Alzheimerlijderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Die fietspad? Het was zeker een allochtoon![]()
.
Het eerste waar ik aan dacht na het lezen van die zin.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
Die fietspad? Het was zeker een allochtoon![]()
.
Ik zeg maar zo: lees de OP.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:29 schreef MrBean het volgende:
Je hebt zeg maar die opa om ver gereden.
Dat jij nou hele dagen thuis zit niets te doen wil niet zeggen dat andere mensen niets meemaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef JohanV. het volgende:
Wat een lulverhaal.
Is echt waar hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef JohanV. het volgende:
Wat een lulverhaal.
Vind je?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:09 schreef PDOA het volgende:
Je had die ouwe een klap op zijn rimpelhoofd moeten verkopen!
Ja. Niks geen melij. Gewoon m'n pipa pakken en neersteken JE WEET SWAAAAAquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tuurlijk, die ouwe lijer lokt het zelf uit. Lijkt mij zinvol geweld dus.
Ah, ok. Bij Centraal kan ik me e rnl. iets bij voorstellen. Als ik op de fiets er naartoe ga moet ik ook iedere keer kijken hoe het fort die keer ingenomen moet worden.quote:
Neersteken met een pipa?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:26 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja. Niks geen melij. Gewoon m'n pipa pakken en neersteken JE WEET SWAAAAA
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef JohanV. het volgende:
Wat een lulverhaal.
Dat is gevaarlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef Montov het volgende:
Gelijk uitzuigen is mijn credo. En gebruik de volgende keer dit
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jemig, dit kan zo niet he... Waar blijft de Paint-schets om de situatie te verduidelijken?![]()
Jajajja jajaablalablbbadbdbalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef KonnieKipke het volgende:
Op die foto reed je nog niet op het fietspad, je had dus moeten lopen. Opa had je niet moeten prikken, maar had wel gelijk.
Kom je nu al achter..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Koewam het volgende:
Eigenlijk moest ik gewoon neervallen. Heb een nieuwe fiets nodig weet je.
Maar wat doe jij? Jij roept 'het niet sloan he', en opent er een topic over op fok.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Koewam het volgende:
Eigenlijk moest ik gewoon neervallen. Heb een nieuwe fiets nodig weet je.
Oei, ja. Ik was een paar jaar terug onze hond aan het uitlaten, begint dat beest voor het poepveldje (:') ) opeens naar een andere hond te blaffen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
ik heb het een keer in de bus gehad. Zit ik met mijn voeten op de bank komt er een ouwe man aan en die gaat me toch opeens schreeuwen en slaat hart met die stok tegen mijn benen. (wandel stok ) Dus ik zeg van, HEY anders doe je effe normaal achterlijke mogo. Dat je het er niet mee eens ben da ik zo zit is prima maar niet meteen gaan slaan achterlijke mogol.
Gaat hij weer slaan en hard ook he dus ik pak die stok af uit een reactie en flikkert dat ding zo naar buiten.
toen ontplofte hij meteen. Hij wilde me gewoon aanvallen de gek. Spoorde echt niet.
Ik lachtequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef BrauN het volgende:
Ik liep eerst ook op straat hè. Stootte ik tegen een opa aan. Zegtie: "Kijk eens uit jong.". Ik greep mijn vlindermes en stak 'm helemaal dood man. Dat was nog eens lachen.
Vroeger deden we dat allemaal, BrauN.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef BrauN het volgende:
Ik liep eerst ook op straat hè. Stootte ik tegen een opa aan. Zegtie: "Kijk eens uit jong.". Ik greep mijn vlindermes en stak 'm helemaal dood man. Dat was nog eens lachen.
Tjah, je hebt ookal hangbejaarden.quote:
JA DIE FIETSPAD IS VOOR JOU JA!!!". Waar slaat dat nou op.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef Koewam het volgende:
Vandaag ging ik op de fiets naar het treinstation. De fietsenstalling staat op de stoep. Ik fiets langs de fietsenstalling (om een plekje te zoeken). Niks aan de hand zou je zeggen.
Ik fietste een meter langs een bejaard paartje. Niks aan de hand zou je zeggen.
Toen gebeurde er iets geks.
Die opa had een paraplu in z'n handen met zo'n punt eraan. Zoiets:
[afbeelding]
Hij richtte z'n paraplu op me en begon me in m'n zij te porren en te schreeuwen: "JA DIE FIETSPAD IS VOOR JOU JA!!!".Er was helegaar geen fietspad meer. Ik riep toen terug:"Het nie sloan, hè!". Ik kan niet boos worden snapje!
Nougoed, volgens mij was die man dement of zo, want z'n vrouw moest die heer bedaren en z'n mond stond open.
Einde mededeling.
Ja das wel zo, ze kunne tegewoordig wel veel te klagen over "de Jeugd"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:24 schreef ook_gek het volgende:
ik heb het een keer in de bus gehad. Zit ik met mijn voeten op de bank komt er een ouwe man aan en die gaat me toch opeens schreeuwen en slaat hart met die stok tegen mijn benen. (wandel stok ) Dus ik zeg van, HEY anders doe je effe normaal achterlijke mogo. Dat je het er niet mee eens ben da ik zo zit is prima maar niet meteen gaan slaan achterlijke mogol.
Gaat hij weer slaan en hard ook he dus ik pak die stok af uit een reactie en flikkert dat ding zo naar buiten.
toen ontplofte hij meteen. Hij wilde me gewoon aanvallen de gek. Spoorde echt niet.
een kooi!!!!:D:D:D:DDquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef Koewam het volgende:
Die opa had een paraplu in z'n handen met zo'n punt eraan. Zoiets:
[afbeelding]
Ja. Maar niet neer.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
Werd je nu gestoken ofnie?
Noobquote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef visionnaire het volgende:
[..]
een kooi!!!!:D:D:D:DD:D:D
:D
:D :!!!::D:D
!:! einz einz
Ja iig welquote:Op zondag 19 februari 2006 16:24 schreef Koewam het volgende:
[..]
Topic openen op Fok!. Da's toch praktisch hetzelfde?
Al was het alleen maar omdat je niet weet wat ze nou weer hebben opengebrokenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:28 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok. Bij Centraal kan ik me e rnl. iets bij voorstellen. Als ik op de fiets er naartoe ga moet ik ook iedere keer kijken hoe het fort die keer ingenomen moet worden.
Dat gescheld mag achterwege blijven, ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je vooral mee gaan doen, koe![]()
Gelukkig worden er niet vaak lulverhalen gepost in KLBquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:55 schreef JohanV. het volgende:
Wat een lulverhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |