Dankjewel, denk dat ik verder niet veel op de krukken ga lopen, maar had het wel even nodig voor mijn werk. Maar je hebt wel gelijk, hoe vaak ik normaal wel niet naar de printer loop, nu kon ik t gewoon niet opbrengen na 2 keerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Met krukken lopen gaat idd niet vanzelf. De grotere afstanden vallen op eens heel erg tegen.
Veel sterkte Melis.
Het is dan ook een aardig stuk lopen. Ik vind het nog aardig knap.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef PhaE het volgende:
Net 2 uur en 45 minuten gedaan over Baarn --> Amsterdam --> Apeldoorn..
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
ik loop helemaal niet mank vandaag
Dat valt dan weer mee, die van mij waren niet zo lief . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef melismay het volgende:
Ik heb amper gelopen op mijn werk hoor, miijn collega's waren heel lief voor me![]()
Voor die printer kan m'n werkgever evt. wat voor regelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Dankjewel, denk dat ik verder niet veel op de krukken ga lopen, maar had het wel even nodig voor mijn werk. Maar je hebt wel gelijk, hoe vaak ik normaal wel niet naar de printer loop, nu kon ik t gewoon niet opbrengen na 2 keer
Dan had jij het topic moeten vollullen . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Iets met Wild Horses in de titel was tof geweest.
Ik wel . . .quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
ik loop helemaal niet mank vandaag![]()
The Stones staan in mijn titel. Niemand wil echter posten in mijn topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Q. het volgende:
Iets met Wild Horses in de titel was tof geweest.
Dat ging zo moeilijk, normaal steun ik altijd op dat been als we tegen de kopieermachine aanstaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:57 schreef Q. het volgende:
Waren ze lief in de kopieer-ruimte, Melis?
Dan moet jouw werkgever dat maar even regelen met de mijnequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Breetai het volgende:
[..]
Voor die printer kan m'n werkgever evt. wat voor regelen.
Maar het valt idd wel heel snel op dat je iets doet met de ledematen die pijn lijden.
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ging zo moeilijk, normaal steun ik altijd op dat been als we tegen de kopieermachine aanstaan
Ja dat leverde de vorige keer nogal wat problemen op, nadat de printjes per ongeluk verspreid warenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?
Q en zijn goede ideeen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan toch prima op dat apparaat liggen?
Dat werkt alleen als het papier op is hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja dat leverde de vorige keer nogal wat problemen op, nadat de printjes per ongeluk verspreid waren
Ja, dat was een beetje jammer dat het net was aangevuldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als het papier op is hoor.
Jij bent de laatste tijd best labiel, nietwaar?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef Tranceptor het volgende:
Ophoeren!
Het is maar wat je labiel noemt en hoe serieus je alles neemt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij bent de laatste tijd best labiel, nietwaar?
Ga je ook naar Tivoli volgende week?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Drum en Bass is trouwens echt
volgende week drum n bass in de tivoli? wie wat waar hoe laat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je ook naar Tivoli volgende week?![]()
Zit nog niet in de planning, maar wie weetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je ook naar Tivoli volgende week?![]()
Ik ben er.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
volgende week drum n bass in de tivoli? wie wat waar hoe laat?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef Twisted_fok het volgende:
volgende week drum n bass in de tivoli? wie wat waar hoe laat?
Vroeger altijd naar Red Zone in de Effenaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tivoli... drum 'n bass
.
De herinneringen...
Bijna tien jaar terug Mickey Finn/Urban Takeover/Aphrodite.
De tijd vliegt.
We gaan je missen.quote:
De Helling schijnt wel vrij dichtbij mn nieuwe casa te zitten. Ik ga er eens even over nadenken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We gaan je missen.![]()
Tivoli de Helling.![]()
In Oudegracht komen the Magic Numbers, op zich ook niet gek.
Ik hoor nu voor het eerst het nr The Evil Needle, weer een geniaal nrquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb alles van ze zo'n beetje, best wel 'Geile Scheisse'![]()
Doe maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:33 schreef petitlapin2 het volgende:
thunderchild, wat je een tijdje geleden vroeg ... ik heb nog geen fotos gepost, nee, dat doe ik ook niet, maar ik kan ze sturen naar het mailadres dat in je profiel staat ?
Vanavond een paar gasten van Red Zone in de Bakkerij op Stratums. Binnenkort ook weer in de Effenaar. Dat ga ik vanavond toch wel ff uitchecken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Vroeger altijd naar Red Zone in de Effenaar.
4 maart:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:58 schreef Breetai het volgende:
Vanavond een paar gasten van Red Zone in de Bakkerij op Stratums. Binnenkort ook weer in de Effenaar.
http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=257quote:Vanavond presenteert Red Zone twee van de belangrijkste vernieuwers in de hedendaagse drum 'n bass : Marcus Intalex en D-Bridge.
Ik blijf tekeer gaan. Al heb al veel te lang niet meer naar een DnB party geweest. 4 maart staat nu ook bij mij genoteerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
4 maart:
* Noteert in agenda . Ken Red Zone's stal niet, maar vernieuwend is altijd goed.
Er zijn ook leuke spelletjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Spelletjes zijn altijd irritant.
Er zijn goede kutspelletjes!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Spelletjes zijn altijd irritant.
PL!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:33 schreef petitlapin2 het volgende:
thunderchild, wat je een tijdje geleden vroeg ... ik heb nog geen fotos gepost, nee, dat doe ik ook niet, maar ik kan ze sturen naar het mailadres dat in je profiel staat ?
Wat doe je allemaal door de week joh, dat je in het weekend zo moe bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
ik weet morgen pas of ik uberhaupt fit genoeg ben om mn huis uit te gaan.![]()
Dat heet Pfeifferquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal door de week joh, dat je in het weekend zo moe bent
Well excuse me for not being psychicquote:
Wat heeft jouw gekheid er mee te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Well excuse me for not being psychic![]()
Pfeiffer gaat nu ook al via internet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm drie mensen die hier weleens komen hebben allemaal Pfeifer. Toeval?
I don't think so.![]()
Drie mensen die elkaar irl kennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:14 schreef Breetai het volgende:
[..]
Pfeiffer gaat nu ook al via internet?
Ik mag hopen dat ze genoeg douchedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah jij houdt van in andermans zaad roeren?![]()
One way to find outquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze genoeg douched.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Officieel ben ik pas jarig om 11:58, dus tot die tijd wil ik er niet aan denken dat ik jarig ben
Ah nee, mental imagequote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nog 2 uurtjes en toen ploepte je moeder jou eruit 24 jaar geleden:P
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag is het mijn 24e verjaardag![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En ik moet werken
Jij gaat naar Metallica?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:24 schreef Litpho het volgende:
Een vloek aan het adres van Ticketservice en Metallicafans. Het koste me twintig minuten om erdoor te komen.
Nee. Vandaar die vloekquote:
Je weet dat hij de 11e geen concert geeft in Nederland toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:31 schreef Q. het volgende:
Mijn ouders gaan ook naar John Fogerty, maar dan de 11e. Heb ik kaartje voor gehaald..
Beterschap!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:33 schreef Twisted_fok het volgende:
en ik ga toch maar weer baar bed.![]()
Je schrijft zelfs verkouden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:33 schreef Twisted_fok het volgende:
hey twisted, ik weet niet zoveel over pfeiffer, maar hoe heb je het opgelopen en hoe lang heb je het al. En zijn er nog andere symptomen buiten moeheid ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Ga van vibri jatten, die heeft mooierequote:
Thanks allemaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Heb je al gebak gehaald voor de collega's?
Gefeliciteerd Bttd!!!!! Maak er een leuk feestje van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 07:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
En ik moet werken
lala dat is vlak bij miiiijjj!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:05 schreef nixxx het volgende:
Zo .. toch nog wilde plannen voor in het weekend![]()
met een paar vrienden naar een concert in Turnhout![]()
![]()
![]()
* nixxx zin heeft
pfeiffer kan leiden tot chronische vermoeidheidquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hey twisted, ik weet niet zoveel over pfeiffer, maar hoe heb je het opgelopen en hoe lang heb je het al. En zijn er nog andere symptomen buiten moeheid ?
het lijkt met echt kut, doet me wat denken aan het chronisch vermoeidheidssyndroom.
is het niet moeilijk met je studies ook ?
Ik heb geen pfeiffer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmmm drie mensen die hier weleens komen hebben allemaal Pfeifer. Toeval?
I don't think so.![]()
Wow, dat is wel interessant. Hoe kwam het dat het overging, of heeft ze het uberhaupt nooit gehad denk je?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:40 schreef Q. het volgende:
Mijn zusje heeft ook jarenlang chronisch vermoeiheidssyndroom gehad, maar dat was plotseling van de ene op de andere dag over.
Zorg dat je de volgende opent en doe je bestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef JoeyT het volgende:
Joey wilt mooie lijstjes in de OP
Je kunt wel zoveel willenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:46 schreef JoeyT het volgende:
Joey wilt mooie lijstjes in de OP
You CAN always get what you wantquote:
blehhh zelf openenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Zorg dat je de volgende opent en doe je best
Geen geld voor verwarming?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Tralalalie.
Lang leve de rivierenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:14 schreef liefie_ het volgende:
en over 6 dagen is het carnavaaaaaaaaaaal![]()
je bent een beetje fok-verslaafdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Aantal posts: 372 (gemiddeld 84 per dag)
Gelukkig ben ik niet verslaafd.
9515 (14 per dag)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent een beetje fok-verslaafd
17934 (gemiddeld 18 per dag)
Hij leeft nogquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:52 schreef QyRoZ het volgende:
119605 (gemiddeld 61 per dag)
Mensen die een andere nick nemenquote:
Ik ontken alles. There is no spoon. Nee, serieus. Ik ben ze allemaal kwijt.quote:
Mensen die een andere nick nemen is tot daaraantoe.quote:
Nog even en hij heeft een neukerdje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef Q. het volgende:
Wat heb je met BttD gedaan?
Hebben klonen ook neukertjes?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft een neukerdje.
Volgens mij is z'n account gekaaptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:35 schreef Q. het volgende:
Wat heb je met BttD gedaan?
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En hebben neukertjes ook klonen?![]()
Laten we het hopen voor ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En hebben die klonen dan ook weer neukertjes?
Was je daar nog niet achter?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus fok! is eigenlijk gewoon 1 groot orgie.![]()
Wat zuur dat ze juist jou genomen hebben om als 'spek&bonen' te fungeren. Echt zuur dat jij dan niet mee mag doen.quote:
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat zuur dat ze juist jou genomen hebben om als 'spek&bonen' te fungeren. Echt zuur dat jij dan niet mee mag doen.![]()
Zelfs je klonen zijn verslaafdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Aantal posts: 372 (gemiddeld 84 per dag)
Gelukkig ben ik niet verslaafd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:52 schreef QyRoZ het volgende:
119605 (gemiddeld veel te veel 61 per dag)
Zekersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En hebben neukertjes ook klonen?![]()
dus iedereen heeft hier gewoon sex behalve ik?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus fok! is eigenlijk gewoon 1 groot orgie.![]()
Ah, je bent een kloon van het neukertje van Ynske. Dat verklaart allesquote:
Die indruk wil iedereen graag wekken hiero.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dus iedereen heeft hier gewoon sex behalve ik?![]()
Ik heb je mijn lichaam aangeboden, maar helaas.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
![]()
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
![]()
ow dan lette ik even niet op denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb je mijn lichaam aangeboden, maar helaas.
Je hebt je kans verspeeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow dan lette ik even niet op denk ik![]()
Nieuwswaarde 0quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:59 schreef liefie_ het volgende:
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
ohja en gefeliciteerd met je verjaardag bttd
Laten we niet te hard van stapel lopen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft een neukerdje.
Gefeliciteerd nog hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Part of the weekend... never dies...
Ik ben er vantussen. Ik ga lekker naar het salsa feest![]()
![]()
Tot later allemaalDag
Want? Paar mp3tjes uitzoeken is toch zo gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:36 schreef Breetai het volgende:
Ik zit ff een nieuwe mp3 CD voor in de auto te knutselen
Duurt toch iets langer dan verwacht.
Hé gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik ga me maar eens gereedmaken voor het salsa feest![]()
He, jij hierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé gefeliciteerd!![]()
En veel plezier dan.
24, de jonge God!![]()
Te vaak zelfs,quote:
Jij hebt de weg naar je verslaving ook weer gevonden?quote:
Niet echt, alleen als ik me zwaar verveel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt de weg naar je verslaving ook weer gevonden?
Dat moet ik ook eens leren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar tijdens werktijd al zo goed als niet meer
Ik heb er wel zin in om volgend jaar weer eens te gaan. Alleen carnaval zonder alcohol zal wel bijzonder wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens leren.
Btw, carnaval:. Dat wordt weer 4 dagen onder mijn steen zitten
.
Je kunt dit jaar toch ook gaan,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in om volgend jaar weer eens te gaan. Alleen carnaval zonder alcohol zal wel bijzonder worden
Hier in de buurt bestaat carnaval niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je kunt dit jaar toch ook gaan,. Volgens mij is dat alleen uit te houden als je zo goed als van de wereld bent,
.
Uitzoeken, juiste naam geven, daarna de ogg'jes omzetten naar mp3 en alles op de goede plek zetten. Ik doe dat eigenlijk een beetje overdreven secuur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Paar mp3tjes uitzoeken is toch zo gedaan
Ah ok, dan duurt het lang ja. Zit nu ook mijn tags goed te zetten, nog maar 4000 te gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Uitzoeken, juiste naam geven, daarna de ogg'jes omzetten naar mp3 en alles op de goede plek zetten. Ik doe dat eigenlijk een beetje overdreven secuur.
Oh ja het moet ook nog op een schijfje passen.
Als ik alle tags goed wil zetten, dan schrijf ik wel een script in python om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ok, dan duurt het lang ja. Zit nu ook mijn tags goed te zetten, nog maar 4000 te gaan
Phython? Shell Hacks? Gelukkig snap ik dat ook. Niet dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Breetai het volgende:
[..]
Als ik alle tags goed wil zetten, dan schrijf ik wel een script in python om dat voor elkaar te krijgen.
Voorlopig red ik me nog met een paar aardige shell hacks. Al kom ik wel een paar leuke uitdagingen tegen.
Het is een nerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Phython? Shell Hacks? Gelukkig snap ik dat ook. Niet dus
Gewoon lekker tags goed zetten en meteen de bagger eruit gooien.
Mensen met een sociaal leven praten uberhaupt niet over UNIX e.d.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een nerd.
Die praten alleen over UNIX.
Ik heb een sociaal leven en moet er regelmatig over praten hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven praten uberhaupt niet over UNIX e.d.![]()
Ik verbeter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb een sociaal leven en moet er regelmatig over praten hoor.
Ik heb geen excuus nodig om de vrouw van de buurman te neuken. Zij heeft er jammer genoeg wel eentje voor nodig. Van de zomer kom ik nog wel in het noorden langs.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Tranceptor het volgende:
Carnaval is voor zuiderlingen die een excuus nodig hebben om het op een zuipen te hebben. Wij in het noorden hebben helemaal geen excuses nodig om te zuipen en de vrouw van de buurman te neuken.
Dan doe je toch iets fout.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig om de vrouw van de buurman te neuken. Zij heeft er jammer genoeg wel eentje voor nodig.
Ik ben deze zomer in zuidelijke richting vertrokken en ook hier moeten de glazen leeg en weer bijgevuld worden, dusquote:Van de zomer kom ik nog wel in het noorden langs.
Jij kent overduidelijk geen of zeer weinig zuiderlingen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Tranceptor het volgende:
Carnaval is voor zuiderlingen die een excuus nodig hebben om het op een zuipen te hebben. Wij in het noorden hebben helemaal geen excuses nodig om te zuipen en de vrouw van de buurman te neuken.
Verhip!, Dat gebeurt dan zo ineens hé.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
Zo nieuwe dag nieuwe kansen
En dat al bijna 10 minquote:Op zondag 19 februari 2006 00:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip!, Dat gebeurt dan zo ineens hé.
Ik ken er eerlijk gezegd een paar teveel. We hebben hier ook domme boeren, maar die blijven waar ze wonen in de stamkroeg of doen bepaalde tenten aan. Dat is veel beter geregeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij kent overduidelijk geen of zeer weinig zuiderlingen,.
Ik neem aan dat je wel enigzins op de hoogte bent van de frequente alcohol consumptie van betreffende boeren?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken er eerlijk gezegd een paar teveel. We hebben hier ook domme boeren, maar die blijven waar ze wonen in de stamkroeg of doen bepaalde tenten aan. Dat is veel beter geregeld.![]()
Smakelijk!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:16 schreef Anthraxx het volgende:
zo, even een whisky en dan lekker slapen![]()
'Echt maar één biertje teveel gisteravond man! Waar waren we ook alweer?'quote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel enigzins op de hoogte bent van de frequente alcohol consumptie van betreffende boeren?
Ja bij jou welquote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
Nee joh, duurt nog uren voordat de nieuwe dag weer begint hoor
Verwacht jij dan dat ie binnen de komende 23 uur begint?quote:
Elk uur weer begint er egens op aarde een nieuwe dagquote:Op zondag 19 februari 2006 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht jij dan dat ie binnen de komende 23 uur begint?
sommige mensen verkleden heel erg (limburg meer dan brabant geloof ik) bv mn oom was een keer batman (bedman) met een matras op zn rug...quote:Op zondag 19 februari 2006 10:34 schreef JoeyT het volgende:
Joey heeft koffie en zit te twijfelen of hij carnaval gaat vieren.
Is verkleden eigenlijk een must?
Zo ja, kan je als westerling verkleed gaan?
Jullie vieren toch het feit dat de mens van vier poten op twee poten gingen lopen?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:30 schreef liefie_ het volgende:
echt he wat zitten jullie nu ammel te zeuren dat het een excuus is om te zuipen...
we zuipen normaal ook wel hoor
alleen carnaval bestaat toevallig al 100.000.000 jaar en nou dan mogen we ook 6 dagen zuipen
en dan zeg ik nietnee dankje want ik doe het liever op een andere dag als het geen carnaval heet...
koekwauzen
quote:Op zondag 19 februari 2006 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie vieren toch het feit dat de mens van vier poten op twee poten gingen lopen?
Joey wilt dus geen kroontje, toverstafje,vleugeltjes en al helemaal geen rokje...quote:Op zondag 19 februari 2006 10:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sommige mensen verkleden heel erg (limburg meer dan brabant geloof ik) bv mn oom was een keer batman (bedman) met een matras op zn rug...
maar er zijn ook mensen die alleen een gekke hoed op zetten of zo hoor...
je hoeft niet iets te zijn... ik heb vaak gewoon een kroontje op, toverstafje.. eventueel vleugeltjes en klaar
leuk rokje leuk shirtje en ik vind het wel best
en ik denk dat het nog kei grappig gevonden word als je zegt ik ben als westerling of zoiets
wil je iets stoerdersquote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Joey wilt dus geen kroontje, toverstafje,vleugeltjes en al helemaal geen rokje...
Kzal t wel ff aan die brabo's waar k door uitgenodigd ben vragen.
Waar gaan jullie t vieren?
Schijnt makkelijk te scoren zijn in Tilburg... Klopt dat?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wil je iets stoerders
had jou wel in een rokje willen zien hoor![]()
ik ga in tilburgen een dagje in mn dorpje... de dag van de optocht en zo
ik zeg elk jaar dat ik dan s avonds weer naar tilburg ga... maar uit de praktijk blijkt dat ik tegen etenstijd al niet meer zo in staat ben ergens heen te gaan haha
echt waar?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Schijnt makkelijk te scoren zijn in Tilburg... Klopt dat?![]()
Naja als t zoals Breda is... Zelfde als slapend rijk wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt waar?
ik zou het niet wetenben erg braaf
naja ik kan t ook niet zo goed vergelijken hequote:Op zondag 19 februari 2006 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja als t zoals Breda is... Zelfde als slapend rijk worden![]()
Brabant, waar de mannen hun broek zo hoog mogelijk optrekken![]()
En wij moeten geloven dat jij erg braaf bent?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt waar?
ik zou het niet wetenben erg braaf
jaquote:Op zondag 19 februari 2006 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat jij erg braaf bent?
Voor een jongen is t ook niet zo lastig hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja ik kan t ook niet zo goed vergelijken he
en ik ben een meisje
volgens mij is het dan een stuk makkelijker om te scoren om het zo maar te zeggen
maar misschien heb je wel gelijk ja...
ik bedoel als je als meisje perse iemand mee wil nemen aan t eind van de avond is dat niet zo moeilijk
maja dat zal in andere steden ook wel zo zijn lijkt me
Dit komt niet erg overtuigend over.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
ik zie ook weinig reden om dat niet te geloven!!
eerst zuigen, dan gelovenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja
ik zie ook weinig reden om dat niet te geloven!!
Maar vrouwen zullen dat ook wel hebben, dat ze niet zomaar mee gaan met mannen die hun type niet zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor een jongen is t ook niet zo lastig hoor.
t gaat erom dat je met een jongen/meisje meegaat die aan je eisen voldoet. Als jij naar me toekomt en vraagt of ik met je mee ga en je bent mn type niet, dan ga ik toch echt niet mee. Ik denk idd dat meisjes eerder een jongen meekrijgen, maar een leuke jongen schaarser is dan een leuk meisje.
ja dromquote:Op zondag 19 februari 2006 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor een jongen is t ook niet zo lastig hoor.
t gaat erom dat je met een jongen/meisje meegaat die aan je eisen voldoet. Als jij naar me toekomt en vraagt of ik met je mee ga en je bent mn type niet, dan ga ik toch echt niet mee. Ik denk idd dat meisjes eerder een jongen meekrijgen, maar een leuke jongen schaarser is dan een leuk meisje.
Daarom zeg ik dat een leuke jongen schaarser is dan een leuk meisjequote:Op zondag 19 februari 2006 10:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar vrouwen zullen dat ook wel hebben, dat ze niet zomaar mee gaan met mannen die hun type niet zijn.
Maar je hebt wel gelijk.
En, is er nog geneukt?quote:
Geneuktquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef JoeyT het volgende:
Geneukt, nu mn tel uitgezet en zal dr niet meer opbellen
![]()
Hele kleine reden die niemand zal begrijpen behalve ik. Misschien dat ik hm morgen weer aanzet maar kijk nog wel ff...quote:
Om op het onderwerp van CopyCat te blijven: Ga je vandaag nog door iemand vrijwillig uitgekleed worden?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:35 schreef liefie_ het volgende:
sow ik ben weer mooi en aangekleed...
volgens mij ben ik nog nooit zo vroeg op zondag vrijwillig aangekleed geweest! haha
quote:Op zondag 19 februari 2006 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om op het onderwerp van CopyCat te blijven: Ga je vandaag nog door iemand vrijwillig uitgekleed worden?
Heb je al een vrijwilliger gevonden?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop het
maja er zijn volgens mij weinig dagen waarop ik dat niet hoop
dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:
Onontbeerlijk inderdaad!quote:
Ik vat het maar op al een ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet![]()
of voor mij een weet en voor jou een vraag?
ik weet niet meer hoe dat ding ging...
naja je snapt m wel![]()
wil nog wel iets van mn sexleven een tikje geheim houden
:|quote:
We kleffen 'm nog wel ff vol voor we gaan neuken, ok?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef vibri het volgende:
Dit mag met recht een slowchat topic genoemd worden
Aan het enthousiasme te merken kan ik beter gaan Playstationnen...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef Frezer het volgende:
Hoi Kleffie en Beffie (en andere users).
Ik lees niet zo snel mee. Slow Reading hequote:Op zondag 19 februari 2006 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het enthousiasme te merken kan ik beter gaan Playstationnen...![]()
Hey, het is zondag ochtend he.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan het enthousiasme te merken kan ik beter gaan Playstationnen...![]()
Mag ik dat afronden naar een 'come and get some'?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik lees niet zo snel mee. Slow Reading he
Ga jij dat monster nou maar eerst afmakenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik dat afronden naar een 'come and get some'?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 10:30 schreef liefie_ het volgende:
koekwauzen
wasdaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |