Geen insiders topic, opletten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:08 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zijn dit soort insider topics nooit grappig als je ze objectief bekijkt.
Knut gets pwned by Snakey.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent SA, die begrijpen forum gerelateerde dingen niet zo goed.![]()
Nee, nog nét op tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef remlof het volgende:
Oh kut! Ben ik te laat?
Whats new?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef remlof het volgende:
Oh kut! Ben ik te laat?
Dankje, nu hoef ik hem niet meer te maken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ok, maar het is nog steeds niet grappig.
Die uh, stomme opmerking?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dankje, nu hoef ik hem niet meer te maken.![]()
![]()
Chaos ende ellende alom.quote:
Ja, mag hij me toch nog eens even fijntjes uitleggen waarom ie zich in z'n profiel 'vrouw' noemt als ie zich 's nachts in PUB begeeft...quote:
als je ff je bek houd, anders krijgt dit topic straks ook een slotjequote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je gaat met je handtasje slaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je ff je bek houd, anders krijgt dit topic straks ook een slotje.
ze vroeg om een diepzinnig gesprekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben er, begin maar! [afbeelding]
Zoiets was me al opgevallen jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze vroeg om een diepzinnig gesprek
nou is het diepzinnig dat je hier komt, maar dat geld niet voor het gesprek...
Dat is niet altijd zo. Kijk maar hoe goed gr8w8 op de hoogte is van het reilen en zeilen binnen FC.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Kijk maar hoe goed gr8w8 op de hoogte is van het reilen en zeilen binnen FC..
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.quote:
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs aangemerkt als hoe het wel moet. Ken je nagaan.
Toen was ik nog vervelende forum!crewquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweest![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel eens anders geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |