Waar was je? Duh, in Turijn. Maar welke sport/ discipline(s)?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, maar ik kan er nog heerlijk van nagenieten![]()
Welnee, de band van Edwin Evers maakt geen lawaai hoor. En als je oordoppen in hebt hou je het sowieso langer volquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
HHH is vooral lawaaiig. Hier is het veel gezelliger![]()
En toch wil ik het wel inruilen voor een paar dagen Turijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Brahimov het volgende:
[..]
HHH is vooral lawaaiig. Hier is het veel gezelliger![]()
Bij de 3km schaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Waar was je? Duh, in Turijn. Maar welke sport/ discipline(s)?
Het prijsnummer! Die van de dames was ook aardig, trouwensquote:
Dat was het zeker. De beelden die de NOS nu als reclame heeft van Nederland kijkt Nederland 2, komen ook van die dag. Het kopje Nederland steunt en Nederland juicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk. Dat was wel genieten zeker.
Annamarie en de 3000m heren maken OWS tot een nog leuker forumquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het prijsnummer! Die van de dames was ook aardig, trouwens![]()
Ach, er zijn ook niet heel veel die van te voren bij de 3000 op een NL overwinning hadden gerekend, dus die mazzel moet je dan gewoon hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:41 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ik weet waar ik heen ga hahaha.
Nee, eigenlijk heb ik de ballen verstand van schaatsen
Ik heb beelden in m'n hoofd gekregen die me nog jaren zullen bijblijvenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Annamarie en de 3000m heren maken OWS tot een nog leuker forum
Jij bent z'n iemand die daar gewoon in het compleet oranje komt, schaatsen kijkt en daarna naar het HHH gaat en zich daar (helemaal oranje) lam zuiptquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:41 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ik weet waar ik heen ga hahaha.
Nee, eigenlijk heb ik de ballen verstand van schaatsen
Alleen een oranje sjaalquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij bent z'n iemand die daar gewoon in het compleet oranje komt, schaatsen kijkt en daarna naar het HHH gaat en zich daar (helemaal oranje) lam zuipt
Ook leuk hoor![]()
Ben toch wel jaloersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:45 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Alleen een oranje sjaalEn in het HHH was het cola en zelfs dat dronk ik niet veel.
ned 3quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:12 schreef Bruce117 het volgende:
De Olympische Dag op Ned2 is vandaagwel erg vroeg afgelopen
Thx!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:03 schreef meissie123 het volgende:
niet jaloers zijn, schiet je niets mee op ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |