Omdat hij in het begin van het toernooi een geweldige topickeeper was. Veel wind uit de zeilen genomen, die gozer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Waarom is Lionhead eigenlijk bepalend?
niet echtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kom op jongens, die van Dundee is toch veel mooier dan die van Paris St. Germain?
En die van Rusland mooier dan Celtic.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kom op jongens, die van Dundee is toch veel mooier dan die van Paris St. Germain?
daar kon ik echt niet tussen kiezen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die van Rusland mooier dan Celtic.
Zo is het maar netquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:14 schreef Daniel.San het volgende:
zo gaaf om die logos te vergelijken, wereld topic![]()
Ik ga hier van blozenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Erg goed bezig Beschouw!
Mooi even de eindstand als (één-na-)laatste post van het vorige topic en een puike OP weer, hulde.
Hoe krijg je het ook voor elkaar om uitgerekend díe twee tegenover elkaar te zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
12-12. Spannend!
Stemmen kan nog.![]()
Gewoon eerlijk lotenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe krijg je het ook voor elkaar om uitgerekend díe twee tegenover elkaar te zetten.
Maakt ook geen kont uit he. Uiteindelijk is er één de beste. Ik vin het een goed initiatief.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hoe krijg je het ook voor elkaar om uitgerekend díe twee tegenover elkaar te zetten.
We hebben hiervoor al zo'n 137 tournaments gehad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef WeebI het volgende:
Wat komt er trouwens hierna?
Mooiste shirt heb ik wel meegemaakt, maar is er daarvoor al iets geweest?
beste linker centrale verdediger?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef WeebI het volgende:
Wat komt er trouwens hierna?
Gelukkig staat er geen enkele wedstrijd gelijk nu.....quote:Op zondag 19 februari 2006 15:55 schreef dndiek het volgende:
Wiens stem is de beslissende bij een gelijke stand, want Lionheaad heeft (nog) niet gestemd?
Ten eerste ben je te sloom en ten tweede heb je duidleijk geen smaakquote:
Ach, tel bij gelijke spelen gewoon mijn stemmen dubbelquote:Op zondag 19 februari 2006 22:26 schreef Beschouw het volgende:
Yeahinho, je laat me mooi in de steek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waar hangt Lionheaad uit verdomme?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |