat is er trouwens met een broertje van Xren?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef peristilius het volgende:Vakantie.
Morgen Noorwegen, snowboarden.
Kijk zo zie ik dat graagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom gaat iedereen op wintersportGeef mij maar zon en een zwembad.
Ja goed hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgenik sta weer in de op!!!111
Yup.quote:
Dank je, ik zal een beetje voorzichtig doen, maar vooral veel hoog vliegen en hard op mijn bek gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:58 schreef philipnorth het volgende:
doei Peri, veel plezier, doe voorzichtig enzo
Ga jij nou maar je snor scherenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:54 schreef Thomper het volgende:
Tomasso haat Paul de Leeuw en Adje en de Zingende Decoupeerzagen.
Boem is ho, tuut, tuut
That's the spiritquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:02 schreef peristilius het volgende:
Dank je, ik zal een beetje voorzichtig doen, maar vooral veel hoog vliegen en hard op mijn bek gaan.
Ben je nou nog niet weg?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:12 schreef peristilius het volgende:
* peristilius gaat naar schiphol
Ster... Doe eens niet ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef Thomper het volgende:
[12:02] <Thomper> Hebt u een eigen huis
[12:02] <Thomper> Leen dan via postkrediet
[12:02] <Thomper> Kijk wat een goedkope lening
[12:03] <Thomper> POSTKREDIET U BIEEEEDT
[12:03] <Thomper> [sax-solo]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ster... Doe eens niet ofzo. Tyfus postkrediet en al die andere pleurisleningbedrijvenreclame's. Die mensen die de reclames zijn nog 100 keer erger.
Dus je vindt die reclames tof, je zegt de hele tijd iets met boem en ho en tuut en je nog meer van dat soort gekke dingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Thomper het volgende:
[..]Ik moet er altijd zo om lachen als ik weer de Leen van Frisia of Postkrediet-riedeltjes zie.
Postkantoor sluit over 20 minuten, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
En ow ja, je hebt me nog een stuk of 45 keer voorgelogen dat je het pakje verstuurd had.
Je hebt me zelfs vandaag nog voorgelogen. Net zei je nog dat je hem vanochtend had verzonden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
Postkantoor sluit over 20 minuten, goed dat je het zegt.
Verzondenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Thomper het volgende:
[..]
Postkantoor sluit over 20 minuten, goed dat je het zegt.
Zelf nog vakantie plannen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ers.
Ik wens de mensen die op vakantie gaan alvast heeel veeel plezier. Ik zelf heb pas in de week van 10 april een weekje vakantie, kan niet wachten![]()
Ik heb ook geen werkquote:
Da's lief van je, aangezien Paultje ook geen werk (lees: geen geld) heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben rijk en heb net 5 euro uitgegeven aan Tomasso
Ja, dank je wel dat je het vraagt, ik ga met vrienden een week naar texel, ik ga naar de franse kust, en normandie.quote:
Dankjewel Thomperquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben rijk en heb net 5 euro uitgegeven aan Tomasso
Ik ga zo weer verder technisch geblaat lezen over een hoogteroerbesturing.quote:
Nee, koop een DS.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit hier te twijfelen om Perfect Dark(xbox 360) te kopen.
Ik wacht nog op die light gebeuren.quote:
Wanneer komt dat "light" dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wacht nog op die light gebeuren.
Heb je DOA4 al? Heb je COD2 al? Heb je Condemned al? Heb je PGR3 al? Dan kun je idd gaan denken aan Perfect Dark. Pquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zit hier te twijfelen om Perfect Dark(xbox 360) te kopen.
3e.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wanneer komt dat "light" dan?
Ik wacht op de Lite. Wordt m'n tweede DS
![]()
Doe dat dan zelf in de sourcequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP moet aangepast worden, ik heb een andere icon. Chibi Roboipv Psychonauts
phychonauts niet zo hip als gehyped werd?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
OP moet aangepast worden, ik heb een andere icon. Chibi Roboipv Psychonauts
Luie donderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee.
Lite. ik verwar handhelds nog steeds met frisdrank.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wanneer komt dat "light" dan?
Ik wacht op de Lite. Wordt m'n tweede DS
![]()
Dan kan ik dus beter wachten op Ghost Recon.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb je DOA4 al? Heb je COD2 al? Heb je Condemned al? Heb je PGR3 al? Dan kun je idd gaan denken aan Perfect Dark. P
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:37 schreef RaymanNL het volgende:
IK ben er ook
Kretaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk zo zie ik dat graag
Griekenland of Turkije. Maladiven
Orlando Floridaquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Orlando Florida![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom, laten we daar naartoe gaan![]()
GAM meet dan he
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Maar dan wel zo'n mooie villa in Orange Tree, Kissimmee! En elke dag naar Disney
Is dit een goed verstopte vraag voor een date?quote:
Wil je nou zo graag..?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dit een goed verstopte vraag voor een date?
Mooi, dan is het goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Neehoor.. ik voel dat soort dingen gewoon aan.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Maar zeg nou eens Paultje.. ben je nou zo'n beetje verliefd op Chanty..?111!!!!!
Mods kunnen dat niet lezen helaasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
MMaRsu..!!? kom je me even vertellen wat hier stond?
Ja, met hem wil ik dus geen ruziequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
MMaRsu..!!? kom je me even vertellen wat hier stond?
Gewijzigde posts kunnen ze toch wel lezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mods kunnen dat niet lezen helaas
Vaag.. dus dan zou ik hier (voor een tijdje) een tubgirl kunnen neergooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, gewijzigde posts kunnen mods niet lezen
Nee nee.. Er stond vast iets over pd..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:11 schreef Tomasso het volgende:
* Tomasso aait MMaRsu
Maar er stond uberhaupt niets ergs, maar toch.
In principe wel, als jij op tijd weer editquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vaag.. dus dan zou ik hier (voor een tijdje) een tubgirl kunnen neergooien.
No fun...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe wel, als jij op tijd weer edit
Maar er zijn altijd NSB-ers natuurlijk, en (F)A's kunnen wel posts lezen die gewijzigd zijn
Dan werkt iemand het wel en die print-screened of report dan nog voor je het edit, en dan ben je alsnog genaaidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vaag.. dus dan zou ik hier (voor een tijdje) een tubgirl kunnen neergooien.
Nee nee, alleen dat ik geen MMaRsu benquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nee nee.. Er stond vast iets over pd..
Ik mis nog steeds mijn linkje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe wel, als jij op tijd weer edit
Maar er zijn altijd NSB-ers natuurlijk, en (F)A's kunnen wel posts lezen die gewijzigd zijn
Dat zei roy ook..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dan werkt iemand het wel en die print-screened of report dan nog voor je het edit, en dan ben je alsnog genaaid
Die komt er nietquote:
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat zou je wel willen he..
'Werken' bij FOK! is niet echt niet leuk ofzoquote:
Maar dat wil ik ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Werken' bij FOK! is niet echt niet leuk ofzo
Precies, en jij kan het weten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Werken' bij FOK! is niet echt niet leuk ofzo
Speculatie wie de nieuwe mods worden...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wil je dan? Maw, waar GAAT het over
Nee man, over wat ik wil.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Speculatie wie de nieuwe mods worden...
Ah, over Chantyquote:
Och, je bent niet de enige hoor. Ik voor van verschillende bronnen dat er meerderen interesse hebbenquote:
Terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me altijd meteen zo geliefd hier![]()
![]()
Daar kan ik wel tegenop. Ze zijn geen concurrentie voor mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Och, je bent niet de enige hoor. Ik voor van verschillende bronnen dat er meerderen interesse hebben
Dat ben je ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nootje, hoe was jouw dag? Ik ben vandaag ultralomp geweest, ik heb keihard op mijn tong gebetenquote:
Dat denk ik inderdaad ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegenop. Ze zijn geen concurrentie voor mij.
Gelukkig ben ik er voor de nodige balans.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nu moet Chanty het ook nog denkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er voor de nodige balans.![]()
OMGWTFROTNOOB ROT TOCH OP MEN.![]()
![]()
Ze is weer weg denk ikquote:
Auw....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nootje, hoe was jouw dag? Ik ben vandaag ultralomp geweest, ik heb keihard op mijn tong gebeten![]()
Omdat je zit zat te trollen..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef Gamedemon het volgende:
Kerel waarom nou weer een Irritante IRC paupter?
Je kan autorijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben er nog. Mijn broer heeft alweer een nieuwe PIMP-bak gehaald, maar nu had hij dus 2 auto's staan bij ons thuis (ook van zijn huisbaas), dus toen ben ik ff met die auto van die huisbaas naar mijn broers huis gereden, want die auto moest uiteraard ook terug.
Ja joh, ik boek al zo een jaar hard rond ... heel af en toequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan autorijden![]()
![]()
Om even terug te komen op je eerdere vragen, mijn dag was redleijk, vannacht was tof. Matrixx Nijmegen is echt leuk. Er was 80-90's party met Gerard Joling en GordonWe moesten alleen vroeg op weer en ben de hele dag brak daardoor
En jij? Op je tong gebeten? Das dom he
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En mijn tong doet nog steeds best pijn jaKusje erop??
![]()
Ik heb al drie jaar mn rijbewijs, maar rij ook zeldenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja joh, ik boek al zo een jaar hard rond ... heel af en toe![]()
Gerard Joling en Gordon in Matrixx?![]()
Vast gelachen of niet dan?
En mijn tong doet nog steeds best pijn jaKusje erop??
![]()
te laat pauperquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb al drie jaar mn rijbewijs, maar rij ook zeldenGister idd heel hard gelachen, stelletje valse nichten met zn tweeen
![]()
Kusje erop? Aber natürlich
14.gifquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja lach maar... Ik zeg alleen, wie het laatst lacht, lacht het best
Ik lach inderdaad altijd het best, incl. van mijn bed af vallen enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja lach maar... Ik zeg alleen, wie het laatst lacht, lacht het best
Je bent ook zo wild in bedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik lach inderdaad altijd het best, incl. van mijn bed af vallen enzo.![]()
Roy! gedraag je!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent ook zo wild in bed![]()
/carequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Thomper het volgende:
PHOENIX WRIGHT 2 EN 3 NAAR MOBIELTJES EN DUS WELLICHT/MISSCHIEN/ZEKER OOK NAAR DE DS
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent ook zo wild in bed![]()
Sorry, lukt niet. Ben namelijk Idols ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:30 schreef mordradead het volgende:
Wil iedereen zich GODVERDOMME even normaal gedragen? Bij voorbaat dank.
kut progamma, slotjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sorry, lukt niet. Ben namelijk Idols ook aan het kijken
Je kan ook gewoon zelf weggaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Waar is Chanty?
Het niveau moet omhoog
Dan wordt het niveau nog lager.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zelf weggaan
Ik ben er alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:38 schreef Tomasso het volgende:
Waar is Chanty?
Het niveau moet omhoog
Nee sorry, ik ga Idols kijken vanaf de bankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben er alEnne Roy, jij kunt mij vast wel vertellen wie die bronnen zijn, toch?
![]()
Chantyyyyyyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ben er alEnne Roy, jij kunt mij vast wel vertellen wie die bronnen zijn, toch?
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga Idols kijken vanaf de bank
* Tomasso kijkt in Roy's profiel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga Idols kijken vanaf de bank
Nee precies, want ik kijk het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
* Tomasso kijkt in Roy's profiel.
Er staat toch echt dat je een man bent
Niet dat alle vrouwen naar idols kijken ofzo...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee precies, want ik kijk het niet![]()
Like duh.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:56 schreef mordradead het volgende:
Tomasso, wil je vanavond niet samen met Chanty naar de film?
Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef mordradead het volgende:
[..]
Kom dan om 22:00 uur met Feyenoord sjaal naar de Pathe bioscoop.
Alleen al de manier hoe je het beschrijft..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Daar staat dan een dame met bril op jou te wachten die jou geblinddoekt naar de prive zaal zal brengen alwaar jij op Chanty zult kunnen wachten.
LET OP!!!1!!! DIT IS GEEN HOAX!!!!!1
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef mordradead het volgende:
Daar staat dan een dame met bril op jou te wachten die jou geblinddoekt naar de prive zaal zal brengen alwaar jij op Chanty zult kunnen wachten.
LET OP!!!1!!! DIT IS GEEN HOAX!!!!!1
Die 2 heb ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar geen Phoenix Wright of Ouendan?
Utrecht zeg ik je..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Tomasso het volgende:
Maar wanneer komt die GAM-meet er nou eens van?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Of ga ik het zeggen..?ja ik ga het zeggen!11!!
![]()
Amsterdam
Weet ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat ben je ook heerlijk voorspelbaar.![]()
Nee, maar echt... Ik heb niks tegen Rotterdam het is allen heel erg ver reizen voor mij.quote:
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nee, maar echt... Ik heb niks tegen Rotterdam het is allen heel erg ver reizen voor mij.Utrecht ligt ongeveer in het midden van het land, dus waarom niet?
quote:
Anderen als in andere slowchatters of als in andere GAM-bezoekers?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:28 schreef King_of_cubes het volgende:
Lijkt me erg leuk. Maar dan moet je ook de anderen mee hebben.
Met de toffe mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Met wie wil je meeten? GAM SC of met de bekendste figuren uit GAM?
Naja ik zou zeggen vraag het hun.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met de toffe mensen
Vooral SC-ers dus
Ja, als ik een topic open komen er ook allemaal onbekende en niet aardige mensen enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Naja ik zou zeggen vraag het hun.Doe een mailtje opstellen of open een topic ofzo.
Doe een mailtje schrijven dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, als ik een topic open komen er ook allemaal onbekende en niet aardige mensen enzo
Ik ga er morgenochtend/avond/maandagochtend aan beginnen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:41 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Doe een mailtje schrijven dan.![]()
Daar houd ik je aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga er morgenochtend/avond/maandagochtend aan beginnen dan.
Behalve dat er niemand in zuidelijk Limburg, zuidelijk Zeeland en noordelijk Friesland/Drenthe/Groningen woont (op Mmarsu naquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nee, maar echt... Ik heb niks tegen Rotterdam het is allen heel erg ver reizen voor mij.Utrecht ligt ongeveer in het midden van het land, dus waarom niet?
Dat zeg ik. Hup, allemaal naar Utrecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dat er niemand in zuidelijk Limburg, zuidelijk Zeeland en noordelijk Friesland/Drenthe/Groningen woont (op Mmarsu na) heb je idd gelijk.
Hihihihi, meppo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Meppo het volgende:
Bernie hier![]()
O*O
O*O *O
!!!!!!!11111
Meppo ( die naam) is nu mario dancing stage aan het doen
![]()
Een sportieve zaterdagavond![]()
Nog niks over gehoordquote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeg Bernie hoe staat het nu met je DS?
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga zo mijn GBA en PS2 weer eens veilig stellen, mijn neefjes komen blijkbaar op bezoek.![]()
Begrijpelijk. Ik leef met je mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord
Ik mis mijn tweeschermige vriend![]()
![]()
JAHquote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik leef met je mee.![]()
![]()
Dan heb jij heel wat op te bergen of niet soms? Kijk, bij mij mogen ze er gerust op spelen, maar ze worden te fanatiek en dan hoor ik bijv. de controllers al krakenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
Zo grappig is dat niet...ik doe hetzelfde
Onbekendquote:Op zondag 19 februari 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lach maar, lach maar..![]()
Wanneer kon jij je DS terugkrijgen of is dat onbekend?
Uiteraard, je mag eigenlijk niks anders verwachten he.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
..natuurlijk een persoonlijk telefoontje van Iwata![]()
Controllers opruimen is vaak genoeg , en een film opzetten en het is klaar, gelukkig heb ik maar 1 nichtje die er nu nog fanatiek mee bezig wilt zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 12:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan heb jij heel wat op te bergen of niet soms? Kijk, bij mij mogen ze er gerust op spelen, maar ze worden te fanatiek en dan hoor ik bijv. de controllers al kraken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |