Geen insiders topic, opletten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zijn dit soort insider topics nooit grappig als je ze objectief bekijkt.
Knut gets pwned by Snakey.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent SA, die begrijpen forum gerelateerde dingen niet zo goed.![]()
Nee, nog nét op tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef remlof het volgende:
Oh kut! Ben ik te laat?
Whats new?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef remlof het volgende:
Oh kut! Ben ik te laat?
Dankje, nu hoef ik hem niet meer te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ok, maar het is nog steeds niet grappig.
Die uh, stomme opmerking?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dankje, nu hoef ik hem niet meer te maken.![]()
![]()
Chaos ende ellende alom.quote:
Ja, mag hij me toch nog eens even fijntjes uitleggen waarom ie zich in z'n profiel 'vrouw' noemt als ie zich 's nachts in PUB begeeft...quote:
als je ff je bek houd, anders krijgt dit topic straks ook een slotjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je gaat met je handtasje slaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je ff je bek houd, anders krijgt dit topic straks ook een slotje.
ze vroeg om een diepzinnig gesprekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben er, begin maar! [afbeelding]
Zoiets was me al opgevallen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze vroeg om een diepzinnig gesprek
nou is het diepzinnig dat je hier komt, maar dat geld niet voor het gesprek...
Dat is niet altijd zo. Kijk maar hoe goed gr8w8 op de hoogte is van het reilen en zeilen binnen FC.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Kijk maar hoe goed gr8w8 op de hoogte is van het reilen en zeilen binnen FC..
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.quote:
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.
Toen was ik nog vervelende forum!crewquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweest![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweest![]()
Zijn ze een keer blij met je in FC, dan is het omdat je er zo weinig bent en moet je het delen met Rickmans.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:49 schreef Knut het volgende:Damn.
Alleen de vergelijking met rickmans vind ik dan wat minder
those were the daysquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:49 schreef Jerruh het volgende:aDELante
.
bij jou was het ook eerst allemaal anders.
konijntjes, arnhem, zonder grote hoop.... zwijmel
ok diepzinnig:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
those were the days
maar ik wacht nog even met dat diepzinnig![]()
sometimes you just wanna try thingsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef Jerruh het volgende:
ok diepzinnig:
stel dat jij toen zo was, hoe komt het dan dat je nu zus bent en helemala gesettled bent op zus en je compleet hebt gedisctantieerd van zo?.
so, i was only a moment of tryquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
sometimes you just wanna try things![]()
Morguh.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
so, i was only a moment of try.
shaobling!![]()
.
Onderwegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Knut, waar is Sil? Ik heb zin om iemand af te zeiken.
U passed the testquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef Jerruh het volgende:
so, i was only a moment of try.
shaobling!![]()
.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:02 schreef ShaoliN het volgende:
Hey Knut, waar is Sil? Ik heb zin om iemand af te zeiken.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Zijn ze een keer blij met je in FC, dan is het omdat je er zo weinig bent en moet je het delen met Rickmans.
je moestes weten hoeveel ik je teon eigenlijk miste enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
U passed the test![]()
een goede oude rel gaat dit ook niet meer worden![]()
bijnaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef most_wanted het volgende:
Zijn we al begonnen?
Niks voor Adelante om te proberen ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb al een slachtoffer gevonden. SCH is weer ongesteld.
Wat lief.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
bijna
sil en shao hebben elkaar weer gevonden![]()
als the ring 3 uitkomt met naomi watts (quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef Jerruh het volgende:
je moestes weten hoeveel ik je teon eigenlijk miste enzo.
quote:
diepzinnig in de breedste zin van het woord, silquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
Adelante en Jerruh, ik geloof niet dat Yvonne dit bedoelde met diepzinnig
Hij is de sukkel hoor. Hij trouwt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hier, als zelfs Knut je niet gelooft...
Ik ben al misselijk mên.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
diepzinnig in de breedste zin van het woord, sil![]()
shut up and jou, you damn womanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
Adelante en Jerruh, ik geloof niet dat Yvonne dit bedoelde met diepzinnig
Misschien bedenkt ie zich nog zodra hij weer nuchter is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij is de sukkel hoor. Hij trouwt me.
Jullie hebben geknutsild en krijgen een baby?quote:
Waarom denk je anders dat we zo'n groot huisje kopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jullie hebben geknutsild en krijgen een baby?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien bedenkt ie zich nog zodra hij weer nuchter is.
Als hij ooit nuchter wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien bedenkt ie zich nog zodra hij weer nuchter is.
quote:
Die stuntelt waarschiijnlijk nog met de digitale valentijnskaart die ze van iteejer heeft gekregenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef ShaoliN het volgende:
Waar is dat drankorgel uit de openingspost eigenlijk.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een VB programmeur![]()
Dapper...
Wat ben jij onaardig vandaag zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Knut het volgende:
Nu niet meer.
Mission accomplished.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Knut het volgende:
Nu niet meer.
dat tijdsbestek NU slaat op net het moment voordat jij kwam hoor...quote:
Mijn levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat tijdsbestek NU slaat op net het moment voordat jij kwam hoor...
dus strijken met die eer, ho maar!
Ik ben onschuldigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat tijdsbestek NU slaat op net het moment voordat jij kwam hoor...
dus strijken met die eer, ho maar!
Ik ben de laatste tijd extreem lief op FOK! Helemaal goed afgericht enzo. Anders krijgt Knut steeds op zijn kop.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"voor de verandering".
nee grapje.
Ja, zout in de wonden!quote:
nah dat is stom, als het zo zou zijn dat jij iets doet moet knut niet op zijn kop krijgen. alhoewel ik me de situatie wel kan voorstellen dat knut het ten alle tijde voor je opneemt en anderen daarover vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd extreem lief op FOK! Helemaal goed afgericht enzo. Anders krijgt Knut steeds op zijn kop.
Je moest een weten hoe we hier tegen elkaar schelden dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nah dat is stom, als het zo zou zijn dat jij iets doet moet knut niet op zijn kop krijgen. alhoewel ik me de situatie wel kan voorstellen dat knut het ten alle tijde voor je opneemt en anderen daarover vallenmaar goed, dat zijn speculaties.
ik ben er al een tijd vanaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zout in de wonden!
Als je dát al hebt is je leven écht de verkeerde kant op gegaan..
echtelijke ruzies op FOK! uitvechten is wel cool voor omstandersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je moest een weten hoe we hier tegen elkaar schelden dan.Maar we op FOK! zijn we een eenheid enzo.
Althans dat is de gemiddelde opinie.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben er al een tijd vanaf.
Lanette creme hielp ertegen!
Ik wil wel even schelden op Knut als het men pleziert.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
echtelijke ruzies op FOK! uitvechten is wel cool voor omstanders.
dat kan harder en gemener!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik wil wel even schelden op Knut als het men pleziert.
Knut je bent een eikel.
Arnhemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef remlof het volgende:
van de voorgaande diepgraverij begreep ik alleen het woord 'arnhem', dus ik hou me er maar buiten verder
sorry hoor, ik kom niet dagelijks in ONZquote:
Heidenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
sorry hoor, ik kom niet dagelijks in ONZ
warez!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb nog berichtjes van jou in mijn OiNK inbox
lees die op danquote:Op zondag 19 februari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Waar gaat dit over?
geen idee, ik kom hier nooitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |