Nee hoor, mijn baas is best aardig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Maar peri, zijn het bij jouw albert heijn ook zulke slavendrijvers?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar wie moet dan tegengas geven? Laat je ons over aan MMaRsu?![]()
Kutquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
ik heb even een kleine aanpassing gedaan: er stond De X is van Xylofoon, dat is een instrument dat Frankenstein bespeelt. Ik heb er even een i tussengezet, die fout irriteerde me een beetjequote:
En je wilt niet weten wat Daggla allemaal gebruikte.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef Frankeinstein het volgende:
roken al onze mods wiet? Het gaat slecht goed met GAM![]()
Thank youquote:
Like duh.quote:Ik heb vandaag ook een aardige cijferlijst gekregen, eindexamen wordt koekie.
Daggla gebruikt nog steeds, die gozer slaat me een wartaal uit zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
En je wilt niet weten wat Daggla allemaal gebruikte.
Volgens mij hebben de GAM mods altijd al wiet gerookt.
Daggla is tof (maar hij gebruikt volgens mij wel nog steeds jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daggla gebruikt nog steeds, die gozer slaat me een wartaal uit zeg. Als we het over dezelfde hebben iig.
Neen, GAM mods zijn gewoon altijd relaxte lui.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Frankeinstein het volgende:
je voelt het dus meer als je plicht als GAM mod?
Hard werken aan school dit weekendquote:
Goeie planning gehad zo te lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet dus, met 5 andere, de hoogteroerbesturing van 3 vliegtuigen onderzoeken, er een A4 schets van maken, verschillen aanwijzen etc. En Pakket van Eisen en functieblokdiagram is al bijna af, dus dat scheelt. Bijna, op mijn deel dan na he. Ik mag ff alle regels van instanties gaan doorspitten zoeken naar eisen die ze stellen aan zo'n ding.
Dit was de best denkbare planning. Ook de beste planning die we konden maken dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Goeie planning gehad zo te lezen.![]()
quote:
Ik niet, ik kan alles.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]!
Wacht maar tot jij een studie volgt, dus ook echt onderwijs doet. Zonder loop je vast, dood en ga je eraan als je niet oppast.
Ben je alweer stoned?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan alles.
(En nu kan je zeggen dat het niet zo is, maar het is lekker toch wel zo)
Jeetje. Drukke zooi dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dit was de best denkbare planning. Ook de beste planning die we konden maken dus.
120 uur met 6 personen is het minimale wat we de komende weken zullen besteden aan het project. 120 uur per week dus. 20 uur per persoon per week. Naast de andere activiteiten van school, reistijd en je eigen leven.quote:
Nee, nog niet, zit wel aan het bier, LOL.quote:
Verkeerde keuze gemaakt qua vraag stellenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, nog niet, zit wel aan het bier, LOL.![]()
Maar jij kan helemaal niet schilderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding]
Ik ga vanavond zoiets bouwen (misschien iets kleiner), vriend van me is gisteren 18 geworden, moeten we vieren.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef mordradead het volgende:
verkapt wiet topic
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij kan helemaal niet schilderen.![]()
Gewoon. Noemenswaardig wereldnieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef peristilius het volgende:
Wat is er trouwens met een broertje van Xren?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:32 schreef peristilius het volgende:Vakantie.
Morgen Noorwegen, snowboarden.
Kijk zo zie ik dat graagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Chanty87 het volgende:
Waarom gaat iedereen op wintersportGeef mij maar zon en een zwembad.
Ja goed hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:53 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgenik sta weer in de op!!!111
Yup.quote:
Dank je, ik zal een beetje voorzichtig doen, maar vooral veel hoog vliegen en hard op mijn bek gaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:58 schreef philipnorth het volgende:
doei Peri, veel plezier, doe voorzichtig enzo
Ga jij nou maar je snor scherenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:54 schreef Thomper het volgende:
Tomasso haat Paul de Leeuw en Adje en de Zingende Decoupeerzagen.
Boem is ho, tuut, tuut
That's the spiritquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:02 schreef peristilius het volgende:
Dank je, ik zal een beetje voorzichtig doen, maar vooral veel hoog vliegen en hard op mijn bek gaan.
Ben je nou nog niet weg?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:12 schreef peristilius het volgende:
* peristilius gaat naar schiphol
Ster... Doe eens niet ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:06 schreef Thomper het volgende:
[12:02] <Thomper> Hebt u een eigen huis
[12:02] <Thomper> Leen dan via postkrediet
[12:02] <Thomper> Kijk wat een goedkope lening
[12:03] <Thomper> POSTKREDIET U BIEEEEDT
[12:03] <Thomper> [sax-solo]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ster... Doe eens niet ofzo. Tyfus postkrediet en al die andere pleurisleningbedrijvenreclame's. Die mensen die de reclames zijn nog 100 keer erger.
Dus je vindt die reclames tof, je zegt de hele tijd iets met boem en ho en tuut en je nog meer van dat soort gekke dingen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:20 schreef Thomper het volgende:
[..]Ik moet er altijd zo om lachen als ik weer de Leen van Frisia of Postkrediet-riedeltjes zie.
Postkantoor sluit over 20 minuten, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:29 schreef Tomasso het volgende:
En ow ja, je hebt me nog een stuk of 45 keer voorgelogen dat je het pakje verstuurd had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |